Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Mrt 22, 2006 11:06 pm Onderwerp:
graag een defenitie van netjes
***** is gewoon een **** ***** ***** met allemaal **** **** ***** f*ck ****
maar ff serieus wel een goed topic
Ik had me gisteren ziek gemeld om is een dagje lekker te gaan boarden, want volgens de voorspellingen zouden er wel aardige golfjes moeten staan, maar helaas was het in scheef helemaal nix, eerst t kleine golven en later steeds meer wind. T was niet de moeite om er in te gaan. Dat was zonde van 4 uur reizen
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Status: Offline
Geplaatst: Vr Mrt 24, 2006 6:01 pm Onderwerp:
krijg afkickverschijneselen.
ben laast met board in mijn buurmans zwembad gespot.
fuck elke keer dat het lekker leip moest ik werken en de rest van de tijd was het ondermaatste rookie shit.
maar.... heb uitgevonden dat als je koffiesiroop (caramel smaakt) met melk mengt, dat je OAK krijgt (voor de niet wetenden, aussie flavored milk)
met bladerdeeg in muffin tray, met stoofvlees van belgische patatboer erin, deksel erop. Dat je uitstekende surrogaat meatpies maakt
(ben verslaafd at er daar minstens 2 per dag)
twee schelpen met ducttape aan me hoofd gebonden, en alle halogeen en bouwlampen uit huis op me gericht en ogen dicht, waan ik me weer in AUS.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 30, 31, 32Volgende
Pagina 1 van 32
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum