Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

in action
 Total Hits
We ontvingen
52077267
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Nieuw in het bodyboarden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Nieuw in het bodyboarden

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
striker
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 10:06 am    Onderwerp: Nieuw in het bodyboarden Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb op vakantie in Fuerteventura en Dominicaasne republiek al een geproefd van Bodyboarden en ik ben vorige week ook in Domburg geweest. Ik heb de smaak te pakken en zou me wat materiaal aan willen kopen, ook omdat ik de eerste week van Oktober op vakantie ga naar Biarritz. Ik zag op Funsport Van Vliet dat ik voor een 90€ een bodyboard kan hebben. Is dat iets? Iemand misschien andere tips. Vermits het mijn eerste board is wil ik er niet direct te veel geld aan uitgeven, maar ik wil er toch liefst een hebben waar ik goed snelm mee kan gaan.
Verder had ik nog een vraagje ivm een wetsuit. Welk neem ik best? Is 3/2 voldoende om hier te surfen(buiten de wintermaanden natuurlijk)? En verder, hoe reageert hje huid op zo'n wetsuit. Ik heb namelijk psoriasis en ik vraag mij af of zo'n wetsuit daar niet slecht voor is? Kennen jullie misschien nog mensen die psoriasis hebben en surfen of bodyboarden en die hier dus ervaring mee hebben.

Groeten Embarassed Embarassed Embarassed

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 11:17 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey welkom,

Ik zou voor een boardje op surffood.nl kijken. Betaal je wel iets meer dan 90 euro, maar dan heb je ook gelijke een degelijk boardje.

Wat betreft psoriasis en wetsuits heb ik geen idee. ff googlen denk ik. Valt vast wel iets te vinden.

Kijk ook ff onder informatie op deze site. Staat waar je op moet letten als je een board koopt.

Succes

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
striker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 12:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Wat ik eigenlijk vergeten was te vragen is het volgende. Uiteraard heb ik ook fins nodig. Nu heb ik nog fins van mijn snorkelset. Die zijn natuurlijk een stuk langer en smaller dat die wat jullie gebruiken. Maar zou ik deze niet in het begin ook voor het bodyboarden kunnen gebruiken? Kwestie van niet direct te veel uitgaven te moeten doen. Of zeggen jullie dat dit totaal geen zin heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 12:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hoi

ik heb best lang duikfinnen gebruikt bij het bodyboarden. Het grootste verschik met korte vinnen is dat je met duifinnen niet snel accelereert, en dus niet op het laatste moment hard kunt gaan flipperen voor een golf. Als je eenmaal op gang bent heb je wel flinke stuwing met duikflippers.

Ik heb sinds kort (hele) korte flippers omdat ik Dropknee wil leren en dat is nogal een verschil Smile ik ga minder hard en moet een stuk harder flipperen.

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 12:23 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zou ik niet doen. Die flippers zijn erg slap en verlies je makkelijk. Als je goedkope fins zoekt zou ik ze in france kopen bij le clerc (grote supermarkt)
Koop je voor 15 euro bb-fins.
Koop ook sokken voor in de fins. Anders schuurt het lekker aan je voeten.
Je moet dan wel letten op de maat van de fins als je sokken gebruikt. Altijd 1 maatje grotere fins als je sokken gebruikt. Ze mogen dus niet te strak zitten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 2:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Vriend van mij heeft op aruba ook duikvinnen gebruikt maar wel afgeknipt, verloor er ook een en toen zijn we over gegaan op echt vinnen, veeeeeeeel beter !!

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: