Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

chris turning
 Total Hits
We ontvingen
49960019
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Het grote Tynuz in Portugal topic
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Het grote Tynuz in Portugal topic
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Tynuz
Site Admin
Site Admin

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2006 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

yo shark biscuits,

heel klote dit weekend heb ik weer niet kunnen boarden
ik was donderdagen vrijdag naar een festival in lisabon gegaan
vet goede line up op t festival, lekker hard
ramp, moonspell, soulfly, korn, alice in chains, deftones, placebo, tool Cool
heel cool om te zien.
Maar al tijdens de eerste band, ramp ben ik door mn enkel gegaan in de mosh pit, ik werd geduwd en hing tegen iemand aan en toen sprong er iemand bovenop mn enkel Evil or Very Mad auw!. Eerst deed het niet zo veel pijn, dus ik ben nog lekkr de tweebandsdaarna blijven rond springen. en vooral bij soulfly was er echt een heftige pit. Niet echt bevordelijk als je daar je enkel benm gegaan. Toen ik darna rustiger aandeed en de siperen koelen begon het erg pijnlijk te worden en sins dien strompel ik Rolling Eyes
niet boarden dus, pasnu wordt het iets beter en kanik weer n beetje lopen
hopelijk kn k dit weekend wel het water in

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2006 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

das minder biscuit.
Maare, je kan 1 been gebruiken en 2 armen. Wink

Ik heb een bb dvd (weet niet meer welke), waar een gast met een gipsbeen een golf van 4 mtr pakt. Shocked

Dus laat je niet uit het veld slaan martijn Razz

Beterschap in ieder geval.

Laters

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2006 3:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

TYNUZ,
lekker man, klinkt als lekkere sessiosn daaro;
waren de swells in potugal ook zo goed de afgelopen maand,
hier in france echt classic dagen gehad, hoog en hol;

kom effe langs gaan we gravier en piste pakken Twisted Evil Twisted Evil
rip ze man Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 11:32 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ondanks mn verstuikte enkel die nog niet genezen was er dit weekend toch ff ingeweest

zaterdag was het mini nog geen halve meter. en met dan maar 1 been om kracht mee te zetten heel erg moeilijk om golven te pakken. Maar wel weer nat geworden. Beetje duckdiven geoefend en gewoon beetje liggen kloten. A la domburg classic 05 hahaha Very Happy
Zondag was het eigenlijk helemaal niks, gewoon naar het strand gegaan om te chillen. Ergens tussen Foz do Arelho en Baleal naar er liep wel ene heel heftige shorebreak (voor dat soort kleine golven) het stand loop er heel stijl af. Toen daar nog ff een paar mooi whipe outs gemaakt, lekker met je bek de kiezels in. Niet bevordelijk voor mn enkel en ook niet voor mn board. ach je moet wat op de bijna platte dagen Confused
komende tijd bijna geen swell hier Evil or Very Mad
hang los

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 12:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik weet het, zit hier ook al bijna 2 weken zonder swell, wordt er een beetje moedeloos van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 11:09 am    Onderwerp: eindelijk.... Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hehe eindelij kweer is de schade een beetje kunnen inhalen

afgelopen donderdag en vrijdag was ik vrij. De voorspellingen waren wel ok dus besloten maar weer is 2 daagjes in peniche te gaan kamperen....tja weer Peniche maar ik had er ene lift naartoe en de camping is gewoon ideaal...dicht bij de spots en lekker goedkoop. zomers ook wel gezellig met allemaal surfers dudes en posers.
2 gaste ndie ik dar had leren kennen beweerde een klein reef te hebben gesurft in baleal, wat daar helemaal niet is. het bleek dus een stuk te zijn waar erg veel zeewier is...vanaf het strand lijkt het dan wel een btje of er rotsen zitten.....stakkers hahaha
ik heb er dus 2 dagen gezeten. 4 lekkere sessies gehad. de golven waren rond de meter met een paar mooie sets er tussen van rond de 2 meter.
helaas alleen tijdens de eerste sessie mooie ofshore wind. de rest van de sessies of helemaal windstill of side shore, maar das ook niet verkeerd.
het was steeds heerlijk rustig, zeker de ochtend sessies. de locals hebben niet zon zin om om 6 uur op te staan Razz. Alles sessies waren in de baai van Baleal. steeds op een andere peak. het was niet zo exteem helaas. wel n paar barreltjes gehad en een paar tricks kunnen pullen. en geen 1 heftig whipe out gehad Rolling Eyes.
ik kan ook nog niet helemaal tot de max gaan aangezien mn enkels nog een beetje blijft doorzeuren. O ja ook nog 1 x heel mooi ingedropt op een stand up ausie, precies op de ideale plek op de golf, hij kon helemaal nix meer, niet iets om strots op te zijn maar ik had hem echt niet gezien. ik kon heel mooi van de golf af toe ie dicht ging slaan, maar hij ging mooi op zn bek en kreeg zn board ook nog is op zn kop haha Laughing

op naar de volgende sessie Cool
groeten uit portugal

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

oeps tijdje niet bijgewerkt

afgelopen weekend droog gebleven door swell gebrek...helaas
het weekend daarvoor op zaterdag en zondag mooie sessies gehad op Lagide

zaterdag maar 3 golven gepakt op lagide, maar 2 keer moeten afbreken voor in de weg liggende stand up en 1 x omdat ik gesnaked werd.maar 1 mooie golf gepakt dus. Daarna lekkere beach break golfjes dichter bij t stand gepakt. reefbreak is niet leuk als t crowded is Rolling Eyes

zondag heletijd op loagide gelegen. 1 andere bber uit en steeds om de beurt ene golf pakken. lekker mooie drops maar daarna was de golf snel weg. maar goed take of kunnen oefenen. na ene tijdje ging bber weg en kwam er ene stand up maar die was nadat ie 1 golf had gepakt weer snel weg. maar helaas begon t daarna in t kakken en ging ik dus maar naar huis
zeker stoked van die dikke drops

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Jul 17, 2006 10:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zo dat was weer n beter weekend

vrijdag was het hier bijna 40 graden dus heb ik me maaar ziek gemeld.
toen naar Costa da Caparica gegaan. leuke spot en lekker makkelijke golven. bijna 2 meter. Het was behoorlijk druk maar ik heb toch wel aardig veel golven kunnen pakken.veel 360`s kunnen maken..lekkerrrr

zaterdag naar een secret spot ergens ten noorden van Peniche gegaan. ik was nogal brak na ee navond goekope wijn drinken, maar nog 1 goede ride kunnen maken en toen had ik de kracht niet meer om door de branding heen t komen. vet heftige shorebreak daar dus keihard op strand gesmeten..auw....maak wel gebarreld haha

zondag nog ff naar baleal geweest om af te koelen. het was vet druk. maar een stukje naast de betse break liep ene mooi golfje en er lag maar 1 stand up. daar nog een lading slappe golven gepakt. en toe nopeens trok 1 golf uit het nix helemaal hol, echt mooie barrel ride gemaakt Very Happy

ik ben STOKED Cool

Dimitri
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2006 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ahoy!

Here is a sample of what Tynuz was talking about Caparica, last week. Footage from a friend of mine who was jammin' at the water with almost 40º Celsius outside Rolling Eyes

Rip the pit!

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

fode-se het is weer voorbij
Martijn is weer terug in Nederland.
Gelukkig zijn de voorspellingen weer goed en als ik weer tijd heb ga ik zeker weer de nederlandse golven rippen.

Ik heb de laaste dagen gelukkig in stijl kunnen afsluiten.

zaterdag ben ik naar Costa da Caparica gegaan. In het begin waren de golven vrij klein, maar naarmate het getij hoger werd werden de golven ook hoger. ondanks de harde wind liepen de golven mooi.
Ik ging het proberen zonder suit, maar dat viel vies tegen, lekker zitten bibberen op mn board. Dus niet goed kunnen presteren. zowaar wel mn eerste echt goede air op de back wash kunnen maken met air 180, eindigend in een wipe-out.

zondag ben ik samen met local Dimitri een beetje spots gaan hoppen. eerst naar Sintra, praia Grande, maar dat was vette choas en veel close out. Dus maar doorgereden naar Praia da Macas, maar dat was ook niet zo geweldig. Uitendelijk zijn we er bij São Julião ingegaan. Vet veel close outs en heftige shore break. boarden ging niet zo lekker omdat ik zulke omstandigheden niet gewend ben. maar zeker nog leuke stuiterende rides gehad.

maandag. weer naar costa da caparica gegaan. weer lekkere golven, zowaar was het drukker dan zaterdag en dus helaas ook het nodige gezeik gehad, maar laat ze maar lullen. lekkere rides gemaakt en nog een paar kleine barrels kunnen scoren...heerlijk.

beter om zo af te sluiten Cool

Dimitri
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hej bastard!

The swell has been pumping in Portugal, so it would be nice if you could share some pics of the mooie golven!

Rip da pit and drink some Sagres biertjes on my behalf! Twisted Evil

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ola!

ja man zeker dikke swel hier!
afgelopen vrijdga mn eerste sessie gehad
natuurlij kwas ik weer zo stom geweest om de nacht er vor zwaar aan de alcohol te gaan bier..sterke drank de hele bende.....dom
maar ja de volgende dga was ik na 3 uur slapen dus nog steeds dronken en nogal brak.
En ja hoor het ging helemaal los op Supertubos dikke swell ofshore wind en vette barrel
maar te goed voor mij om er in zon slechte conditie in te gaan. maar wel mooi op t stand zitten kijken en fotos geschoten, heel sick ik zal ze erop zetten als ik terug ben
Zelf ben ik er later wel bij Lagide in gegaan daar was het iets kleiner en brak het minder snel
maar door mn brakheid heb ik niet veel golven kunne pakken maar het was wel heerlijk om er zonder sokjes en handsvhoende ed in te liggen

Maandag ben ik er bij Molho leste in gegaan eerst wat fotos geschoten daarna er zelf in gegaan. het liep lekker heel mooi wedgie dus mooi take off`s en daarna de barrel in duiken....super stoked.
Ik moest wel ff wennen aan een wedge take off maar t ging steeds beter
veel barrel kunnen pakken, maar helaas geen tricks aangezien het een righthander is kan ik dan niet zo veel Rolling Eyes
Hopelijk morgen (woensdag) weer boarden
ik moet hier zo veel doen en zo veel vrienden op te zoeken dat ik weinig kan boarden

o ik heb zondag ook nog sicke fotos gemaakt op Praia Norte bij Nazare
veel te veel wind maar wel mooie sprays en ziekelijk hoge golven

als ik terug ben zet ik de fotos online

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2007 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

donderdga heb ik een sicke sessie gehad op tupertubos
het liep niet zo heel hoog maar wel lekker snel en natuurlijk hol
iets te harde ofshore wind er bij dus mega dikke sprays, wel mooi
helaas veel close out
het ging niet zo heel lekker
totdat ik opeens perfect voor n dikke set golf lag, precies goed Very Happy
mooie take of met air drop, board meteen goed getrimd en hun zo de barrel in......en diep....wow heel sick. mooie lichte barrel door de felle zon
helaas kwam ik er niet meer uit maar ik heb hem wel lang kunnen rijden
super stoked wel goed gewassen toen hahaha
mooiste barrel ooit voor mij!

vandaag ook nog ff naar supertubos geweest erg klein maar wle een paar mooie ritjes gehad, maar niks speciaals, wel paar kleine close out barrels gepakt.

morgen ook nog ff naar Peniche denk ik
mischien later in de week nog ergens in de buurt van lissabon boarden, daarna weer richting t zuiden en naar huis Sad

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 3:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

de pics staan online

check ze Arrow HIER

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heheh heel erg relaxt,

Mijn wil om nu te gaan boarden is wel heel erg groot ook al weet ik dat de golven anders zullen zijn hier.

Mooi hoor tynuz.

Ayo !

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: