poeff gasten, al een tijdje niet actief geweest.
Even een inhaalslag gemaakt met alle pics en video's ziet er erg nice uit.
Ik hoop er snel weer bij te zijn, als mijn gezondheid het toelaat.
We spreken.
ciaoo
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Do Feb 04, 2010 10:05 am Onderwerp:
you should have been here yesterday!
ja man je had gisteren moeten gaan. heb gisteren van 16.30 tot 18.00 een goede sessie met Laurens gehad in Ter Heijde.
In het begin beetje rommelig, slap en klein. maar het werd steeds beter cleaner, meer power en hoger.
Al liep de shorebreak in ter heijde niet echt lekker, allebij wel lange ritten gehad
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Do Feb 04, 2010 8:54 pm Onderwerp:
Tynuz schreef:
you should have been here yesterday!
ja man je had gisteren moeten gaan. heb gisteren van 16.30 tot 18.00 een goede sessie met Laurens gehad in Ter Heijde.
In het begin beetje rommelig, slap en klein. maar het werd steeds beter cleaner, meer power en hoger.
Al liep de shorebreak in ter heijde niet echt lekker, allebij wel lange ritten gehad
Geplaatst: Do Feb 25, 2010 7:06 pm Onderwerp:
tonio schreef:
ik ga vrijdag na mijn werk is zien en zaterdag ronde 11h ook in domburg.
Zaterdag zou ik dan niet meer gaan, het is om 07.00 uur laagwater en met ZW swell/wind moet je er echt met laagwater zijn anders komt er een keiharde stroming en worden de golven klein en slap
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum