Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Ma Jan 26, 2009 4:50 pm Onderwerp:
indd elk merk heeft zn eigen pasvorm
hou er wel rekening mee of je ze in de zomer (zonder of dunne sokjes) gaat gebruiken of in de winter (dikke sokjes) gata gebruiken. en doe de desbetreffende sokjes ook aan als je ze gaat passen
suc6
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Jan 28, 2009 11:55 am Onderwerp:
mmm merk KENT ken ik niet,
verschillende merken flippers hebben verschillende levels van stijheid, Welk je kiest hangt af van jou preferencies, en de soort golven die je gaat surfen. Soepele fins vind ik beter in kleine golven omdat je een wat snellere acceleratie kan maken, en de vorm van de fin zich beter in de face van de golf aanpast.
Grotere golven of voor langere aftstanden constant peddeln neem een wat stuggere fin.
het is zoals de jongens al zeiden een kwestie van veel soorten proberen, en over de jaren heen checken wat je het beste vind.
ben zelf niet te lyrisch over Hydro's, ik vind ze een beetje nervous in het water zwabberen.
Probeer eens de Vipers, of churchill classics (meest geliefde fins) ook erg relaxt als je snel last hebt van blaren en kramp zijn de Kapaloa's uit brazilie, erg erg soepel
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum