Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

A frame mag
 Total Hits
We ontvingen
45644823
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Beginnende bodyborder
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Beginnende bodyborder
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Lionel
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 8:32 pm    Onderwerp: Beginnende bodyborder Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo beste mensen...
Ik ben lionel 16 jaar en woon in het oosten van het land,,
Nu wil ik toch gaan bodyboarden..
Ik wil er niet teveel geld aan uitgaan geven omdat ik niet ckr weet of het wel wat is en huren vind ik ook niks..
Dus bord rond de 50 75 euro..

Deze zomer gaan we dus 14 dagen naar turkije,en daar wou ik dus gaan bodyboarden.
Is dit mogelijk ??
Want 3 jaar geleden ben ik daar ook geweest,we hebben daar toen een paar keer redelijke golven gehad.
maar dit jaar gaan we naar een andere plaats alanya,dus iemand tips ??

bedankt alvast voor de moeite..

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
resqueman
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo mensen van het goede leven,
Ik ben ook een newbie bij bodyboarden, Ben drie jaar achter mekaar naar biarritz opvakantie geweest. (ook anglet)
Ik kan een 360 en rollo, een vriend van mij had een manta X2 board en ik heb in het verleden zijn board gebruikt.
Maar door op maktplaats dit jaar te kijken, kwam ik op een bodyboard van een leuk meisje uit scheveningen, het is een oude kainoa sola.
Zij was een best goede bodyboarder maar is over gestaat op surfen.
Board+viperfins+sockjes+tas voor 50 euro. (vondt ik een koopje) Razz
Kom net terug van newquey england, Ik kwaam een leuk meisje tegen op vakantie by the name of candice o'donnell, zij doet longboarden.

http://www.youtube.com/watch?v=st6Ipa7hiMk
Als je niet kan waxen Laughing Wink

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Gasten,

Welkom in Bodyboard Nederland Very Happy

@ Lionel

Ik weet niet of je in het oosten een surfshop hebt waar je naar bodyboards kunt kijken.. Het ligt eraan wat ze aan bodyboards verkopen.. meestal hebben ze wave rebel boarden of de laatste tijd Science boarden..
Je kan ook even kijken bij www.surffood.nl kijken wat voor boarden ze hebben en navragen bij Pascal.. Hij kan je altijd opweg helpen met boarden en je een goede board verkopen waar je veel aan hebt en lang kan gebruiken..

Succes met je zoektocht en je kan altijd nog meer advies vragen aan andere bodyboarders hier op de site..

@ Requeman

Wie was de dame van wie je het board hebt gekocht??

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 9:37 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zou het niet weten of er wat in het oosten zit..
Heb wel gezien dat er bij bulgarije wel surfspots zitten (buren van turkije)
Maar miss dat ik een bord mee moet nemen ?

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 10:00 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom !

zeker in de zomerperiode heb je weinig kans op een goed surfbare golf in turkije en bulgarije , je kan geluk hebben natuurlijk

je kan ook gewoon een keer naar een meeting komen , dan is er ook altijd een mogelijkheid om een boardje , flippers , wetsuit van één van ons te lenen , maar dan moet je dat wel even optijd hier op het forum zetten !

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 11:39 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Iemand nog tips voor wat voorn surfbord.. ?
50 euro tot 60 70 euro..
---
Dit jaar begin ik met de ojkl (Orientatie jaarkoninklijke landmacht.)
daar zit ook een stuk beveiliger bij,dus als de landmacht niks wordt wordt het beveiliger...ik denk dat het ook beveiliger wordt,en miss in de toekomst dat ik de opleiding op topniveau wil doen in america Very Happy (altijd wel goed surf weer Razz)

Naar boven
resqueman
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ Requeman

Wie was de dame van wie je het board hebt gekocht??

hans ik weet niet hoe ze heet, maar haar telefoon number is nog in mijn mobiel. Ik kan haar altijd bellen een vragen al je echt wil weten. Razz

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 3:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

iemand tips voor een bord.
ben 1.95 lang en weeg 70/75 kio

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

kijk dit schema maar !

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heb ik gezien,maar naar welk merk moet ik kijken,
Ik wil meer voor de fun boarden dus beetje met de golfen flowen..
en paar trickjes tussen door... gewoon lekker relax borden

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

kijk is op www.surffood.nl

en bel de eigenaar , (pascal hier op het forum) , maak is een afspraak want hij kan je er alles over vertellen en goed advies geven !

Of bel gewoon ff met um , en vraag welk board het beste voor je is !

succes

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Jul 21, 2007 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Is goed ik stuur hem eerst wel is een pb..
En daarna bel ik Smile
weet iemand of er ergens een surfshop in alanya is??..

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 12:55 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

misschien zijn er wel wat bodyboards te koop ergens in een shop , maar ik zal ze gewoon bij een goede surfshop halen zoals surffood , dan weet je zeker dat je goede kwaliteit spullen krijgt

Lionel
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 3:07 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

iemand verder nog tips,??
voor als je de eerste keer het water in gaat

Naar boven
resqueman
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2007 5:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Lionel schreef:
iemand verder nog tips,??
voor als je de eerste keer het water in gaat

Er als je het water in gaat is een t-shirt/surfpak, geen overbodige luxe.
als je op je board lig is er wrijving tussen je lichaam en het board en dan krijg je brandplekken.
Goede fins is ook van belang, om er uit te zwemmen/snelheid maken.

Oefen duiken onder de golven.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: