Geplaatst: Wo Sep 29, 2010 6:41 pm Onderwerp: BB meeting HvH oktober 2010
Beste bodyboarders,
Zoals in het session topic al is besproken lijkt het een aantal boarders het een goed idee weer eens een meeting te organiseren.
Want de laatste meeting buiten de tour om is alweer even geleden.
De maand Oktober heeft iets met Hoek van Holland en goede meetings dus leek het ons een goed idee deze maand het ook te plannen. (zie de beelden: http://www.youtube.com/watch?v=eNcZhHeeYoY&feature=related )
Ik hoop dat jullie via dit topic jullie interesse in deze meeting kunnen laten blijken zodat we het ook kunnen omzetten naar een daadwerkelijk evenement.
Dus heb je zin om oude vrienden, boarders, nieuwe vrienden of totaal onbekende met de zelfde passie te ontmoeten zorg dat je erbij bent.
Verdere details zullen volgen via het nieuws item en dit topic.
Lijkt me een leuk idee. Ik heb echter niks warmers dan een 3-2tje, dus als het water daar te koud voor wordt vrees ik dat ik desnoods een pak moet lenen!
Status: Offline
Geplaatst: Zo Oct 03, 2010 2:57 am Onderwerp:
Mijn broertje heeft ook maar een 3/2, maar ja eerst maar eens zien of hij die dag wel kan. Ik red het nog wel in m'n 5/3, maar die is niet warm genoeg voor de winter helaas .
Denk dat het inderdaad verstandig is te meeten afhankelijk van de golven. Het is dan misschien wle handig om een van de locals in HvH (Mocca) te laten bepalen wat het beste tijdstip is om te meeten met getij en dergelijke.
De 10e van deze maand kan ik niet, ik heb dit weekend een lanparty.
Ook heel leuk overigens.
Als het nu de 16e wordt, heb ik meer kans.
Ik ben afgelopen week op Texel geweest, ik verbleef in de Koog. M'n bb en spullen had ik allemaal meegenomen voor de zekerheid, maar de golven waren niet voldoende vond ik. Ze waren wel erg mooi, barrels dik aanwezig. Maar ja, als deze maar kniehoog zijn.....
De kustlijn op Texel is heel anders heb ik wel gemerkt.
Status: Offline
Geplaatst: Ma Oct 11, 2010 9:16 am Onderwerp:
Ben benieuwd of de voorspellingen van nu voor komend weekend stand houden. Zaterdag dikke bakken maar windkracht 5. Zondag 1,5m en windkracht 2 (cross/ offshore als ik het goed zag).
Jammer dat ik zaterdag waarschijnlijk niet kan 'stomriden'.
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum