Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

meeting camperduin
 Total Hits
We ontvingen
51161753
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - BB meeting HvH oktober 2010
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

BB meeting HvH oktober 2010
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
friesz
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 6:41 pm    Onderwerp: BB meeting HvH oktober 2010 Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Beste bodyboarders,

Zoals in het session topic al is besproken lijkt het een aantal boarders het een goed idee weer eens een meeting te organiseren.
Want de laatste meeting buiten de tour om is alweer even geleden.
De maand Oktober heeft iets met Hoek van Holland en goede meetings dus leek het ons een goed idee deze maand het ook te plannen. (zie de beelden: http://www.youtube.com/watch?v=eNcZhHeeYoY&feature=related )

Ik hoop dat jullie via dit topic jullie interesse in deze meeting kunnen laten blijken zodat we het ook kunnen omzetten naar een daadwerkelijk evenement.

Dus heb je zin om oude vrienden, boarders, nieuwe vrienden of totaal onbekende met de zelfde passie te ontmoeten zorg dat je erbij bent.

Verdere details zullen volgen via het nieuws item en dit topic.

Tot snel.

Thomas namens heel www.Bodyboarder.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Doe mijn uiterste best erbij te zijn! Is te lang geleden dat ik erbij ben geweest met een grote groep!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Goed idee! Maar, zoals al eerder aangegeven ik kan niet op de 10e en de 16e. Anders ben ik er wel bij.

Hopen op een herhaling van afgelopen zondag!

AJ

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2010 10:20 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ok cool!

we maken de call afhankelijk van de golven neem ik aan ?

of is er bijvoorbeeld een waiting period voor 2 weekenden?
ik kan namelijk alleen de laatste 2, waarvan ik misschien 1 ook nog in France ben

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Oct 02, 2010 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Lijkt me een leuk idee. Ik heb echter niks warmers dan een 3-2tje, dus als het water daar te koud voor wordt vrees ik dat ik desnoods een pak moet lenen!
Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Oct 02, 2010 11:25 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ rowan. komt goed als ik er bij ben kan je van mij wel een pak lenen

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Zo Oct 03, 2010 2:57 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Mijn broertje heeft ook maar een 3/2, maar ja eerst maar eens zien of hij die dag wel kan. Ik red het nog wel in m'n 5/3, maar die is niet warm genoeg voor de winter helaas Sad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Oct 03, 2010 10:47 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb jaren met een 5-3 in de winter in het water gelegen, is goed te doen, zoalg je niet verwacht om er 4 uur of zo in te liggen

friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Oct 03, 2010 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Denk dat het inderdaad verstandig is te meeten afhankelijk van de golven. Het is dan misschien wle handig om een van de locals in HvH (Mocca) te laten bepalen wat het beste tijdstip is om te meeten met getij en dergelijke.
Naar boven
Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Oct 06, 2010 10:03 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tynuz schreef:
@ rowan. komt goed als ik er bij ben kan je van mij wel een pak lenen

cool, I'm in! Very Happy

Naar boven
fastbikkel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Oct 08, 2010 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

De 10e van deze maand kan ik niet, ik heb dit weekend een lanparty.
Ook heel leuk overigens.
Als het nu de 16e wordt, heb ik meer kans.

Ik ben afgelopen week op Texel geweest, ik verbleef in de Koog. M'n bb en spullen had ik allemaal meegenomen voor de zekerheid, maar de golven waren niet voldoende vond ik. Ze waren wel erg mooi, barrels dik aanwezig. Maar ja, als deze maar kniehoog zijn.....

De kustlijn op Texel is heel anders heb ik wel gemerkt.

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Oct 11, 2010 9:16 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ben benieuwd of de voorspellingen van nu voor komend weekend stand houden. Zaterdag dikke bakken maar windkracht 5. Zondag 1,5m en windkracht 2 (cross/ offshore als ik het goed zag).

Jammer dat ik zaterdag waarschijnlijk niet kan 'stomriden'.

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Oct 11, 2010 10:33 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zaterdag zal mij best goed uitkomen. ik hoor het wel!
Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Oct 11, 2010 9:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik kan dit weekend niet aangezien ik maandag mijn eindversie van mn thesis moet inleveren

maar ik help donderdag wel mee met de call maken

Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Oct 12, 2010 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ai ben ik op zoek naar iemand anders die mij een pak kan lenen Sad

succes met je eindversie!

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: