Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pics van Tynuz
 Total Hits
We ontvingen
36537356
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - CUSTOMS
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

CUSTOMS

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Tristan
Lidder
Lidder

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Di Jun 01, 2010 5:21 pm    Onderwerp: CUSTOMS Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

dag fellow boogers,

Ik zoek een nieuwe custom, water wordt wat kouder, surf wordt wat groter dus die 42.5 QCD PP is outta season.

en terwijl ik onderzocht of ik nog een NMD custom kan krijgen (niet dus), of TOOBS australia ook hetzelfde shaper had als in de U.S en wanneer QCD eindelijk nou EPP (mix van PP en PE) krijgt kwam ik deze mooi artikel tegen van Mez himself

http://spongercity.com/global/interviews/nick-mez-mesritz-interview/

Wie is er in jullie ogen de beste shaper? en wat vinden jullie van die nieuwe core materiaal, iemand ervaring mee?

peace

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jun 01, 2010 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb geen idee wat ik van die nieuwe core materialen moet denken, maar de verhalen zijn veelbelovend. Heb een keer op de FRC boarrd van Chris geboard, en die core is best ok, lekker ligt met goede flex and spring weer snel terug.

Beste shaper kan ik echt niet zeggen, ze zijn allemaal goed, en veel verschil is er niet. Hou wel van shapers die eens wat anders proberen (zoals die van Arin www.arin.es en Ben Severson met z'n transitional rails). Maar als je kijkt naar veel merken en je besteld bij hun een custom board, wordt hij toch vaak door Dan Sivess of Jarod Gibson geshaped (NMD empire). Dat geldt voor NMD, VS, Pride, Sniper en nog een aantal meer. Toobs en custom-X shapen nog wel zelf custom shapen door eigen mensen. BZ heeft Yamo, en die is ook erg goed. BSd maakt ook gebruik van Yamo, heb zelf 2 shapes van hem, en die zijn erg lekker.

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 02, 2010 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Laat gewoon een nieuwe QCD custom bouwen man! =P
Zal niet lang duren voor zij daar ook met die cores gaan werken aangezien het uiteindelijk dezelfde boys zijn met de beltsanders die de blanks tot pareltjes weten te schafen.

Ik weet niet hoe lang jij nog down under blijft, maar anders zou ik gewoon een stock board kiezen uit de sig-line. But who am I!? Wink

Ps. VS Rawlins aangezien je dan straks een classic in je handjes hebt! Wink

Lederrrrs!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Dimitri
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Jun 03, 2010 12:01 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Greetings uit Portugal!

Speaking of which, Jarrod Gibson, Quigley's sidekick at QCD, is coming to Portugal this Summer to shape some wicked boards for Peniche based board factory: Refresh

Check out their portuguese site @ http://www.refreshboards.com/custom.htm

Mazzel! Cool

Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 04, 2010 2:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

wat je zegt Mac, meest board merken worden door een paar shapers gemaakt, of door een CNC machine.
wist niet dat customm-x customs maakte, wel gehoord over de TOOBS boards, worden veel gereden door port maquaries crew, en iedereen is erg stoked over.

over dat nieuwe materiaal, nou "nieuw" de combinatie van PE en PP zijn de reacties wel postief over, schijnt erg veel projection te hebben.
Pablo heeft zijn eigen pro model met Arin.. fucker. Wink

He Matrawi wat is de Sig-line? Heb geen VS mitch rawlins in de shops gezien, was een populair model, (bijna het zelfde in shape als de Ryan hardy model)

Jarrod is de shit, surft ook als een crazy hellman, zag hem gister in het water bij Banzai, was echt aan het chargen :O

Ik ga toch voor de QCD, was erg blij met het vorig board, en ik kan ook gewoon met Todd praten, wat erg goed is voor de eidproduct, bracht hem geergister, een sixpack Grolsch beugeltops, als bedankje voor mijn eerste board, en natuurlijk ook zodat deze wat sneller klaar is, hhehe Wink

mijn dimensies voor deze

length: 42
nose; 11 7/8
width: 21 3/8
widest point from nose: 17
tail: 17 7/8
PE
halfweg tussen graduated en slot channels
Cresent clipped tail
dubbel stringer (ga vandaag opbellen op naar singel stringer te veranderen)

en inplaats van een halve contour, wat de board enigzins verzwakt, special op request alleen de buitenste groef voor je handen en dan allen ter hoogte van waar je je handen plaatst (heb geen monster grote handen, dus ik hou wel van dit)

en de kleur? Red deck, red slick, red rail, white pinstrip. THE RED BARON hehe

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jun 04, 2010 9:08 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tristan... FUCKIN' NICE DUDE! I'm JEALOUS!!

Met sig-line bedoelde ik signature, vandaar dat ik daarna verder ging op de VS Rawlins. Inderdaad bijna identiek aan de VS Hardy.
Mijn bevinding over de VS Rawlins: An Animal!! (Red deck, red rail, black bottom--> Red is the shitttt!!! Wink )

Ik baal dat het niet bepaald aantrekkelijk is om een custom van QCD naar NL te laten komen vanwege de kosten. Post eens wat footage dude! Ik ben benieuwd en helemaal naar je nieuwe ride als hij klaar ligt!

Laterds!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 04, 2010 1:31 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

niet jaloers zijn goos Very Happy de multimiljonair kijkt naar de Biljoenair en denkt "dat wil ik ook" maar als we zo beginnen zijn we nooit blij. Zijn genoeg mensen die dolgraag in jou schoenen zouden staan Very Happy

Red is the shiiiittt Twisted Evil echt wel dat je harder charged op een rood board!!
sig=siganaute, lol Rolling Eyes , ja that makes sense.....

sig-lines zijn idd altijd wel goed, laast NMD ben player geprobeerd, fuck wat een lekker ding. maar reden dat ik die customs zo geil vind is dat ik door het praten met de shaper, en rijd wat ik bedenk met hem steeds beter de dimensies van bodyboards begin te begrijpen met als eindoel dat ik misschien na nog wat boards precies weet wat voor mij goed werkt.

Hoeveel kost het dan om QCD naar NL te halen? hier betaal je 320-380 dollar voor een goed board met meeste extra's zoals nosebulbs, contours etc.
das 221-263 euro puls verzendkosten, nou zo'n ding kan zeker niet meer dan 30 euro verzenden zijn ???? valt dus toch best mee, zie board in france die ook 300+ euro zijn..

zal nu wel paar fotos plaatsen, heb nog geen video, wordt steeds wel om me heen gefilmd, maar I suck dus wordt niet op mij gelet, hahaha

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: