Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 5:42 pm Onderwerp: sokken voor in de winter
hi guys,
mijn eerste post hier.
Ik had een vraagje over sokken. wat gebruiken jullie om de kou buiten te houden. Ik heb alles op orde alleen afgelopen weekend merkte ik toch dat die sokken nog niet je van het waren en dat maakt het bodyboarden toch enigsinds pijn lijk
Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 8:57 pm Onderwerp:
als je finnen de zelfde zijn als dat je in de zomer gebruikt kan het zijn dat de 5 mils kramp veroorzaken. 5 mil is namelijk erg dik en zorgt voor minder bloedtoevoer.
Van vele winters ervaring en ook van andere jongens, weet ik dat de O'neill 3 mill heat socks de beste zijn. Erg dun maar EXTReem warm. Zijn bij hartbeach te vinden, loop er alleen niet mee over straat naar zee toe, zoals ik doe want ben al door 4 paar heen
Afgelopen zomer heb ik nieuwe finnen gekocht. Die zitten heel tight en kan ik absoluut geen sokken in aan. Gelukkig heb ik nog mijn oude finnen die een stuk ruimer zijn. Ik heb wel al aardig dikke sokken gekocht volgens mij maardeze hielden naar mijn idee het water niet echt vast..
waardoor dus de vernieuwing van het water te snel was en mijn voeten dus koud werden.
Zijn er geen sokken met extra coting net als met handschoenen en pakken?
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 11:05 pm Onderwerp:
Draag zelf ook ruime fins met 5 mm socks van Tiki...
Ik draag mijn pak over de socks en met de Fin-savers (klitteband) knel ik daar waar het pak over de sock gaat (dus dubbel zit) mijn socks af. Hierdoor komt er maar minimaal beetje water in mijn socks en verversing heb ik helemaal niet.
Hoorde tijdens de BB-tour ook dat de O'neil 3 mm socks warmer schijnen te zijn, maar zelf nog niet geprobeerd..
Geplaatst: Di Dec 23, 2008 8:20 pm Onderwerp:
Net als Tristan draag ik die Heat socks van O'neill. En serieus, heb al best socks versleten maar dit zijn tot nu toe, de dunste en warmste die ik ken. Kan ze je dus zeker aanraden!
Gewoon chill om heel de winter met 3mm socks te boarden, veel lekkerder met je voeten in je fins!
Gewoon kopen en zelf voelen, is het beste!
Laters
Geplaatst: Ma Apr 20, 2009 12:40 pm Onderwerp:
Lau schreef:
Net als Tristan draag ik die Heat socks van O'neill. En serieus, heb al best socks versleten maar dit zijn tot nu toe, de dunste en warmste die ik ken. Kan ze je dus zeker aanraden!
Gewoon chill om heel de winter met 3mm socks te boarden, veel lekkerder met je voeten in je fins!
Gewoon kopen en zelf voelen, is het beste!
Laters
Weten jullie misschien een onlineshop die ze verkoopt?
groeten,
Eef
____________ increasing succes by lowering expectations
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum