Status: Offline
Geplaatst: Do Aug 06, 2009 11:39 pm Onderwerp:
misschien binnekort nog is met een groepje mensen die best mee willen doen met eurosurf meeten @ hvh, wat trainen (met coaching van mocca, bijv ook door middel van filmen en later terug zien wat je beter kan doen, ook al goede training voor lars die zoiezo gaat denk ik?) en kijken wie er dan uiteindelijk het beste mee kan gaan?
Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid
Geplaatst: Vr Aug 07, 2009 11:33 am Onderwerp:
altijd bescheiden he Lars .
Maar prima idee om te meeten. misschien een idee een spot uit te kiezen met de meest overeenkomende break van the contest?
ik weet dat er daar 4 breaks lopen en heb geen idee welk uitgeloot is wordt voor de eurosurf.
Qua verdere selectie... niemand anders dan ik uit de judge selection kan door financiële redenen... Dus rest er enkel nog de keuze iemand te kiezen die eerde geen interesse getoond heeft en dus niet echt gemotiveerd is of laks.
Wil je zo iemand dan wel naar de Eurosurf sturen?
____________ Living for the surf, surfing for living (I wish)
Nee ik denk dat jordy of Danny meemoeten! Wie het ook wordt het lijkt me goed om samen te trainen. Ik ben zelf van plan om 1e of 2e week september naar France te gaan voor de juiste mindset...Ik wilde eerst alleen gaan maar ik heb natuurlijk gewoon ruimte om iemand mee te nemen. Dus degene die gaat is zowieso van harte welkom (scheelt mij ook weer in benzinekosten
Ik denk wel dat we deze week moeten doorgeven wie er meegaan. Ruurd wilde namelijk eigenlijk al vorige week de definitieve inschrijvingen. Maar ik weet dat hij net terug is van vakantie.
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 5:01 pm Onderwerp:
Mij gaat het toch niet helemaal lukken met geld ben ik bang, dus Jordy aan jou de eer om samen met lars nederland te vertegenwoordigen!
Ik vind het toch een hoop geld, 500euro + de rekening die je daarna nog thuis krijgt + het geld wat je daar zelf nog uitgeeft
@ lars, misschien dan nog wel een optie om in september een weekie cheap-ass france te gaan om te boarden? na 6 september kan ik gaan, laat maar ff weten
Geplaatst: Ma Aug 10, 2009 11:23 pm Onderwerp:
@ jordy: no problem man! 2 jaar terug toen ik met de eurosurf mee was kregen we toen we thuis waren 2 weken later alsnog ff een rekening van 120 euro ofzo.. weetniet meer precies voor wat. Maar misschien is dat nu ook al beter geregeld
Ik had het er ook al met lars over om te gaan, ik kan zoiezo heel erg cheap camping plaats fixen, misschien zelfs gratis en misschien zelfs met eten erbij (tegen een kleine vergoeding dan denk ik) dat is namelijk op globevents beach camp in moliets.. en volgens lars rijd zn auto erg zuinig dus dat zit ook wel oke
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum