Status: Offline
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 8:11 pm Onderwerp:
yoooooooooooo
morgen begint de contest, het weer + hotel is superchill. De golven wat minder, wel lange lijnen maar slap en een metertje. Longboard perfectie maar voor ons bbers is het wat lastig.
Ik heb wel ff vol verbazing zitten kijken naar wat pro bbers, op een golf waar tristan en ik max 2 spins en een rol uit konde halen, pulde hun ff 3 spins 3 rolls.. zelfs een gast nog een ARS zien pullen op een slap kut golfje.. sick!
Geplaatst: Ma Sep 28, 2009 7:02 pm Onderwerp:
ilona is een shortboarder, doet mee met de open women, maar dus ook als bber, ze had nog nooit gebodyboard
Vandaag hebben tristan en ik 2 heats moeten surfen, in de 1e ronde was tristan 3e en ik was 4e. Daarna kwamen we in de 'losers' round, daar kom je alleen in als je in ronde 1 op de 3e of 4e plaats eindigt.
Toen kwamen tristan en ik dus bij elkaar in de heat, samen met een Engelse en een Channel Islander.
Ik heb een hele tijd 1e gestaan, maar eindigde als 2e, helaas werd tristan 4e en is hij niet door naar ronde 2. Maar ik we
Golven zijn tot nu toe elke dag hetzelfde.. rond de meter.. soms wat hogere sets. Wind draaid een beetje van offshore naar sideshore.. dus niet echt spelbreker
mn volgende heat zal erg moeilijk worden ben ik bang, maar ik ga natuurlijk mn best doen! grtzzzz
Geplaatst: Ma Sep 28, 2009 11:56 pm Onderwerp:
Die Ier is zeker niet de minste, staat zeer regelmatig in de 360, dat engels bodyboard magazine. Dus een zeer dikke heat!
Maar zeer Urban dat je verder bent gekomen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum