Status: Offline
Geplaatst: Wo Aug 12, 2009 12:11 am Onderwerp: ik ga misschien ook mee!
Hey mannen!
Heeeeeel misschien ga ik ook mee naar Eurosurf... België heeft geen kandidaat bodyboarders, en ik ga heel misschien mee... Moet het allemaal nog eens bespreken hier... Maar er is een kleine kans... Als ik het zelf bekostig (wat had je gedacht...)
Ik weet het, ik ben helemaal zo goed nog niet... Maar k zou dan wel eerder voor de ervaring gaan... Laatste plaats of niet, maakt niet veel uit...
Houden jullie me op de hoogte wanneer je ff gaat trainen in Frankrijk? Ben ook geďnteresseerd in very low budget surftrip!
Geplaatst: Wo Aug 12, 2009 5:49 pm Onderwerp:
Hee zie dat het bij jullie nog niet duidelijk was wie er in het Euro surf team zitten. Sorry voor me late reply had dit eerder kunnen posten .....
Maar HSA heeft besloten om Lars en Tristan naar de Eurosurf te sturen.Beslissing is gebasseerd op de behaalde resultaten in de DBT.
Wow die post van Pascal had ik nog niet gezien toen ik jordy vroeg om ruurd te mailen.....Hmmm idd een beetje jammer dat we Jordy nu blij hebben gemaakt met een dode mus....Hij stond toch op de backup list ???(en niet Tristan al is hij natuurlijk een schredder maar dat is een ander verhaal )
@Ranka....Kennelijk ben je wel goed genoeg anders wordt je geen 4e bij een wedstrijd in Portugal! Dus komop en meedoen...hebben we iig een leuke crew daar tussen al die standups haha
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 4:22 pm Onderwerp:
Ik ben net gebeld door Ruurd van de HSA
hij vroeg of ik zin en tijd had om mee te gaan, en dat had ik allebei
alleen, ik heb nu geen 550 euro klaar liggen om mee te gaan, eigenlijk heb ik ongeveer niks klaar liggen omdat ik net andere dingen (o.a nieuwe lens voor mn cam) heb aangeschaft. hij had vanavond een vergadering met de hsa en ging het er nog even over hebben, of ze voor mij, omdat het zo last minute is, niet wat anders kunnen regelen, dus wat minder betalen of iets anders.
hij zou me morgen terugbellen, en dan kijk ik wat ze 'te bieden' hebben
Geplaatst: Di Sep 15, 2009 7:01 pm Onderwerp:
@ tristan, jesssss laatste tijd erg veel gebodyboard, domburg met laagtij en wat swell is perfect om te bodyboarden! (ik shred nog steeds harder dan jij )
Ff over de eurosurf, mij is aangeboden om 450 euro te betalen en het mag nog in termeinen ook. Maar ik heb echt 0 euro en mn ouders vinden dat ik het gewoon zelf moet betalen. Als iemand zich wel aangesproken voeld over dit aanbod bel dan ff ruurd van de hsa, stuur dan ff privé bericht naar mij voor het nummer.
EDIT: ik heb net pascal ff gebeld, en die ging jordi bellen of hij het aanbod niet interessant vond
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum