Net nog een uurtje op wijk geboard,liep weer eens lekker erg lange stijle walls, met hier en daar een barrel tje.De hoogte zat er ook best in uitschieters van dik 2m denk ik . Gaat morgen zeker goed worden wind wordt minder dus dan worden de golven nog cleaner. Ik denk dat het morgen best eens een Barrelfest kan worden in wijk.....,mischien dat ik in de avond de Green Mile nog eff pak..
Status: Offline
Geplaatst: Ma Apr 10, 2006 5:20 pm Onderwerp:
aaah de green mile,
good choice my dear friend.
ben net ontslagen, dus moet effe de frustrations kwijt.
ik moest de randbekisting op de 4 verdiepeing doen. beveiliging stond er nog niet. dus ik zei tegen de baas, "doe het lekker zelf, dan "
toen mocht ik naar huis
kwma wel goed uit, had hem namelijk nog niet verteld dat ik naar france ga. voelt ie tenminste weer eens de manntje, omdat ik de zak kreeg inplaats van weglopen.
Da's klote Trist....
Maar ben je nu ontslagen op werkweigering??
en was dit de eerste keer dat zoiets gebeurde of al paar keer iets geweest dat die vent je je ontslag gaf??
Geplaatst: Ma Apr 10, 2006 9:23 pm Onderwerp:
ik ga volgens mij met de bus, krijg vervoer er naar toe om de event op te bouwen.
je kan proberen die man (eric van globeevents, check forum"opbouweres gezocht") te vragen of je met de bus met ons mee kan rijden.
ik zal hem vragen (beloof niets, dus wel doorzoeken naar alternatieven) misschien dat er een plaatje in de bus is volgende woensdag
Geplaatst: Vr Apr 14, 2006 2:01 pm Onderwerp:
he hans,
ja was echt op werkweigering, maar had wel vaker gezegd dat ik iets niet zou doen omdat het te link was. gasten werken als malloten daar. Volgende dag kwam ik terug om werkbriefjes te laten tekenen. toen vroeg ie of ik tertug kwam.
maar ik heb me eer. Dus vriendelijk geweigerd, en vertled dat ik in france nodig was om kamp op te bouwen.
haha, de fucker
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum