Lau Lidder

Status: Offline
|
Geplaatst: Di Jun 06, 2006 2:55 pm Onderwerp: Board kopen via ebodyboarding.com |
  |
|
Hey hallo,
Ik ben nog zeer nieuw op deze site, maar heb al wel gelijk een vraag aan de mensen die er ervaring mee hebben.
Heeft een van jullie wel eens een board gekocht via www.ebodyboarding.com
Ik ben namelijk al een lange tijd op zoek naar een 45"board maar is gewoon lastig te vinden hier. En heb al een tijd mijn oog op het BZ Big Bruddah 45" board.
Dus als een van jullie er ervaring mee heeft, of andere opties hebben om een 45"board te kopen zou ik het graag horen
Alvast bedankt.
Lau
|
|
Naar boven |
|
 |
Chrisjuh Lidder

|
Geplaatst: Di Jun 06, 2006 3:50 pm Onderwerp: |
    |
|
Heb hele goede ervaringen met ebodyboarding. Je moet wel even een copy van je creditcard afschrijving faxen (1 malig). Het kan wel 3 weken duren, voordat je het binnen hebt.
Laters
|
|
Naar boven |
|
 |
Hans_73 Spammer

|
Geplaatst: Di Jun 06, 2006 9:26 pm Onderwerp: |
    |
|
Zelf ook nooit problemen gehad met bestellen via Ebodyboarding.com... Zorg wel dat ze niet de leash al aan je board zetten maar los meegeven, want met een leash eral bevestigd kan tijdens het vervoer je board goed beschadigen... En je kan zelf de leash in de board zetten, erg makkelijk om te doen..
En wat Chris al zei, je moet bij een eerste bestelling moet je een credit card afschrijving faxen of scannen en per email versturen (eenmalig).
Daarna kan je iedere keer iets bestellen en dan hoef je alleen maar je kaartnummer te vermelden.
Maar heb je ook gekeken naar www.surffood.nl??
Je kan Pascal bellen, hij is degene die surffood runt, en vragen wat hij voor je kan bestellen aan een "45 board... Misschien kan hij er aan eentje komen voor een goede prijs...
Suc6
|
____________ www.facebook.com/hans.73 |
Naar boven |
|
 |
Lau Lidder

|
Geplaatst: Wo Jun 07, 2006 10:08 am Onderwerp: |
    |
|
Bedankt voor jullie reacties,
Ik ben alleen bang dat ik me scheel betaal aan invoerrechten enz. op het moment dat het hier door de doane komt, of valt dit wel mee?
Heb wel wat ervaring met dingen bestellen uit amerika maar nog nooit een board ofzo en heb ook geen idee hoe het precies zit met de invoerrechten? Heeft een van jullie wel eens een board bij ze besteld?
Laters
|
|
Naar boven |
|
 |
Chrisjuh Lidder

|
Geplaatst: Wo Jun 07, 2006 1:03 pm Onderwerp: |
    |
|
volgens mij moet ik iets van 15 tot 20 euro invoer betalen. Valt wel mee.
|
|
Naar boven |
|
 |
Hans_73 Spammer

|
Geplaatst: Wo Jun 07, 2006 1:06 pm Onderwerp: |
    |
|
Ik heb 2 boarden via hun besteld en bij mijn duurste board, een LMNOP Anayalator betaalde ik aan invoerrechten +/-Eur 39.00. En de prijs van de boards was tegen de us$ 235.00
Dus het valt erg mee qua invoerrechten...
Als je wilt weten hoe het komt dat de invoerkosten zo laag zijn, stuur me een privebericht, dit wil ik niet op de site vertellen.
|
____________ www.facebook.com/hans.73 |
Naar boven |
|
 |
Lau Lidder

|
Geplaatst: Di Jul 04, 2006 4:52 pm Onderwerp: |
    |
|
Ik wil even de mensen bedanken voor hun advies, en ik kan trots zeggen dat ik een eigenaar ben van het nieuwe BZ big bruddah board.
Helemaal zonder problemen aangekomen na 2 weken en 2 dagen, dus viel reuze mee.
Nu nog hopen op swell om hem te testen.
Laters
|
|
Naar boven |
|
 |
Hans_73 Spammer

|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com