Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Petten 23 okt 05
 Total Hits
We ontvingen
35627883
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Wintergear
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Wintergear
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Spunk
Sponger
Sponger

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 7:13 pm    Onderwerp: Wintergear Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben van plan om voor het eerst ook in de winter te gaan boarden. Shocked

Heb op het net al rondgekeken voor winter spullen.

Zit nog met een paar vragen.

-wetsuit 6mm, of 5mm voldoende?(wel een koukleum)
-vaste hood beter ?
-board meestal in wijk aan zee,moet dus een stuk lopen over de pier,
zat te denken aan surfschoentjes ipv sokken.

Grtz

Steef

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Als je een god pak koopt is een 5x3 voldoende, of een 5x4x3. 6mm wordt beetje dik, kan je weinig bewegen. En schoentjes zou uk niet doen, gaat erg knellen met je fins. En vergeet uiteraard niet je cap en handschoentjes. en Bij www.surffood.nl kan je mischien nog een heatbelt kopen (weet niet of ze ze nog hebben). Is erg lekker in de winter.

eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2009 8:41 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb een 5/4 met een losse hood, en goeie handschoenen en schoentjes (ik heb nog ruime fins dus ze passen nu perfect) en zolang je een beetje rond blijft zwemmen is dat warm genoeg Smile

Eef

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Spunk
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 10:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Thanx for the advice!

Ben voor de 5-4-3 hooded van xcel gegaan en heb maar meteen een paar 5mm xcel handschoenen gekocht.
Voor sokken ga ik nog ff rondkijken,wil ze niet te dik hebben.Mijn fins zitten precies pas.

Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 11:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zou voor socks even bij hart beach kijken. Ze hebben daar 3 mm socks van oneill, board daar zelf nu 2 jaar mee en zijn echt de beste socks die ik ooit ben tegen gekomen. 3mm maar goed warm, board er heel de winter door mee.

Hoop dat je met 5mm gloves je board nog een beetje kan vast houden, ik zelf vind het te dik en ook niet nodig. 3 mm gloves is meer dan voldoende hierzo en meer grip op je board, maar daar denken andere mensen anders over.

Qua wetsuit heb je het goed gedaan gelijk lekker warm Razz

Succes van de winter! (NL surf op ze best dan!!)

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Oct 01, 2009 8:25 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

5 mm handschoenen zijn idd wel dik! Ik heb ze ook van 3 mm ofzo met rubber aan de buitenkant zodat je bijna geen verversing hebt.

Ik heb voor de winter 4 mm schoentjes, en ook een maat grotere fins voor de winter.

Eef

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Oct 01, 2009 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb zelf 5mm sokjes van tiki, gehaald bij www.surffood.nl Zitten goed en zijn lekker warm

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Oct 02, 2009 11:06 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik was gister even bij hartbeach, heb voorheen ook de 3 mm Oneil sox gehad maar die had hij niet meer in mijn maat, nu heb ik een nieuwe sok/schoen met split toe voor je grote teen, eigenlijk bedoeld voor surfers maar de zool is wat dikker en helemaal niet stug. Heb hem daar in een fin aangepast en dat ging prima nergens last van..... ook 3 mm als ik ermee geboard heb dan laat ik wel weten of het ook echt goed werkt.

Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Oct 07, 2009 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ben het met Laurens eens, die o'neill sokjes van 3 mm zijn de beste.

ik heb van alles over de jaren gehad, maar alles valt bij deze in het niet.

pas op met spilttoe en andere 'schoentjes' alles dat je flex weerhoudt, veroorzaakt kramp en verkort je sessie.

kwa pak ga je het zeker warm hebben Smile
over handschoentjes, je wil ze zo dun mogelijk, dus dunne paar voor warmere dagen en misschien tog die 5 mil voor als het sneewt en -6 is (oh ja heb er weer zin in Confused )

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Oct 13, 2009 11:59 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey guys!

Ik heb laatst een mooi 4/3-tje van Ripcurl gespot. Vroeg mij af hoe ver ik hier mee kom qua kou. Ik ben zeker niet van plan om echt in de winter nog te boarden, maar een flink eind de herfst in lijkt mij wel nice!

Dusss... tot welke temperatuur/ maand is er nog te bb-en in een 4/3 (e-bomb)???

Ik lees het wel!

Thnx in advance!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Oct 13, 2009 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik boarde voor mijn laatste 2 wetsuits altijd met een 4/3 het hele jaar door, was prima te doen.

In de winter gewoon cap, handchoentjes en sokjes aan en gewoon doorgaan.

Winter biedt ons kleine kikkerlandje juist de beste condities!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Oct 13, 2009 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

is denk ik heel persoonlijk, ligt er ook aan hoe warmbloedig je bent

gewoon blijven gaan tot je niet meer kan van de ko! hell yeah

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Oct 14, 2009 9:33 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Haha! Thnx guys!

Als ik een cap moet gaan dragen voor de kou houdt de lol voor mij op. Ik kan wel wat hebben, maar met echte kou ben ik nooit vrienden geweest. Zal ook niet gaan gebeuren denk ik! Wink

Dan ga ik denk ik toch maar voor een 5/4 of 5/3 om wat herfstswell of vroege voorjaarsswell te kunnen pakken!

Lederrrss!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Spunk
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Oct 17, 2009 6:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb de 5mm sokken van tiki bij surffood gekocht.
De winteruitrusting wel aardig voormekaar zo.denk ik Rolling Eyes
kennie wachten om het te testen Razz

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2009 3:40 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik kom hierbij terug op mijn eerder uitgesproken mening.

Toch een 5/4 aangeschaft (Rip Curl Insulator) met front- zip en afneembare hood (2mm.), Rip Curl F-bomb gloves (3mm.) en 4mm socks (Alder)

Verrassend hoe flexibel een 5/4 kan zijn! Voelde meteen goed bij het passen!

Dit weekend voor de ultieme test het water in. Als ik dan nog kracht heb zal ik een review schrijven in de tech- talk section.

Lederss...

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: