Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Petten 23 okt 05
 Total Hits
We ontvingen
43114704
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - 360 draaien
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

360 draaien

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Tricks Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Oostendeboarder
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2010 11:52 pm    Onderwerp: 360 draaien Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb nu eindelijk eens een goed board gekocht omdat ik hier in gran canaria zit en de swell zich toch zit op te stapelen heb ik gekozen voor een pride "40 en een paar deftige fins. Ik ben er zeer tevreden over en had vandaag een fijne sessie in begin paar nice runs gehad en el rollo's geprobeerd. op het einde begon het holle shorebreak te worden. Wat toch al een stuk moeilijker en zandiger is om te riden. Nu heb ik ook een nice spot gevonden door de locals (die helemaal geen knars engels verstaan Laughing ).
Maar nou wil ik eens een 360 proberen te draaien maar snap helemaal ni hoe je de draai inzet, ik vind hierover ook geen topic op het forum. Ik heb van de locals al gezien dat je je benen moet omhoog halen en een kruis maken. Maar hoe de draai begint weet ik echt niet? Iemand die mij hier een beetje uitleg kan over geven?!

Thanks, Greetz,
Rino

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2010 11:06 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Rino,

Check de volgende link over 360's

http://www.ebodyboarding.com/site/tips/360.htm

Succes met het uitproberen van een 360 Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2010 11:26 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gran Canaria, Lekker man!!

succes met die 360!

Oostendeboarder
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2010 10:41 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hej bedankt voor de site dit helpt wel veel denk ik!
heb vandaag naar een spot gegaan waar er zon 2-3m swell was met veel locals was toch beetje boven mijn niveau hoor Smile heb het er toch even op gewaagd maar na een paar wipe outs ben ik toch terug naar mijn playa gegaan waar het iets rustiger was en heb ik nog fijne liners gereden en el rollo's geoefend en heb zelf 1 keer tot in 180 geraakt maar dan gepakt door de whitewash ... ik heb nog niet geprobeerd met mijn hand in het water. Zal ik zeker eens doen! Thx

Greetz,
Rino

Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Wat je ook doet ga het ook niet proberen met je hand in het water!

Het heeft met timing te maken en je gewicht verplaatsing. En erg belangrijk goed je hoofd mee draaien en kijken in de richting waar je naar toe spint!!

Je moet ook niet verwachten dat je het in 1 dag kan. Maar hoe dan ook niet met je hand in het water, dit is gewoon een goedkope manier van bodyboarden!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2010 10:38 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Inderdaad..! Geen hand in het water!! Zo wordt het straks alleen maar lastiger om de normale 360 te pullen!

Goed over je schouder kijken, onderbenen uit het water en je gewicht omgooien!

Oefen anders op het droge! Dat helpt ook al een heleboel!

Succes!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Tricks Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: