Navigation
Google Ads
Album
Total Hits
We ontvingen52077106 paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums
bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Meeting 9
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur
Pascal Spammer Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 346 Woonplaats: Petten Status: Offline
Geplaatst: Do Jul 06, 2006 8:23 pm Onderwerp:
eeehhh heeft iemand ook een wetsuit voor mij Neem wel wat oude wetsuits mee heb er 3 om uit te lenen allemaal size M.
Dus de smoes "ik kom niet omdat ik geen suit " kan je nu wel vergeten
sea Yha
Naar boven
Chrisjuh Lidder Geregistreerd op: Mar 04, 2006 Berichten: 219 Woonplaats: Wateringen Status: Offline
Geplaatst: Do Jul 06, 2006 11:21 pm Onderwerp:
Ik moet uiterlijk om 17:30 thuis zijn, want mijn moeder is jarig. Dus het liefst niet al te laat
En geen bbq voor mij
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 12:11 am Onderwerp:
i will be there to !
Ik doe ook niet mee met de bbq want ik moet al gaan bbqen en dan word het een beetje laat tog 2,5 uur rijden
____________click for my photography blog
Naar boven
Jordy Spammer Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 12:53 am Onderwerp:
blij te horen dat er wetsuits zijn
ik zal de hele dag van de partij zijn
jammer dat ik nog niet zo een heel goed board heb ik heb ff een tijdelijke aangeschaft al uitgetest in Camperduin afgelopen zondag was goed te doen. oktober ben ik jarig dan ga ik is ff goed kijken voor en Pro. krijg dan ook gelijk rijlessen kadeau
____________ Living for the surf, surfing for living (I wish)
Naar boven
Freeee Lidder Geregistreerd op: Mar 06, 2006 Berichten: 135 Woonplaats: Den Haag Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 7:33 am Onderwerp:
Okido, de wetsuit van mocca past precies! En gaat er ook nog een auto vanuit Rotterdam / Rijswijk / Den Haag?
Naar boven
eef Spammer Geregistreerd op: May 08, 2006 Berichten: 424 Woonplaats: Alkmaar Status: Offline
Naar boven
Chrisjuh Lidder Geregistreerd op: Mar 04, 2006 Berichten: 219 Woonplaats: Wateringen Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 9:59 am Onderwerp:
Freeee schreef: Okido, de wetsuit van mocca past precies! En gaat er ook nog een auto vanuit Rotterdam / Rijswijk / Den Haag?
Ja ik heb nog plaats. Kunnen er 3 mee. Vertrek vanuit rijswijk station
Naar boven
Jordy Spammer Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 11:18 am Onderwerp:
als er nog plek over is zou ik ook graag meerijden vanaf Rijswijk station
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 1:08 pm Onderwerp:
hoop dat die kaart er naast zit
Naar boven
Lau Lidder Geregistreerd op: Jun 04, 2006 Berichten: 175 Woonplaats: Breda Status: Offline
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 1:21 pm Onderwerp:
Ik denk eerlijk gezegd dat het zondag ook niet veel/niks zal zijn.
kijk ook maar eens op www.magicseaweed.com
Het zal weinig swell zijn, zullen eerder wat windgolven zijn als het sowieso al wat wordt komende zondag
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 4:02 pm Onderwerp:
Wavewacht voorspeld golven ussen de 4 en 5 foot (1.20m tot 1.50m) dus wie moeten we nou geloven???????
afgelopen zondag werd er ook niks goeds voorspelt met het warme weer maar bij Camperduin waren er golven ruim 80cm bij laag tij
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 4:21 pm Onderwerp:
morgen beslissen hoelaat en waar.
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 4:31 pm Onderwerp:
goed idee moet wel ene van de noordelijke stranden zijn die zullen (als het door zet) de beste golven krijgen.
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 07, 2006 4:52 pm Onderwerp:
mn moeder brengt me alleen maar naar station en gaat dan de stad in ergens ofzo, dus ik moet vanaf het station ook met iemand mee rijden maar mn boardbag neemt meer ruimte in als ik
edit; ff een lijstje gemaakt met de mensen die zeggen dat ze komen , we krijgen tog een leuk groepje
-Hans - BB BOY -Chrisjuh -Danny -Pascal -Freee -Mocca -eef
-lau
komen er nog meer ???!!!
____________click for my photography blog
Naar boven
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com