Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 12:41 am Onderwerp: Nieuw ontwerp bodyboarder.nl
Spongers van Nederland!
Bodyboarder.nl bestaat vandaag 4 JAAR en 2 dagen
dus een mooi moment voor goed nieuws
Dennis van www.terra-preta.nl heeft een spetterend niet ontwerp voor de site gemaakt en we zijn erg benieuwd naar jullie reacties, tips en feedback.
De huidige lay out is natuurlijk niks dat wist ik al lang maar alleen kan ik het niet allemaal draaien. Dus naast jullie reacties zijn we ook op zoek naar een aantal fanatieke mensen die dadelijk op de nieuwe site artikelen, nieuws en fotos willen plaatsen.
meld alles hier en veel plezier op de site
Martijn en Dennis
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 12:52 am Onderwerp: dat ben ik dus..
Dat ben ik dus.. Die Dennis Dit is nog niet het geheel uitgewerkte ontwerp, maar een eerste style aanduiding!
ben benieuwd wat jullie vinden en of we een leuke club kunnen samen stellen die zodra deze nieuwe website de goede kant op gaat er even de schouders onder willen zetten!
Status: Offline
Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 11:07 am Onderwerp:
Guys, van mij alleen een reactie aangezien ik geen hard core computer nerd ben
Ziet er goed uit!!! Fresh, clean en helemaal van deze tijd!
Ben benieuwd of er straks meer ruimte op de site komt om albums e.d. aan te maken? Zou leuk zijn als er in de toekomst bijvoorbeeld rechtstreeks foto reportages van meetings en de contests geplaatst kunnen worden zonder dat we eerst naar een blog of picasa account worden doorgelinkt?
Keep up the good work!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Ziet er heel leuk uit. Misschien moet je er nog wat links aan de onderkant plaatsen zodat je naar bijv. Surffood.nl kunt gaan. Ook het idee van producten op de site laten zetten is heel handig. Dan staat meteen alles op de site wat je nodig hebt.
overall design is heel mooi! maar ik ben persoonlijk niet zo heel erg van die kleur blauw in de vlakken. je kan daar beter een iets zachtere voor pakken.
ik ben benieuwd naar de invulling van de site.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum