Status: Offline
Geplaatst: Zo Dec 23, 2007 3:39 pm Onderwerp:
ben vandaag begonnen aan twee GROTE paipo's voor de zomer. Ze zijn ongeveer 120 x 80 centimeter (en 9 mm dik) en weer gemaakt van afgedankt multiplex. Ik heb er handgrepen in uitgezaagd zodat ze nog onder mijn arm passen.
Ik dacht slappe golven = grote boards, grote flippers en grote beenspieren (daar moet nog aan worden gewerkt). Wie weet pak ik dan de golven eerder dan de bodyboards woehahahahahahaa
Een bijkomend voordeel is dat je ze door de grootte ook kan gebruiken als windscherm op het strand
____________ increasing succes by lowering expectations
Geplaatst: Vr Jan 11, 2008 11:08 am Onderwerp:
Ik ben op het moment een handboard (deze geven je net wat meer lift bij het bodysurfen) aan het maken. Ik werk 'm af met lijnzaadolie (oude techniek om hout waterbestendig te maken) ipv lak, ben benieuwd hoe dat werkt.
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 9:25 am Onderwerp: Re: Het timmer timmer zaag zaag schilder schilder eco-projec
Kreeg gisteren een aantal aluminium vinnen binnen die een kennis in Australie had opgestuurd. Ze zijn makkelijk onder een houten paipo te schroeven zodat je een beetje kunt experimenteren met het effect van de plek van de vinnen onder je board. Ga ze zo snel mogelijk proberen!
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 2:01 pm Onderwerp:
Heb eindelijk mijn handboard af: gemaakt van hout en afgewerkt met lijnolie ipv vernis. Vanmorgen even getest in het zwembad, geeft net genoeg lift om je hoofd boven water te houden als je peddelt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum