Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

find me !
 Total Hits
We ontvingen
50146186
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Het grote Tynuz in Portugal topic
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Het grote Tynuz in Portugal topic
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Tynuz
Site Admin
Site Admin

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Za Apr 29, 2006 9:07 pm    Onderwerp: Het grote Tynuz in Portugal topic Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ja Ja morgen is het eindelijk zover dan vertrek ik voor 3 maanden naar Portugal om daar stage te lopen

de planning is nog erg onzeker
maar waarschijnlijk ga ik eerst 2 a 3 weken in Lissabon werken
Daarna 2 maanden in Coimbra
en tenslotte 2 a 3 weken in het noorde, locatie unkown

ik ga proberen daar zo veel mogelijk verschillende spots te checken
alleen zit ik een groot deel van de tijd erg ver van de kust af, maar dat ben ik gewend en het gaat me zeker niet tegen houden Razz

dit wordt geen blog want daar doe ik niet aan, maar als ik een nieuwe spot heb gereden, ga ik daar hier verslag van doen

en met een beetje geluk kan ik nog wat mooie pics schieten, die zet ik dan wel in de gallery

Laatst aangepast door Tynuz op Di Jul 18, 2006 10:35 am, in totaal 1 keer bewerkt

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 10:47 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nou tynuz, veel plezier daar en laat de portugeese bodyboardscene zien wat wij dutchie boogies kunnen Twisted Evil

Anonymous
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

he tynuz als je in lissabon bent moet je zeker cova do vapor checken dat is een havenstadje ten noorden van costa da caparica, hier loopt tussen 2 pieren een wedge ik ben daar in januari een week geweest en heb daar denk ik de mooiste golven van mn leven gescoord(klinkt lichtelijk hysterisch maar die spot is echt ziek) wel een hoop heel goede bodyboarders maar genoeg golven voor iedereen en als je skills hebt krijg je vanzelf golven ai veel plezier daar!
Naar boven
Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hee Martijn, have fun! Groeten uit Sri Lanka

BTW: waar blijft "Het grote Freeee in Sri Lanka topic. Nou ja, maakt ook niet. Shit is te volgen op http:freeee.johojournal.nl en foto's op http://www.ringo.com/explore/member.html?memberId=140880648

Greetz

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

tweak schreef:
he tynuz als je in lissabon bent moet je zeker cova do vapor checken dat is een havenstadje ten noorden van costa da caparica, hier loopt tussen 2 pieren een wedge ik ben daar in januari een week geweest en heb daar denk ik de mooiste golven van mn leven gescoord(klinkt lichtelijk hysterisch maar die spot is echt ziek) wel een hoop heel goede bodyboarders maar genoeg golven voor iedereen en als je skills hebt krijg je vanzelf golven ai veel plezier daar!

Nou je hoort het ben niet de enige die deze spot te gek vind,kan in het weekend wel een beetje druk zijn maar is wel te doen.Bij hoog water erg leuke backwash.Meeste locals houden van uitslapen dus als je erg vroeg in de ochtend bent heb je de spot geheel tot je zelf.Maar veel plezier daar en ik spreek je nog wel later....

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heb die spot ff opgezocht zeker lekkere wedgie

hehe goodbye tynuz Twisted Evil Razz

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

waneer vertrekken we?
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

mocca schreef:
waneer vertrekken we?

.. volgens mij istie al vertrokken Rolling Eyes Question

Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

O ja was ik nog vergeten te vertellen over Costa Caparica,dit is een van de weinigste spots waar ik m'n fins een keer ben verloren Laughing echt waar Exclamation

ps als je ze vind neem ze even mee voor me..........

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2006 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

vandaag heb ik ff bijgeslapen en de rest van de week moet ik werken, maar ik hoop dat ik een dagje vrij kan krijgen om t gaan boarden

in t weekend ga ik ff supertubos checken al ik ik mn vriend ga opzoeken

helaas heb ik geen auto, dus ik moet alles met t ov doen

ik ga zo wel ff iets op n portugees bb forum zetten
ff kijken of ik n lift kan regelen

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Mei 09, 2006 11:29 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zaterdag ben ik eindelijk t water in gegaan
in Peniche bij de spots Molho leste en bij Supertubos
De golven zagen er mooier uit dan ze waren, voor de verandering
t was ongeveer 1,5 meter
Ik was gigantisch brak na 2 dagen te veel dinken en weinig slapen. Dus ik kon niet echt goed presteren, maar toch n paar mooie ride gehad
en 1 mooi close out in de barrel gehad auwtch Smile
Ik ga zo ff de pics oline zetten in de gallery, t zijn dr maar 2 helaas Rolling Eyes
volgend weekend meer........

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 10, 2006 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

waar blijven de foto's? of lukt het niet vanuit portugal
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Mei 12, 2006 9:39 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

t is indd moeilijk volgende week probeer ik t opnieuw
ik ga nu naar porto Very Happy

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2006 11:36 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zaterdag ben ik naar Figeira da Foz geweest, maar helaas ook hier in Portugal is het behoorlijk flat
hele kleine golfje, ik vond het niet de moeite om mn spullen onbewaakt op het strand te laten liggen voor zulke kleine pussy golfjes
hopen dan volgend weekend beter wordt
ook weer geen foto`s dus Sad

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

yeah dit weekend heb ik eindelijk weer is goed geboard Cool

zaterdag ben ik naal Baleal (vlak bij Peniche) geweest, daar heb ik geboard bij praia do Baleal, het meest noordelijke stuk vlak bij het schiereilandje
we waren er veel te vroeg (voor nix 6 uur opgestaan Mad ) toen maar ff koffie gaan drinken maar rond een uur of 8 toen het bijna hoog water was begon het te lopen. Niet al te hoog 1 tot 1,5 meter. Dus er maar snel in gegaan. Er was nog niemand uit Very Happy. Aardig wat golven gepakt, maar bijna allemaal close outs. Maar hoe langer ik er in bleef hoe beter het ging lopen en hoe drukker het werd. Confused
er lagen zelfs stand ups in met een helm op, en dat op een beach break Shocked
na een tijdje ging mn maat , Jesse er uit omdat ie geen energie meer had
Hij heeft toen wat foto`s geschoten. Ik heb toen nog een paar lekkere golven gepakt, een paar daarvan staan in de gallery (album tynuz in portugal 2).
De golven waren een beetje hol geworden en ik kon nog een paar el rollo`s pullen.

dag 2 zondag
De keer toch maar iets later thuis weggegaan. Toen we erg waren liep het al goed. Dus meteen omgekleed en er in gegaan. Bij Lagide, Baleal. Eerst helemaal links van lagide er in gegaan, daar liep het beter dan op Lagide wel klein, maar mooie lange lijnen. Daar hebben we 1,5 uur gelegen. Samen met Jesse en Arthur (stand up). Leuke rides gehad nog n mooie 360 gemaakt. Daarna gingen de anderen er uit. Toen ben ik doorgepeddeld naar het rif van Lagide, daar liep het steeds beter.
Er lagen daar toen zeker 20 mensen op de peak. Maar na ff gewacht te hebben tot de locals wat golven hadden gepakt, ben ik zelf ook voor wat golven gegaan. En ik heb 3 hele mooie rides gehad. De wind was steeds harder geworden en was ofshore, de golven waren 2,5 meter....heerlijk
Nog wel ff een benauwd moment gehad toe er een massive clean up set binnen kwam. niet gewend om te ducken met zulke holle snelle golven, maar gelukkig ging het goed. Helaas wel kramp gekregen dus er toen maar uit gegaan.

de foto`s van zaterdag staan in de gallery, zondag was mn batterij op Evil or Very Mad
.....to be continued........

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: