Zo ver ik weet hoef je niet van te voren in te schrijven. Want op de dag dat de contest begint moet je je vroeg melden, +/- 8:00am om je in te schrijven in inschrijfgeld te betalen....
En Pascal had een paar ideeën om een grote tent te huren waar we kunnen overnachten maar vooralsnog is dit nog niet zeker..
Maar een meeting tijdens de domburg classic is zeker een goed plan
Status: Offline
Geplaatst: Di Mei 02, 2006 8:46 pm Onderwerp:
Hans_73 schreef:
Zo ver ik weet hoef je niet van te voren in te schrijven. Want op de dag dat de contest begint moet je je vroeg melden, +/- 8:00am om je in te schrijven in inschrijfgeld te betalen....
En Pascal had een paar ideeën om een grote tent te huren waar we kunnen overnachten maar vooralsnog is dit nog niet zeker..
Maar een meeting tijdens de domburg classic is zeker een goed plan
Klopt inderdaad, ben er druk mee bezig,tent is geen probleem alleen het vinden van een geschikte plek gaat een beetje moeilijk....dus als je iets weet mail het me dan even,ben niet echt bekend met Domburg en omgeving.Mischien kent iemand daar iemand die nog een stukkie gras over heeft. ps.tent is 5x10m.
Nou Danny, nu over naar jou, als onze Domburg deskundige
Een stuk gras waar we een tent kunnen opzetten voor de domburg classic in de buurt van de contest als het kan natuurlijk...
En hierbij een oproep naar iedereen die er naar toe willen gaan om zich aan te melden.. Want misschien bij een grotere groep kunnen we een met een groep afreizen naar Domburg..
Dus laat maar horen wie er van plan is om naar Domburg te gaan in de weekend van 26 en 27 Augustus...
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Wo Mei 03, 2006 5:29 pm Onderwerp:
Ich bin dabei
uiteraard, ik ga me denk ik ook inschrijven, maar dat hang ook af van het feit of ik mijn skills een btje kan verbeteren hier in Portugal
goed plan die tent
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Wo Mei 03, 2006 10:43 pm Onderwerp:
daar bij noordduine tegenover in dat zeiweggetje zit een mini camping, dat is het dichtste bij. Dan moeten we gewoon een camping plaats huren maar financieel is dat niet zo veel
Goeie zaak, tot nu toe al 7 man die er naar toe gaan, wie volgen er nog meer..
Let op, dit een weekend dus als je in het weekend moet werken, neem dat dag vrij...
Ps wanneer het een beetje bekend is over de aantal mensen die naar Domburg gaan kunnen we kijken over de tijdstip en dag dat we naar Domburg gaan...
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende
Pagina 1 van 8
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum