Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Total Hits
We ontvingen
48473269
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - bodyboard kopen voor mimizan
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

bodyboard kopen voor mimizan
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Anonymous
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 2:32 pm    Onderwerp: bodyboard kopen voor mimizan Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi

Ik ga deze zomer naar mimizan en ga daar uiteraard proberen te bodyboarden:) Nu wou ik een goedkoop maar toch een goed bodyboard hebben(niet zon piepschuim geval zeg maar). Ik was op marktplaats aan het kijken en zag daar wat staan, waar moet je opletten bij een tweedehands board en heeft iemand hier misschien nog wat te koop??

mark

Naar boven
Pascal
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 3:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Als je een 2hands board wil kopen moet je vooral op letten of het board nog z'n orginele vorm heeft (rocker) als die bijvoorbeeld weg is door dat er een vouw in het board zit,heb je er geen ruk meer aan.Ook erg belangrijk is het om de juiste maat board te kiezen (eff kijken onder INFO) staat een maattabel over boards.Let ook goed of de lijmnaden nog goed zijn ...

Zou niet meteen een board met alle optie's zoals :stringers,battial's ect... nemen ,gewoon een Cresent tail PE boardje is voldoende en een paar goeie fins natuurlijk.

suc6 Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey grappig,

in Mimizan heb ik geleerd te BBen in .....'96 of '97...
Erg cool daar!

Veel plezier!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
markdemark
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 8:53 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi

Ik heb me maar even geregistreerd, anders kon ik niks posten. Bedankt voor de reactie alvast. Ik heb nu een board op het oog een MOREY Mach IXL,met tas, leash en flippers. Wat is een schappelijke 2de hands prijs voor dit alles ongeveer?100 euro betal ik dan teveel?? En ik had even naar de maten gekeken en ik zou een 43 of 44 moeten hebben maar deze is 42. Maar aangezien de golven bij mimizan wel heel krachtig, is dit dan nog belangrijk?

alvast bedankt

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 9:48 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Maten zijn wel erg belangrijk als je een goed board zoekt .Maar je zal met dit board gewoon iets meer je best moeten doen.Prijs is wel ok voor dat board denk ik,als het teminste niet een al te oud board is, check even goed de shape of die nog goed is anders is 100 euro wel teveel.Morey is wel een goed merk is tenslotte de uitvinder van het Bodyboard.Ik geloof dat de meeste hier op het forum zijn begonnen op een Morey of er wel eens een gehad hebben. Beste model ever vindt ik nog steeds Mach-77 die wordt nog steeds gemaakt . Maar ik zou 75euro doen voor die set zie net dat die ixl niet zo duur is nieuw dus suc6.....
Naar boven
markdemark
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 10:15 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

jooow nog maals bedankt voor je info, ik ben nog een echte amateur en veel info is er ook niet te vinden op internet of bodyboarden,over de prijzen dan Confused Dit forum is daarom wel handig Laughing
Naar boven
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik zou ook ff naar hossegor rijden. Dat is 1uurtje rijden van mimizan. Hoge golven daar. Het kan ook wat lager zijn voor beginners.
Je hoeft daar namelijk niet zo ver de zee in te paddelen.

Laters

Naar boven
markdemark
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

We hebben net besloten om niet naar Mimizan te gaan maar naar moliets..goede keuze, qua golven??
Naar boven
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Wel iets drukker dan Mimizan,kwa golven loopt Molet beter in de ochtend vroeg het water in ,is het nog een beetje rustig...
Naar boven
Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 3:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

De gehele Golf van Biskaje is crowded in de zomer. Ik ga misschien deze zomer nog een weekje richting het zuiden. Zijn er meer mensen die deze kant op willen, bijvoorbeeld de week aansluitend op LowLands. Kan waarschijnlijk wel de auto van mijn moeder lenen: een renault kangoo die aardig wat ruimte heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dan kunnen we meteen onze skills oefenen en op de terugreis in Domburg met twee vingers in de neus de beker binnenhalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey freeee dude

damn goed idee dat was ik ook al van plan
mischien nog ff bij tristan langs
zoals het er naar uitziet surf ik hier in portugal lang niet zo veel als ik had gepland Sad Dus ik heb wel ff zon weekje nodig om mn skills te boosten Cool

waar wil je naartoe gaan? ik rij liever 2 uur door naar Spanje dan in de drukke franse line ups te liggen
uiteraard ook afhankelijk van de swell richting

maare de kangoo paste toch wel onder die slagboom in bidart door ? Wink

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2006 6:13 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik ga 15 juli naar spanje , (middelandsezeekust Sad ), en op de terugweg (begin augustus) gaan we nog een paar daagjes naar de Franse ZuidWest kust , hopen dat er dan een beetje swell staat !

markdemark
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2006 10:18 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi

Nog bedankt voor alle reacties, kgha dat morey board waarschijnlijk kopen, als ik het boarden echt leuk vindt ga ik misschien ook wel in NL bezig:)

ciao

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Jun 14, 2006 12:38 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

markdemark schreef:
Hoi

Nog bedankt voor alle reacties, kgha dat morey board waarschijnlijk kopen, als ik het boarden echt leuk vindt ga ik misschien ook wel in NL bezig:)

ciao

zeker doen !! Cool

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: