Geplaatst: Do Sep 25, 2008 12:16 pm Onderwerp: Dutch bodyboard Tour
Hola amigos.
vraagje wat moet ik mij bij die tour voorstellen, is dta 1 dag of 2 met 1 overnachting en hoe gan we ons verplaatsen..?
Klinkt wel heel tof...!
Hoor het wel
adios
Status: Offline
Geplaatst: Do Sep 25, 2008 1:56 pm Onderwerp:
Contest word gehouden gehouden op 4 of 5 october ligt een beetje aan de weers voorspellingen.Maar zal tijdig bekent gemaakt worden.
Schrijf je wel optijd in want vol is vol....
Wil je nou niet mee doen met de wedstrijd , we zoeken nog een aantal Jury leden en vrijwilligers om te helpen. Dus mail me dan even op info@surffood.nl
Geplaatst: Do Sep 25, 2008 7:06 pm Onderwerp:
dannybb schreef:
Goed idee!
Hopelijk dat er nu is veel mensen meedoen!
(wat word er gedaan bij te weinig inschrijvingen?)
Bij te weinig inschrijvingen gaat de wedstrijd niet door en kunnen we nog niet laten zien wat we in Nederland kunnen op het gebied van bodyboarden. Op deze manier promoot je tevens het bodyboarding in NL en zullen sponsoren wellicht in de toekomst nog meer voor de sport willen doen.
Dus als je een beetje bodyboarder ben schrijf je dan in.....en laat zien wat je waard ben.
probleem is dat ik alleen zaterdag kan want op zondag moet ik hockeyen, maar zal even kijken vandaag of ik wat kan regelen wil er namelijk wel bij zijn.
adios
Geplaatst: Zo Sep 28, 2008 5:45 pm Onderwerp:
mocca schreef:
en, hoeveel inschrijvingen zijn er al?
Er hebben zich op dit moment al genoeg mensen aangemeld om het door te laten gaan. Maar er is nog plaats voor meer aanmeldingen dus , schrijf je snel in....
Nog iets, bodyboarders uit het buitenland zijn ook welkom voor inschrijving . Dat was niet helemaal duidelijk geloof ik . The Dutch Bodyboard Tour word nu ook gesponsored door www. Bodyboarder.de Hopelijk zullen er zo ook een aantal Duitse bodyboarders komen.
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Zo Sep 28, 2008 5:55 pm Onderwerp:
cool initiatief
alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn, ga een weekend naar parijs
volgende keer ben ik er zeker bij.
er zullen zoizo golven zijn want het gaat aardig waaien
ik ben benieuwd, maak aub pics en vids voor op de site
rip it!
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31Volgende
Pagina 1 van 31
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum