Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Jun 16, 2010 5:59 am Onderwerp: Tristan in the great Southern land
dag vriendjes en vriendinnetjes,
Twee weken geleden ben ik gevraagd als team manager van de locale bodyboard club, SCCB (South central coast bodyboarders) om een team van jeudige talent klaar te stomen voor de Team challenge in Port Maqaurie. Vorig weekend was het zover. Om vier uur ochtend vertrokken mijzlef en 3 andere als een forward scouting group een dag eerder richting contest area. Daar aangekomen brak en high van red bull, zagen we tot ons spijt dat de voorspelde grote swell, breakwall miste.. De jongens peddelden meteen over naar Northwall (sicke wedge) kapot na maar 3 uur slaap en met het Jaws Deuntje in mijn hoofd, besloot ik maar om eerst een lekker meat pie te verorberen voordat ik de 15 min omreed en de veerpont pakte.. Niet te veel verwachtend reed ik over de onverharde bushtrack naar Northwall, en daar zag ik dan iets dat mijn hart deed verwarmen, .... een wedge. De eerste die ik ooit echt heb gezien, was maar 3ft maar perfect aan het bowlen met little groms die de secties aan het molesteren waren.
en zoals veel spots in aus, alleen bodyboarders in het water, je zou het niet denken na het water te delen met poser hollandse grovel surfers, maar er zijn veeel plekken waar er gewoon meer bodyboarders zijn
die avond skippers meeting ingechecked bij campins, de groms wat streches laten doen, en voor een gloednieuw bodyboard film (grow up) gezet met een dikke bord warme pasta. Toen lekker gaan zuipen, met Dave crowly en een paar andere van de oudere gasten. Volgend dag na een geaond ontbijteje off naar de contest area, daar aangekomen zagen we wat ons competition was, de 8 beste teams van NSW, goldcoast, newcastle, South coast, WTF zoveel talent, en ook damn veel geode managers, Damien King was coach van Port, Mason Rose was aan het dropknee shredden, en dallas singer was zijn inverts aan het finetunen. Ik dacht, "waar the fuck is deze hollander nou weer beland?"
Na wat peptalk en het uitschreeuwen van ons slogan "SCCB VICTORYYY!!!" begon de contest. Northwall was echt de perfecte spot voor een contest, omdat je op de pier kon parkeren en vanaf de rotsen maar een paar meter was verwijdered van de takeoff area. Hierdoor ook als malle pieten kunnen aanmoedigen. We waren zonder twijfel de meest enthosiaste team en most supportive, wat de anderen een beetje chagerijnig deed kijken, zo van "waarom hebben zij zoveel lol en wij niet?"
Eerste dag verliep goed, met veel van de groms een level aan het surfen die ik ze nog niet had zien bereiken tijdens freesurf. Het technisch level was extreem hoog, inverts, ars's backflips, air forwards en combo's van standaard op bijna elk gereden golf
Tijdens een vrij uurtje, zelf sessie gehad, ging helemaal lekker, en met nog 5 min voordat ik terug moest lopen naar mijn team zag ik de set van de dag aan de horizon, blij als een kind op kerstochtend zag ik dat de setgolf perfect a-framde en op mij afkwam. Helemaal stoked peddelde ik ervoor, zag iemand naast me wat roepen, ik dacht voor aanmoediging, maar nee the fucker, dropde zonder pardon op me in terwijl ik net me lijn in de barrel zette... fuck..
terug lopend, zag ik die gast met gele board op de pier zitten, ik grapte wat en vroeg hem wat ie zei, was allemaal cool, hij dacht alleen dat ik net was uitgepeddeld, ik zei dat ik 20 min op die golf had gewacht, no hard feelings. Na omgekleed en een hamburger bij de Bbq te hebben gehaald, liep ik naast mason rose (hij had ingedropt) glimlachte en liep door, hij riep me terug, en vroeg 'what size shoes u got mate?" wat een vage vraag dacht ik, "try these fins on man" hij voedle zo slecht dat ie had ingedropt dat ie mijn ze nieuwe Ally fins gaf. STOKED. Trouwens meest comfortable fins ever.
Die dag eindigde nek aan nek, met de top 5 maar een paar punten van elkaar verwijderd, Locale knwlege bleek echt de doorslag te geven. port maquarie liede met 20 punten, want the fuckers wiste steeds de beste wedges af te pikken.
die avond haalden de groms wat kattekwaad uit, zoals in de naastgelegen golfcourse Holes peopen en het closeup filmen met nightvision...., naakt rondrennen door de stad en nog andere dingen die beter vergeten worden. tja. Fuckin funny. Wij daarintegen, belden wat locale bithces op, en sloegen wat kratten bier achteover, mijn suave accent werkte wonderen met de locale femmes fatales, en sloeg al snel een aan de haak. bleek naderhand een 17 jarig schoolgirl te zijn, oeps... hahah. Die avond party met de ander teams, waaronder Kingy, en ookal had ie net een baby, die gast chargde op de dancefloor.
Geplaatst: Wo Jun 16, 2010 6:13 am Onderwerp:
volgend dag begon veels te vroeg met het nodige kater, maar avond een man, ochtends een man, en de groms needed there leader. Deze laaste dag, moest het bepalen, want de top 5 waren nog steeds een reethaar van elkaar verwijderd. Om de locale knowlegde te ontkrachten besloot ik de groms de hassle en blok order te geven. Wat goed bleek te werekn op een zeer klein takeoff area, Mindgames weredn ook gebruikt, lekker met de componetn kletsen terwijl je eigenlijk de prioirty postion neemt, hehehe. Dallas Singer, bleek hier vooral kwetsbaar voor, maar vond het ook wel grappig toen ik steeds "stick to him like fly on shit" riep van de kant. We versloegen hem in zijn heat. Die dag de sickste actie gezien, met perfect lopend northwall wedge op 15 meter van de rotsen vandaan, dus was echt sick om de inverts en flips te zien die er weren gepulled. Ons team was zeker als meest enhosiast aan het aanmoedigen, deed de andere teams beetje stil worden. het harde wek loonde en we eindigeden 3rde, met maar een punt verschil tussen ons en tweede plaats, plek 1 & 2 waren voor Port maquarie, dus we verlsoegen iedereen behalve the locals. die natuurlijk de jury hadden omgekocht.
Was overall een top lang wknd, met leuke kleine wegde, hilarische momenten, top bodyboarding en lekkere bitches
Geplaatst: Do Jun 24, 2010 1:34 am Onderwerp:
nasty? Ik niet, zij wel hehe
ja vorig vrijdag opgehaald, al twee sessies op gehad, maar heb hem geshapet voor bigger stuff, dus wat smaller en minder breed, bij de eerste sessie erop was het maar 3ft dus nog niet echt "getest' zijn wat video's van die sessie gemaakt, post ik wel binnekort
board staat op QCD site, effe doorscollen voorbij de stickers en t-shirts
http://qcdboards.com/
Geplaatst: Za Jun 26, 2010 9:20 am Onderwerp:
wat slim van jou mocca om de stereotypische kleur van de gaycommunity als de kleur van mijn bodyboard voortestellen om daarmee te impliceren dat ik Homoerotische gevoelens koester. Heel origineel bedacht, ik sta versteld van hoe daar op bent gekomen
Maare, hoelang duurt het nu als je je board besteld? Toen ik mijn Customs bestelde duurde het een maand (inclusief verzenden vanuit de states) en ben je er ook bij geweest bij het shapen?
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Geregistreerd op: Mar 04, 2008 Berichten: 22 Woonplaats: Genk, België
Geplaatst: Zo Jun 27, 2010 1:50 pm Onderwerp:
Een maand, dat valt nog mee.
Ik heb vorig jaar mijn cartel besteld en betaald begin mei. Uiteindelijk had ik mijn board pas begin september (na een hoop mails om er wat druk achter te zetten). Het board is in de VS geshaped en werd via Biarritz (Cartel Europe) verzonden. Ik heb het laten sturen naar de camping in Pyla, waar ik toen op vakantie was. Mijn board kwam daar gelukkig de 2e dag aan.
Klinkt in ieder geval zalig om down under te vertoeven.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Pagina 1 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum