Geplaatst: Vr Jul 16, 2010 3:07 pm Onderwerp: Go Klap stopt ermee, oudste surfshop van nederland is weg
Aangezien het vrouwtje nieuwe flip-flops nodig had, vandaag even naar scheveningen gereden. Daar zag ik dat het nu toch echt zover was, Go Klap heeft en opheffings uitverkoop, hij gaat ermee stoppen. Waarom deze vermelding, nou voordat Pascal er met Surffood was, was Go de plaats om een goed bboard te kopen. Hij had de topline van BZ en Custom-x staan (heb het nu dus wel over de jaren 90, ben 2000). En het is natuurlijk ook de oudste surfshop die dit land kent. Maar wie er weleens is geweest, weet ook dat Go niet de meest commerciele man was die er bestaat. Laatste jaren was het meer sentiment dat men er kwam dan een heel goede shop. Wat Go vroeger voor had op de andere shops, naast de goede bboards, is dat hij meer ingericht was op hardwear dan op fashion.
Heb er nu wel 2 oldschool t-shirst gekocht voor bijna niks, 1 van BZ met Ben severson erop, en 1 van RipCurl met Steve McKenzie erop, hoe bedoel je oldschool (denk dat die shirts er zo'n 15 jaar hebben gelegen zonder verkocht te zijn.
Door zijn niet zo'n goede commerciele inzicht, heeft hij nu nog heel veel hardwear staan uit de jaren 90. Dus als iemand nog een old school wetsuit in alle mogelijke kleuren zoekt (zag ze voor geloof ik 50 euro staan), ga er even langs. Maar koop hem dan niet om een suit te hebben, want hij zal minder warm zijn en heel wat stugger dan wat je nu gewend bent. Maar mischien wel leuk als herrinnering.
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Status: Offline
Geplaatst: Za Jul 17, 2010 5:41 pm Onderwerp:
Surfshops poppen de laatste tijd als paddestoelen uit de grond dus het is knokken en scherp blijven als je je knaken wilt verdienen (Maar in welke sector niet..?)
Mocca.., ik wist dat je een van de oudsten uit de NL-BB-Scene was, maar 2000 had ik je niet gegeven!
Guess BB'ing keeps you young!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 272 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 1:25 am Onderwerp:
6 jaar terug ofzo met alex claus een dageje aan het rondsnuffelen op Go Klap's zolder kwamen we old school vans tegen! volgens ons de eeerste vans ooit gemaakt, helemaal fluoro in kleuer te ziek, heb die dingen nog steeds..
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum