Ik denk dat ik volgende week maar naar de tandarts ga, want het namelijk altijd lente in de ogen van de tandarts assistente ( nou meer hete zomerdag bij die van mij), en ik kan wel wat lente gebruiken met deze kou. Waneer is het afgelopen met dit koude gedoe
____________ You are now marked on my profile visitor map!
hallo mensen,
Ik ben een tijd niet meer op deze forum geweest, maar ik bodyboard wel af en toe.
Ben aan het kitesurfer en flyboarden geslagen.
Zit nu in biarittz met mijn bodyboard en het water is echt lekker hier, mooie golven 1,5/ 1,7 m.
Wind is sterk van af zee, zorgt voor een sneller break by het strand.
het is hier best warm met 34 tot 36 graden, vrijdag weer naar huis om zondag voetballen te kijken.
Ik ben vaak op ijmuidenslag of wijk aan zee aan het kiten of boarden. Ben niet echt mensen van hier tegen gekomen, zou nog meer terug komen hier.
Om weer op een meeting te komen.
veel groeten van mijn en family.
____________ you only live once, so enjoy yourself.
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Jul 07, 2010 8:39 pm Onderwerp:
ja indd speaking about meetings
het wordt weer eens tijd om een zomer meeting te plannen. want ooit moeten er weer golven komen.
ik heb er echt helemaal geen tijd voor zit aardig te stressen voor mn afstudeer scriptie dus als iemand het kan overnemen hoor ik het graag
cheers
Martijn
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum