Status: Offline
Geplaatst: Wo Aug 01, 2007 8:45 am Onderwerp: Domburg Classic 1 & 2 sept 2007 !!
Beste Boogerss !!
De Domburg Classics 2007 staan weer voor de deur en die worden gehouden in het weekend van 1 & 2 september.. hoewel het een surfwedstrijd is en er niks meer met bodyboarden word gedaan zou het net als vorig jaar gezellig zijn om weer met een groep op een camping gaan chillen !
Laat ff horen wie er voor in is en hou het weekend vrij !
ps. als je dat weekend vrij bent of vrij kan krijgen en je hebt zin om te komen stuur dan a.u.b ff een prive bericht naar mij met je tel nummer erbij , dan kunnen we ff een telefoonlijstje maken !
hey gasten ik baal als een stekker, ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn. ik probeer morgen nog maar de kans is klein. sorry ik hoop dat het wat wordt voor jullie. groeten
Status: Offline
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 12:45 am Onderwerp:
dag 1 was lekker, sochtends tog wel lekkere golven gehad van een meter dat lekker stijl liep en lekkere close-out secties had.
Daarna werd het steeds slapper dus heb ik de camera maar gepakt en foto´s staan schieten, jammergenoeg kon ik niet verder zoomen dan 55mm maar over +/- 1.5 week kan ik met de 300mm lens werken
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum