Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

meeting camperduin
 Total Hits
We ontvingen
43162814
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
dannybb
Moderator
Moderator

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 10:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

kom net uit het water in domburg..

twee woorden : SUPER SICK Very Happy

ZW 5 + mooie noorderswell + laagwater

dat leverde op : 1.5 m barrels .. setjes van 2 m maar die waren minder hol
we lagen er maar met 5 man in niemand had het zo verwacht maar ook gewoon surfers in de barrel gezien en zelf 75% van alle golven die ik had zat ik wel in de barrel nog nooit zoveel barrels gepakt op 1 dag..
en ik zweer ik overdrijf niet .. brak wel lekker ondiep.. ongeveer op heuphoogte door een paar dikke close outs tegen de bodem aan gekwakt Confused ..

STOKED !! Very Happy

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Apr 13, 2006 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zal het nog losgaan dit weekend?
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

klinkt zeker goed, kleine Very Happy nog wat gepulld of niet?

weet niet of het wat gaat worden, hoogte gaat afzakken, mijn gok zou voor morge ochtend hoogwater zijn.

kunnen er zeker wel in, maar wordt niet classic Crying or Very sad

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

morgen ochtend dawn patrol met Pascal, zal wel wijk worden

06.00 uur is t hoog water

nog meer vroege vogels hier? Wink

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 6:55 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik ga lekker om 10 uur naar me local spot, lekker met laag water en offshore wind barreltjes scoren;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 14, 2006 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ Mocca,

Ze geven niet echt wat bezonders op morgen op je local.... 0.6m offshore wind Confused

Of heb ik het fout??

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Apr 15, 2006 7:32 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik weet het, maar laatste keer dat ik erin lag was november, dus ik ga wel voor een halve meter
Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Apr 15, 2006 10:28 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Nou.. have fun allemaal ik moet vandaag (zaterdag) werken Confused

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Apr 15, 2006 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

jaja, het was vandaag zover, mocca heeft de eerste sessie van het jaar achter de rug. Golven 30cm, met uitschieters naar een halve meter (ja jullie lezen het goed, uitechieters van een halve meter). Hoe ik het voor mekaar heb gekregen onder deze omstandigheden weet ik niet, ik gooide er toch een paar DK floaters en een paar rolls uit. Nou ja roll, m'n board was breder dan de golf hoog was Confused

Maar toch, het was even lekker om weer het zoute water te proeven

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Apr 16, 2006 4:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nou dan was het in Wijk aan Zee beter te doen
ik was met pascal om 06.30 bij bloemendaal en daar liep het behoorlijk mooi, maar toen zijn we eerst pascha op gana halen en naar wijk gegaan

eerst zag het er ruk uit en werd ons door een standup afgeraden er in te gaan
maar uiteraard toch er ff in gegaan en het werd mooier dan verwacht
de wind draaide naar ofshore en de golven werden stijler en wat hoger
ongveer n meter, maar toch zijn we alle drie wel een paar keer gebarreld volgens mij. Alleen fucking veel longboarders die alle mooie golven voor je neus weg pikte Twisted Evil
t was waarschijnlijk mn laatste sessie in NL tot ik weer terug ben uit Portugal

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 16, 2006 9:12 pm    Onderwerp: double glass sesion Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gisteren een dubele sesion gehad op Wijk,in de ochtend met Martijn en Tristan(AKA," alway's leave a mok in my car") Laughing Was echt de moeite waard om zo vroeg uit je bed te komen ,na een uurtje begon het echt lekker te lopen ,af en toe lekkere steile wall's hier en daar een klein barreltje en af en toe even lekker bij je maatje's indroppen ,om te voorkomen dat ze ook een goeie golf krijgen, wat dat kan natuurlijk niet Laughing De goeie zijn gewoon van mij ........hahaha.Daarna even een broodje gedaan bij mij thuis Martijn naar het station gebracht en toen weer terug naar Wijk gegaan en daar gewacht op de volgende toerist,Christian(AKA, "heb weer eens een afslag gemist") Laughing Die kwamen we volledig geared-up op de parking tegen ,gewoon zonder te kijken of er nog swell stond dat noem ik nog eens vertouwen Laughing Maar inderdaad er kwamen nog steeds setje's binnen .Gelukkig deze keer geen longboarders meer voor me die steeds de wave's voor je weg kaapte Laughing Maar was weer een super cille sesion .Met Chris die ze nieuwe DK move's even liet zien daar na nog even opgewarmt bij de auto (de meeste kennen het recept ) en even wat gegeten bij een strandtent .

Maar verder een k@#T weekend gehad Exclamation Laughing

Later.......Pascal

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 2:33 pm    Onderwerp: windchop Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

net terug uit wijk,niet echt fantastisch 0.5 tot 1m max net genoeg om wat leuke ritjes te maken. Wel leker rustig geen hond te bekenen alleen die zeehond .Langs de pier liep wel even een mooi hol golfje ,maar die was net zo snel weer verdwenen,hoop dat het tegen het weekend weer wat size krijgt maar ziet er niet naar uit Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

domburg is 30 cm ofzo niet egt de moeite en de vooruitzichten zien er nog klote uit ook .. ik heb nu tot 21 mei vrij dus pascal als er wat moois loopt in noord holland kom ik nog een keer.. Cool

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 26, 2006 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

wat wordt het, zaterdag of zondag? of allebij?
Naar boven
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 26, 2006 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

het zou wel wat kunnen worden, zaterdag geeft nu aan windkracht 5 met noordwesten wind... en +2m golven..
Zondag offshore wind en met 1.5m golven...

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 2 van 97

Ga naar: