Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Texel
 Total Hits
We ontvingen
45604686
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
mocca
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Apr 26, 2006 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

yep, ik ga gokken op zondag SmileSmileSmileSmileSmile
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Apr 26, 2006 9:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik hoop zondag want vrijdag en zaterdag moet ik werken Evil or Very Mad

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

vanochtend vol gode moed richting stand, en wat blijkt, van de swell was helemaal niks meer overgebleven
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

mocca schreef:
vanochtend vol gode moed richting stand, en wat blijkt, van de swell was helemaal niks meer overgebleven

.. en ik heb precies hetzelfde ervaren Sad

Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2006 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Shocked Hier in Wijk 2m barrels Laughing nee hoor zelfde shit als overal Evil or Very Mad Gaat er morgen nog iets lopen of blijft het niets..... Question
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mei 02, 2006 1:36 pm    Onderwerp: 2.5+ ??????? Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gisteren hele dag op die wind swell zitten wachten,maar kwam niet echt door,uiteindelijk toch nog laat in de middag naar wijk gegaan.Maar helaas de pier liep niet echt geen rimpeltje,daarna maar P1 wezen kijken en daar liepen een leuke shore break geen 2.5 zoals de meet boeien aangaven maar net 1m en heel af en toe nog een setje van 1.5 .Ter hoogte van wijk strand liep het beste net naast een mui lekker hol ,en iets langer.Jammer van de hoogte ,maar ja veel hoger dan dit is ook niet goed voor mij . Wink

Ik hoop dat er deze week nog wat swell aankomt voor julie,maar de voorspellingen zijn niet echt positief,daar in tegen zijn ze de laatste tijd ook niet altijd juist Shocked Dus allemaal hopen,bidden,offers brengen,kaarsjes branden,kippen slachten, what ever....Alles om maar een beetje swell tekrijgen . suc6

Naar boven
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2006 8:43 pm    Onderwerp: eidelijk!!!! Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Eidelijk weer eens fatsoenlijk kunnnen boarden, liep boven verwachting nog goed op Wijk,takeoff vanaf een schuimer veel snelheid maken en zo de shore break in NICE....Zaten echt een paar leuke setjes tussen af en toe wel een beetje lang wachten.Dacht eerst dat ik de enigste booger zou zijn(tristan zit nog in France) op Wijk .Maar nee loop naar de pier komt er net een BB uit ,ok toch alleen dacht ik. Na een uurtje of 2 in het water komt Martin in eens langs paddelen met z'n antiliaanse maat . Het moet niet veel gekker worden Laughing (ps dat is de eerste antiliaan die ik hier ooit heb zien boarden Cool Op een inciedentje na een zeer geslaagde sessie, maar daar weet Martin meer van Laughing Laughing

Gaat een hele lange zomer worden voor je Martin...... Laughing

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2006 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik heb ook wel een lekkere sessie gehad , was best druk omdat je er ook surftech surfboards kon testen , 3 stranden vol alleen maar surfers .. ik voelde me alleen .. Razz

maar op het begin iets rommeliger en stijler , later op de middag toen het hoogtij erin kwam en de wind wat minder werd werd het wat cleaner was ongeveer net een meter .. maar weer is gebodyboard was al bijna 4 weken geleden Shocked

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

net ff een leuke sessie gehad, de ZW wind van vanmiddag was weg, best lange mooie cleane lijnen beetje stijl maar niet hoog setjes 1 m ofzo. Paar lekkere 360 kunnen doen Cool

auaboarder
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Vette sessie vandaag gehad bij Wijkie, golven waren ongeveer 1.5 tot 2 m. hoog en met een matig W wind. Dicht bij het pier waren de golven op z'n best. Ben er van 13.00 tot 15.00 in het water geweest, genoeg om mijn tricks weer effe te oefenen en had zelf een mooi air kunnen landen. De 360's gingen ook lekker gesmeerd, lekker stoked als de golven zoveel kracht hebben. Donderdag weer naar wijkie als er weer golven zijn. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 9:16 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

vandaag wel 2 sessies gehad...

van 12 uur tot half 3 met hoogwater.. setjes zaten tegen de 2m aan lekker stijl en krachtig .. was hele tijd el rollo´s aan het proberen en heb er eentje geland ook Very Happy (van de 6 ofzo Razz ) 360 gingen gesmeerd..

toen werd ik om 5 uur gebeld dat er dikke barrels liepen dus toen maar weer naar noordduine.. kwart over 5 tot kwart voor 9 erin gelegen.. mooie barrels golven van gemiddeld 1.5 m paar lekkere barreltjes gepakt Cool

mn armen kunnen nu niet meer .. ik heb onwijs honger (mn eten staat in de mag) maar ben super stoked .. en daar gaat het om.. Cool

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Chill danny Very Happy

Ben vandaag ff op kduin geweest, BARRELS!!
En van die sukkie suk golven, die pascal en mocca zondag ook hadden.
Lekker ondiep op knie hoogte Smile

Laters

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Net terug uit WAZ ,chille sessie gehad. Lekker rustig maar een stuk of 10 longboarders in het water het leek wel winter Laughing (de rest zit zeker in Scheef nice)Was een beetje rommelig maar af en toe kwam er een leuk setje binnen ,door pushen tot de volgende bank en dan een redelijk cleane shore break om af te maken ....stoked again Exclamation

ps voor de North shore boarders : inside WAZ loopt weer goed ....

Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zo net terug van (helaas) mijn eerste sessie dit jaar, maar het was wel ff lekker Laughing Laughing Laughing
Op de Maasvlakte bij "slag dobbelsteen" net links achter die vage paal met dat platformpje waren toch nog golven van ongeveer een meter dus een paar leuke ritjes gemaakt... Shocked

Nou eens kijken wat het met mijn pols doet, ik heb namelijk nog de nasleep van een peesontsteking...vooralsnog tijdens het BBen geen last gehad Laughing

Ik was helemaal alleen, niet eens golfsurfers te zien... Crying or Very sad

Bij de weg Pascal: waar ligt WAZ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2006 12:37 pm    Onderwerp: WaaaaaaaaaaaaaaaaaaZ Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Surprised Haha,..... WAZ aka Wijk aan Zee Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 3 van 97

Ga naar: