Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pics van Tynuz
 Total Hits
We ontvingen
45547723
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Spot in België
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Spot in België

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
daank15
Sponger
Sponger

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Di Nov 24, 2009 6:41 pm    Onderwerp: Spot in België Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heey allemaal,

Ik zoek een spot om te bodyboarden in België (het mag er ook ietsje boven, in Frankrijk). Ik mag van ouders in augustus daar een plek uitzoeken waar ik met een vriend naartoe ga. Zelf zou ik het niet zo goed weten.

Alleen er zijn een paar punten:
- we zijn kinderen (15-17)
- er moet een reddingsbrigade aanwezig zijn op het strand (stomme regel van mijn vader)
- en er moeten hoge golven zijn (want daar houden we van)

Ik hoop dat iemand me advies kan geven.

Daniel

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Nov 26, 2009 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi!

je kunt goeie info over spots vinden op http://www.wannasurf.com

groeten,

Eef

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Nov 26, 2009 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Meteen even combineren met windguru en magicseaweed. Even de staatjes aflezen en dan beslissen!

Toch een stukje voorpret! Wink

Misschien dat er ook een Belgische surfforum/ club is waar je wat info kunt winnen.

Succes!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
ranka
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2010 5:51 pm    Onderwerp: bodyboardspots in België Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo!

Ik woon zelf in Oostende, aan de kust.
Ik moet je teleurstellen, maar de combinatie van belgië + zomer + hoge golven zal heel erg moeilijk te vinden zijn!
Ten eerste zijn er in de zomer sowieso minder hoge golven. In belgië vormen ze ook geen echte pieken, de golven komen maar traag op gang...
Maar ik wil je niet helemaal ontmoedigen... Er zijn natuurlijk wel enkle spots die ik je kan aanraden...

Bijvoorbeeld in Oostende aan de surfclub worden er steeds 2 delen strand voorzien voor surf en tijdens de zomer zijn deze dan ook bewaakt.
Een betere surfspot in Oostende is Ollie's point (een kilometertje meer westelijk van de surfclub en daar zijn de golven over het algemeen nog iets beter) en ook aan het Oosterstakketsel (aan de grote witte vuurtoren, ten oosten van oostende, in de buurt van de spuikom, maar dan aan zee).

Maar sowieso zijn er tijdens de zomer weinig periodes dat er effectief golven zijn... Enkel bij hoogtij en als er slecht weer op komst is zijn de golven vrij goed.

Zeker windguru checken voor je vertrekt!

Contacteer me even via email, dan kan ik je nog wat meer info geven! België heeft nog meer bodyboarders nodig!(stefanie.neerinkc@hotmail.com)

PS : als je niet al te ver wilt rijden is Domburg misschien ook een optie. ligt in nederland, niet zo heel ver over de grens. Daar is ook altijd wel strandbewaking.

bodyboardunited@hotmail.com
http://bodyboardunited.wordpress.org
Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 17, 2010 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Hey Stefanie,

Wanneer kunnen we de eerste Belgische meeting verwachten dan?!? Wink

Groetjes, Matrawi

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: