Status: Offline
Geplaatst: Di Apr 11, 2006 10:09 pm Onderwerp:
kom net uit het water in domburg..
twee woorden : SUPER SICK
ZW 5 + mooie noorderswell + laagwater
dat leverde op : 1.5 m barrels .. setjes van 2 m maar die waren minder hol
we lagen er maar met 5 man in niemand had het zo verwacht maar ook gewoon surfers in de barrel gezien en zelf 75% van alle golven die ik had zat ik wel in de barrel nog nooit zoveel barrels gepakt op 1 dag..
en ik zweer ik overdrijf niet .. brak wel lekker ondiep.. ongeveer op heuphoogte door een paar dikke close outs tegen de bodem aan gekwakt ..
jaja, het was vandaag zover, mocca heeft de eerste sessie van het jaar achter de rug. Golven 30cm, met uitschieters naar een halve meter (ja jullie lezen het goed, uitechieters van een halve meter). Hoe ik het voor mekaar heb gekregen onder deze omstandigheden weet ik niet, ik gooide er toch een paar DK floaters en een paar rolls uit. Nou ja roll, m'n board was breder dan de golf hoog was
Maar toch, het was even lekker om weer het zoute water te proeven
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Zo Apr 16, 2006 4:04 pm Onderwerp:
nou dan was het in Wijk aan Zee beter te doen
ik was met pascal om 06.30 bij bloemendaal en daar liep het behoorlijk mooi, maar toen zijn we eerst pascha op gana halen en naar wijk gegaan
eerst zag het er ruk uit en werd ons door een standup afgeraden er in te gaan
maar uiteraard toch er ff in gegaan en het werd mooier dan verwacht
de wind draaide naar ofshore en de golven werden stijler en wat hoger
ongveer n meter, maar toch zijn we alle drie wel een paar keer gebarreld volgens mij. Alleen fucking veel longboarders die alle mooie golven voor je neus weg pikte
t was waarschijnlijk mn laatste sessie in NL tot ik weer terug ben uit Portugal
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Gisteren een dubele sesion gehad op Wijk,in de ochtend met Martijn en Tristan(AKA," alway's leave a mok in my car") Was echt de moeite waard om zo vroeg uit je bed te komen ,na een uurtje begon het echt lekker te lopen ,af en toe lekkere steile wall's hier en daar een klein barreltje en af en toe even lekker bij je maatje's indroppen ,om te voorkomen dat ze ook een goeie golf krijgen, wat dat kan natuurlijk niet De goeie zijn gewoon van mij ........hahaha.Daarna even een broodje gedaan bij mij thuis Martijn naar het station gebracht en toen weer terug naar Wijk gegaan en daar gewacht op de volgende toerist,Christian(AKA, "heb weer eens een afslag gemist") Die kwamen we volledig geared-up op de parking tegen ,gewoon zonder te kijken of er nog swell stond dat noem ik nog eens vertouwen Maar inderdaad er kwamen nog steeds setje's binnen .Gelukkig deze keer geen longboarders meer voor me die steeds de wave's voor je weg kaapte Maar was weer een super cille sesion .Met Chris die ze nieuwe DK move's even liet zien daar na nog even opgewarmt bij de auto (de meeste kennen het recept ) en even wat gegeten bij een strandtent .
Geplaatst: Do Apr 20, 2006 2:33 pm Onderwerp: windchop
net terug uit wijk,niet echt fantastisch 0.5 tot 1m max net genoeg om wat leuke ritjes te maken. Wel leker rustig geen hond te bekenen alleen die zeehond .Langs de pier liep wel even een mooi hol golfje ,maar die was net zo snel weer verdwenen,hoop dat het tegen het weekend weer wat size krijgt maar ziet er niet naar uit
Geplaatst: Do Apr 20, 2006 4:24 pm Onderwerp:
domburg is 30 cm ofzo niet egt de moeite en de vooruitzichten zien er nog klote uit ook .. ik heb nu tot 21 mei vrij dus pascal als er wat moois loopt in noord holland kom ik nog een keer..
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum