Geplaatst: Di Jul 26, 2011 11:44 am Onderwerp: Kapot bodyboard door duiken onder golf
Hallo,
Ik heb in Zandvoort gebodyboard toen de golven ongeveer 2 meter waren. Toen kwam er een golf op mij af waar ik onder door dook (zonder dat ik op mijn board lag). toen ik boven kwam was mijn board gebroken. Ik heb een reserve board, maar ik wil niet dat dit nog eens gebeurd. Is het verstandig om voortaan niet meer door een golf te duiken zonder board, of is het gewoon een slecht board ?
Ik weet niet welk board het was, kan dus niet zeggen of het een slecht board is. Maar heb het zelfde gedaan met golven van 4-5 meter, en er is niks met m'n boards gebeurd.
Dus het is of een slecht board of je hebt gewoon pech gehad
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Status: Offline
Geplaatst: Wo Jul 27, 2011 3:45 pm Onderwerp:
Denk dat je gewoon dikke pech heb gehad ,je kan dit eigelijk niet voorkomen soms zijn de golven gewoon sterker dan je board . Mischien de volgende keer een boardje kopen met een stringer . Die breken minder snel.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum