Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Petten 23 okt 05
 Total Hits
We ontvingen
35662209
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - bodyboard versturen over de post
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

bodyboard versturen over de post
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
daank15
Sponger
Sponger

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 6:55 pm    Onderwerp: bodyboard versturen over de post Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heey,

Ik ga van de zomer naar spanje en daar ga ik een nieuw board kopen. Alleen ik was van plan om het ook weer mee terug naar Nederland te nemen. Dit moet ik over de post doen. Weet iemand hoe ik dat moet aanpakken? Waar haal ik een doos vandaan die groot genoeg is?

Alvast bedankt,

Daan

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Daan,

Waarom wil jij een bodyboard met de post versturen??
Je neemt het toch gewoon mee op de terugreis vanuit Spanje??

Als je per vliegtuig gaat, zorg gewoon dat je ook een boardbag hebt en als het maar in de max gewicht (meestal 20kg) zit samen met je andere bagage, dan is er niets aan de hand en het kost je niets extra's...

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ja dat weet ik, dat is 35 euro. Alleen mijn vader wil dat niet, omdat ik dan ergens anders moet inchecken en allemaal gedoe, zegt hij. Ik heb geprobeerd om hem te overtuigen, maar dat is niet gelukt dus moet ik het opsturen.

Daan

Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welke maatschapij vlieg je dan?

daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Wij vliegen met easyjet, we gaan naar Madrid en dan met de auto naar raxo. Voor de plank dacht ik zelf aan een bb van het merk mant. Ik vond die manga cycloop wel mooi. Daan
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ben vaak in spanje geweest, met bodyboards maar nooit ergens anders hoeven in te checken dan bij de gewone balie. Maar weet niet hoe het is met Easyjet

daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2010 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dat ergens anders inchecken is waarschijnlijk omdat het in een ander vliegtuig gaat, want je betaald die 35 euro, voor de veiligheid van je board. Dat hij niet bij de zware koffers terecht komt zodat je niet het risico hebt dat hij breekt.

Weet je toevallig ook over het verzenden over de post van je board.

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

gewoon je board heel goed inpakken en alles wat zacht is in de boardbag proppen

handoeken en kleding enzo en dan kan je het meestal bij de gewone bagage inchecken. bij de meeste maatschapijen betaal je indd niets extra`s,maar pas op ze willen je er vaak bij naaien

probeer je vader nog maar een keer t overtuigen, kost je max 5 minuten extra als je het bij odd sized bagage moet inchecken

suc6

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2010 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Bedankt, ik zal het proberen.

Daan

Naar boven
Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 19, 2010 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

gazt, 0061449890220, zeg je pap effe dit nummer te bellen, heb ik effe een hartige woordje met em. ik weet alles over eigenwijse pa's, hehehe.

maar effe serious. dit is natuurlijk flauwekul. heb tal van keren her en der gevlogen en recentelijk met easyjet ook naar de goldcoast.

feiten.

1. je moet nergens anders inchecken
2. na je normaal te hebben ingecheckt breng je je board naar de "oversized" baggage gedeelte, dit is 90% van de tijd op een spuugafstand van je balie.
3. je board gaat in dezelfde vliegtuig
4. bij aankomst at your destination, haal je je board op bij de "oversized" baggage room, dit is altijd in de zelfde ruimte als die ronddraaiende dingen waar je je normale bagge vindt, wederom op een spuugafstand
5. je board mag nooit en te nimmer per post

NOW REPEAT after ME!!

"This is my bodyboard. There are many like it, but this one is mine. My bodyboard is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My bodyboard, without me, is useless. Without my bodyboard, I am useless. I must scoop my bodyboard true. I must boost straighter and higher than the surfer who is trying to dropin on me. I must snake him before he snakes me. I will...

My bodyboard and myself know that what counts in our sessions is not the number of waves we ride , beatings we take, nor spray we make. We know that it is the sections we hit that count. We will hit...

My bodyboard is human, even as I, because it is my life. Thus, I will learn it as a brother. I will learn its weaknesses, its strength, its parts, its accessories, its rails and its channels. I will ever guard it against the ravages of weather and damage as I will ever guard my legs, my arms, my eyes and my heart against damage. I will keep my bodyboard clean and ready. We will become part of each other. We will...

Before God, I swear this creed. My bodyboard and myself are the defenders of my spot. We are the masters of our ocean. We are the saviors of my life. So be it, until victory is Bodyboarder.Nl's and there is no enemy, but flatness!"

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Mei 19, 2010 5:05 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Bedankt voor de info. Mijn vader heeft gezegd dat het mocht. Maar hij zou het nog wel ff na checken.

Daan

Nice tekst by the way Cool

Naar boven
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 19, 2010 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Daan

Wat Tristan zegt is waar, bodyboarden vallen niet onder de aparte catagorie als een surfboard/windsurf waar je wel extra voor moet betalen.
Je moet wel na het normale inchecken je boardbag bij de "Oversize baggage" inleveren (naar Tristan zeggen, op een spuugafstand van de checkin balie Very Happy ) maar alles gaat gewoon met jouw vlucht mee..

Zolang je maar onder de toegestaande kilogram zit wat je aan baggage mag meenemen, dat is meestal max 20kg, dan is er helemaal niets aan de hand.. Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 12:16 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hahahahha geniaal tristan! Very Happy

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 8:11 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey guys,

Het kan wel zijn dat je extra moet betalen voor vervoer van je board. Ik werd er de laatste jaren wel op gewezen (odd size bagage tussen 3 en 20 kg).
Anyway..., omdat ik steeds net boven de 3 kg zat (zware boardbag) viel het onder de coulance en hoefde ik niets af te tikken. (Daan, kijk als een 'sexy mofo' naar de stewardes).

Maar zelfs al moet je wel aftikken is dat bedrag te overzien en ZEKER goedkoper dan per post!

Succes man!

@ Tristan: Bundel je uitspraken en breng die shit uit man! Haha! Geniaal!!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 10:03 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heey bedankt. Dat was net de info die ik nodig had. Ik had gebelt en het kost 35 euro. Daan
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: