Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Total Hits
We ontvingen
52077659
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Board kopen via ebodyboarding.com
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Board kopen via ebodyboarding.com

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Lau
Lidder
Lidder

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 2:55 pm    Onderwerp: Board kopen via ebodyboarding.com Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey hallo,

Ik ben nog zeer nieuw op deze site, maar heb al wel gelijk een vraag aan de mensen die er ervaring mee hebben.

Heeft een van jullie wel eens een board gekocht via www.ebodyboarding.com

Ik ben namelijk al een lange tijd op zoek naar een 45"board maar is gewoon lastig te vinden hier. En heb al een tijd mijn oog op het BZ Big Bruddah 45" board.

Dus als een van jullie er ervaring mee heeft, of andere opties hebben om een 45"board te kopen zou ik het graag horen
Alvast bedankt.

Lau

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb hele goede ervaringen met ebodyboarding. Je moet wel even een copy van je creditcard afschrijving faxen (1 malig). Het kan wel 3 weken duren, voordat je het binnen hebt.

Laters

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zelf ook nooit problemen gehad met bestellen via Ebodyboarding.com... Zorg wel dat ze niet de leash al aan je board zetten maar los meegeven, want met een leash eral bevestigd kan tijdens het vervoer je board goed beschadigen... En je kan zelf de leash in de board zetten, erg makkelijk om te doen.. Cool

En wat Chris al zei, je moet bij een eerste bestelling moet je een credit card afschrijving faxen of scannen en per email versturen (eenmalig).
Daarna kan je iedere keer iets bestellen en dan hoef je alleen maar je kaartnummer te vermelden.

Maar heb je ook gekeken naar www.surffood.nl??

Je kan Pascal bellen, hij is degene die surffood runt, en vragen wat hij voor je kan bestellen aan een "45 board... Misschien kan hij er aan eentje komen voor een goede prijs...

Suc6 Wink Cool

Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 10:08 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Bedankt voor jullie reacties,

Ik ben alleen bang dat ik me scheel betaal aan invoerrechten enz. op het moment dat het hier door de doane komt, of valt dit wel mee?

Heb wel wat ervaring met dingen bestellen uit amerika maar nog nooit een board ofzo en heb ook geen idee hoe het precies zit met de invoerrechten? Heeft een van jullie wel eens een board bij ze besteld?

Laters

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 1:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

volgens mij moet ik iets van 15 tot 20 euro invoer betalen. Valt wel mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 07, 2006 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb 2 boarden via hun besteld en bij mijn duurste board, een LMNOP Anayalator betaalde ik aan invoerrechten +/-Eur 39.00. En de prijs van de boards was tegen de us$ 235.00

Dus het valt erg mee qua invoerrechten...
Als je wilt weten hoe het komt dat de invoerkosten zo laag zijn, stuur me een privebericht, dit wil ik niet op de site vertellen. Laughing Wink

Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik wil even de mensen bedanken voor hun advies, en ik kan trots zeggen dat ik een eigenaar ben van het nieuwe BZ big bruddah board.

Helemaal zonder problemen aangekomen na 2 weken en 2 dagen, dus viel reuze mee.
Nu nog hopen op swell om hem te testen.

Laters

Naar boven
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Relax.....
En welke kleur heb je genomen/ontvangen??

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: