Status: Offline
Geplaatst: Do Mei 18, 2006 12:09 pm Onderwerp:
ow bummer .. maar je komt tog nog wel kijken he bij de meeting
en het blijft maar veranderen, tot nu toe hebben we zaterdag een lekkere hoogte met veel wind en zondag kleine hoogte met weinig wind. En zondag gaat de golfhoogte al snel omlaag naar 0,9 ..
Geplaatst: Do Mei 18, 2006 5:24 pm Onderwerp:
domburg is heel goed met ZW.. maar het moet wel hard genoeg waaien.
Maar als je bij scheveningen noord gaat naast de havenmuur heb je tog ook beschutting tegen ZW , of bij Wijk Aan Zee ben je tog ook beschut tegen ZW (zaterdag)
Geplaatst: Do Mei 18, 2006 10:40 pm Onderwerp:
volgens mij heb je daar ook een soort havenmuur net als bij scheef maar dan wat kleiner. zag ik laast toen ik met de boot naar engeland ging vanaf hoek van holland
hij is een heel stuk langer dan die op scheef, en laat erg weinig zw-swell door. Als het er door komt, heb je wel mooie lange lijnen (met mega stroming). ter heijde zou mischien wel gaan
Mij keus zou zijn zondag en dan HvH, en als het niks is, van HvH naar scheveningen is het een halfuurtje, 3 kwartier, en er tussen in heb je v-beach, schravezande, ter heijde. Kunnen allemaal onderweg gechecked worden.
hoi peeps ik kan dit weekend ook! en ja man man er is echt veel wind.oeiiiiii ik schijt al in m'n broek. uhm ik had een vraagje ik kan zeker wel naar scheveningen toe maar alleen weet niet waar domburg en de andere plaatsen zijn uhm sinds het me eerste keer is dat ik kom op dagen had ik een vraagje?: is het misschien mogelijk om een board van iemand te lenen? (ik ben 1.61 m lang) en is het goed als ik met een vriendin kom? maar goed laat weten en ik hoor het wel!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum