Hallo beste mensen...
Ik ben lionel 16 jaar en woon in het oosten van het land,,
Nu wil ik toch gaan bodyboarden..
Ik wil er niet teveel geld aan uitgaan geven omdat ik niet ckr weet of het wel wat is en huren vind ik ook niks..
Dus bord rond de 50 75 euro..
Deze zomer gaan we dus 14 dagen naar turkije,en daar wou ik dus gaan bodyboarden.
Is dit mogelijk ??
Want 3 jaar geleden ben ik daar ook geweest,we hebben daar toen een paar keer redelijke golven gehad.
maar dit jaar gaan we naar een andere plaats alanya,dus iemand tips ??
Hallo mensen van het goede leven,
Ik ben ook een newbie bij bodyboarden, Ben drie jaar achter mekaar naar biarritz opvakantie geweest. (ook anglet)
Ik kan een 360 en rollo, een vriend van mij had een manta X2 board en ik heb in het verleden zijn board gebruikt.
Maar door op maktplaats dit jaar te kijken, kwam ik op een bodyboard van een leuk meisje uit scheveningen, het is een oude kainoa sola.
Zij was een best goede bodyboarder maar is over gestaat op surfen.
Board+viperfins+sockjes+tas voor 50 euro. (vondt ik een koopje)
Kom net terug van newquey england, Ik kwaam een leuk meisje tegen op vakantie by the name of candice o'donnell, zij doet longboarden.
Ik weet niet of je in het oosten een surfshop hebt waar je naar bodyboards kunt kijken.. Het ligt eraan wat ze aan bodyboards verkopen.. meestal hebben ze wave rebel boarden of de laatste tijd Science boarden..
Je kan ook even kijken bij www.surffood.nl kijken wat voor boarden ze hebben en navragen bij Pascal.. Hij kan je altijd opweg helpen met boarden en je een goede board verkopen waar je veel aan hebt en lang kan gebruiken..
Succes met je zoektocht en je kan altijd nog meer advies vragen aan andere bodyboarders hier op de site..
@ Requeman
Wie was de dame van wie je het board hebt gekocht??
zou het niet weten of er wat in het oosten zit..
Heb wel gezien dat er bij bulgarije wel surfspots zitten (buren van turkije)
Maar miss dat ik een bord mee moet nemen ?
Status: Offline
Geplaatst: Za Jul 21, 2007 10:00 am Onderwerp:
welkom !
zeker in de zomerperiode heb je weinig kans op een goed surfbare golf in turkije en bulgarije , je kan geluk hebben natuurlijk
je kan ook gewoon een keer naar een meeting komen , dan is er ook altijd een mogelijkheid om een boardje , flippers , wetsuit van één van ons te lenen , maar dan moet je dat wel even optijd hier op het forum zetten !
Iemand nog tips voor wat voorn surfbord.. ?
50 euro tot 60 70 euro..
---
Dit jaar begin ik met de ojkl (Orientatie jaarkoninklijke landmacht.)
daar zit ook een stuk beveiliger bij,dus als de landmacht niks wordt wordt het beveiliger...ik denk dat het ook beveiliger wordt,en miss in de toekomst dat ik de opleiding op topniveau wil doen in america (altijd wel goed surf weer )
heb ik gezien,maar naar welk merk moet ik kijken,
Ik wil meer voor de fun boarden dus beetje met de golfen flowen..
en paar trickjes tussen door... gewoon lekker relax borden
Status: Offline
Geplaatst: Zo Jul 22, 2007 12:55 am Onderwerp:
misschien zijn er wel wat bodyboards te koop ergens in een shop , maar ik zal ze gewoon bij een goede surfshop halen zoals surffood , dan weet je zeker dat je goede kwaliteit spullen krijgt
iemand verder nog tips,??
voor als je de eerste keer het water in gaat
Er als je het water in gaat is een t-shirt/surfpak, geen overbodige luxe.
als je op je board lig is er wrijving tussen je lichaam en het board en dan krijg je brandplekken.
Goede fins is ook van belang, om er uit te zwemmen/snelheid maken.
Oefen duiken onder de golven.
____________ you only live once, so enjoy yourself.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum