Navigation
Google Ads
Album
Total Hits
We ontvingen51162284 paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums
bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur
matrawi Spammer Geregistreerd op: Feb 14, 2009 Berichten: 339 Woonplaats: Amsterdam Status: Offline
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 3:18 pm Onderwerp:
Die had ik ook al eens gezien, maar het gaat mij meer om ervaringen van de spongers hier...
Evengoed bedankt voor je enthousiasme..!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Trawler, je Boy-boy
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Geplaatst: Wo Mrt 31, 2010 9:12 pm Onderwerp:
vanavond een heerlijke ZW sessie gehad, samen met hans lekker righthand holle zuigers gescoord, stoked
____________click for my photography blog
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Naar boven
tonio Newbie Geregistreerd op: Nov 04, 2009 Berichten: 22 Woonplaats: belgie Status: Offline
Geplaatst: Za Apr 03, 2010 11:48 pm Onderwerp:
@ danny . ja ik was woensdag rond 11h in domburd en ja dat ben ik .er was wel een goei golf maar veel stroming.ik ben juist terug uit frankrijk(wimereux)daar was het vandag weel de moeite waard mens groote golven en soms grooter ik ben er zelf 2x ingegaan rond 13h tot 16h en rond18h tot 20h de tweede sessie was super clean zonder wind.
Naar boven
Geplaatst: Zo Apr 04, 2010 3:54 pm Onderwerp:
oke cool!
hoorde inderdaad van de fotograaf en de surfer die erin lag dat het erg hard stroomde
ik was savonds geweest, naast het paalhoofd weinig stroming en lekkere barrels
Naar boven
tonio Newbie Geregistreerd op: Nov 04, 2009 Berichten: 22 Woonplaats: belgie Status: Offline
Geplaatst: Zo Apr 04, 2010 4:21 pm Onderwerp:
zal er nog iets te surfen zijn voor morgen in domburg of deze avond.
Naar boven
matrawi Spammer Geregistreerd op: Feb 14, 2009 Berichten: 339 Woonplaats: Amsterdam Status: Offline
Geplaatst: Ma Apr 05, 2010 8:21 am Onderwerp:
Zo even naar petten om te kijken of er nog wat loopt...
Het is alweer veel te lang geleden dus hopelijk is er iets surfbaars bij!!
Edit:
Gelukkig net op tijd een sms van mr. Surffood himself om niet voor niets in de wagen te stappen... Damn... weer geen zoute kop kunnen halen...!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Spunk Sponger Geregistreerd op: Apr 12, 2009 Berichten: 37 Status: Offline
Geplaatst: Zo Apr 18, 2010 5:35 pm Onderwerp:
Morgen lekker vrij !
Weet nog niet waar ik er in ga, maar heb er wel zin in!
Anasuria slaat lekker aan.
Naar boven
Lau Lidder Geregistreerd op: Jun 04, 2006 Berichten: 175 Woonplaats: Breda Status: Offline
Geplaatst: Di Apr 20, 2010 2:42 pm Onderwerp:
Gaan er mensen nog richting Hoek morgenavond?
Bart en ik zullen er rond een uurtje of 6/half 7 zijn.
Hoogwater en hoogte zien er gunstig uit.
Heb er zin in!
Laters
Naar boven
Ridgeman Spammer Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse Status: Offline
Geplaatst: Wo Apr 21, 2010 9:36 pm Onderwerp:
Lau schreef: Gaan er mensen nog richting Hoek morgenavond?
Bart en ik zullen er rond een uurtje of 6/half 7 zijn.
Hoogwater en hoogte zien er gunstig uit.
Heb er zin in!
Laters
dudes,
did I miss anything?
____________ The Ridgeman Rides Again
Naar boven
Lau Lidder Geregistreerd op: Jun 04, 2006 Berichten: 175 Woonplaats: Breda Status: Offline
Geplaatst: Do Apr 22, 2010 12:56 pm Onderwerp:
Ja was zeker een lekkere sessie, goede 2 uur in het water gelegen.
Leuke shorebreak en weinig wind, dus al met al zeker wat gemist
Naar boven
Geplaatst: Do Apr 22, 2010 4:33 pm Onderwerp:
woensdagochtend:
woensdag avond:
beste sessie van de week, deze ochtend:
Naar boven
Naar boven
Geplaatst: Do Apr 22, 2010 8:33 pm Onderwerp:
nice pics danny.ik ben woensdag ook gegaan.ik heb iemaand gezien die fotos aan het trekken was maar ik wiest niet dat jij dat was .heb je soms meer fotos van mij ? dank u.
Naar boven
Geplaatst: Vr Apr 23, 2010 11:25 am Onderwerp:
heb helaas niet meer foto's van je, ja lag een strand verder en was meer bezig met de 2 strandjes voor me
zal volgende keer meer opletten
Naar boven
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com