Geplaatst: Wo Aug 10, 2011 10:42 am Onderwerp: Wetsuit van Decathlon?
Bij Decathlon hebben ze een wetsuit te koop (http://www.decathlon.nl/NL/wetsuit-100-heren-3-2mm-113770966)
Iemand toevallig ervaring met dit pak? De site geeft aan voor temperaturen tussen 17 en 19 graden, maar ik wil met 14-15 graden ook nog wel eens in het water liggen. (Meest ben ik van mei tot en met oktober in het water). Ik zie dat er ook een 3/2 pak te krijgen is geschikt voor tussen de 15 en 19 graden, maar deze is vooralsnog niet op voorraad.
Overigens is het enige verschil tussen deze twee pakken wat ik kan ontdekken het getal 100 danwel 500 in de omschrijving, maar waar die getallen voor staan zou ik zo een-twee-drie niet weten.
Als iemand een alternatief pak weet voor onder de 100 euro, dan hou ik me graag aanbevolen.
Status: Offline
Geplaatst: Do Aug 11, 2011 1:28 pm Onderwerp:
Z'n 3/2 moet voldoende zijn voor nu en het najaar.De ervaring met die wetsuits die ik heb is dat ze na 2 seizoenen wel echt op zijn . Dus prijs kwaliteits verhouding is gemiddeld,maar ok.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum