Frankrijk is altijd klassieker maar Portugal vindt ik zelf het leukste land.. maar zorg wel dat je of lang gaat of het niet erg vindt als je geen golven hebt.. je moet een beetje geluk hebben wil je mooie swells surfen zomer is niet de beste tijd maar daarentegen heb ik genoeg zomers in frankrijk en portugal gesurft waar ik supermooie golven heb gehad maar zorg gewoon dat je zo lang mogelijk weg kan low budget
Je kan ook naar de Canarische Eilanden zoals Lanzarote of Fuerteventura..
weer is goed en de board condities zijn ook goed.. Je kan je makkelijk een bodyboard huren..
Maar persoonlijk zou ik zelf de bodyboard meenemen..
Met een bodyboard betaal je geen extra kosten zoals met surfboarden, het wordt gewoon met je totale gewicht meegerekend..
Het beste is een goede bboardtas met padding. Maar als je maar 1 board hebt, gaat een normale tas ook nog wel (heb er mele malen mee gereisd, en altijd kwamen m'n boards heel aan)
____________ You are now marked on my profile visitor map!
check de voorwaarden van Lufthansa voor oversize bagage..
Elk vliegmaatschappij heeft zijn eigen voorwaarde/regel omtrent wel of geen bijbetaling voor een bodyboard als oversize bagage..
Ik weet alleen van KLM dat een bodyboard vrij is van extra kosten zijn, het wordt alleen wel samen met je andere bagage gerekend..
Laatste keer dat ik met lufthansa vloog, was bboard gratis (en had er toen 3 in 1 tas). Maar nu met al die dure olie doen maatschapijen veel moeilijker over bagage. Dus inderdaad even lufthansa bellen en vragen.
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Ga zelf over 2 weken richting Biscarrose,zijn er nog meer mensen die deze kant opgaan?(Landes).Zou het wel leuk vinden om met wat hollanders te boarden.Meeting 26 in france ?LOL
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum