Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

secret spot
 Total Hits
We ontvingen
30228305
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - het: Jordy @ Aruba topic!
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

het: Jordy @ Aruba topic!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Ridgeman
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ziet er relaxed uit, enne ik heb de el-rollo gespot!! Smile

have fun

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Apr 22, 2007 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik heb de rollo ook gespot , sick man !

volgende filmpje verwachten we backflips inverts ARS .. want dat moet wel kunnen in Aruba met die krachtige golven Laughing

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Apr 24, 2007 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

WAZA!!!

hey gasten hier weer een update van tha trip.

zaterdag zijn we naar Wariruri geweest... weinig swell werdt er voorspeld maar als je 5 dagen niet geboard hebt gok je het er maar op.

(5 dagen???): ja 5 dagen had namenlijk te kampen met een schimmel infectie (ringworm) in mijn gezicht.

maar afin... er was weinig windt dus toch maar even kijken.
eerst leek het zoals gezegd werdt niet veel te zijn maar het was het tegen deel er kwamen parachtige cleane setjes binnen rollen van 1.20/1.50m.
dus toch maar snel de spullen en camera gepakt.

ook werdt er net een surfer afgezet door een taxi.
Hij heette Alex en kwam uit Carolina(USA).
het was echter zijn een na laatste dag en zijn eerste dag op de golven.

we zijn die dag maar samen golven gaan pakken en hoorde dat hij nog nooit op Dos Playa Geweest was!

zodoende hebben we hem aangeboden mee te gaan de volgende ochtend en dat zag hij wel zitten dus de volgende ochtend 6uur bij het Marriot afgesproken waar hij verbleef.

ook die dag wat leuke golfjes gepakt waaronder een klein barreltje.
hij liet weten dat wanneer we naar Carolina wilden gaan wij hem maar even moesten kortsluiten.

op Photobucket staat een filmpje van Wariruri en 2 foto's van Alex Gould. hij heeft onderandere Teahupoo gesurft in een rondreis die hij heeft gemaakt waarin hij 66.000km IN 8 maanden heeft afgelegd.

maar ik ga weer werken I'll keep you all up!!!

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

gasten op mijn Photobucket Album staat een Foto waar ik een zieke Golf pak bij Shark Bay!!!

FF kijkuh dus:P

dit is de link:

http://s154.photobucket.com/albums/s244/Jordy-NL/Aruba/?action=view&current=P1010130.jpg

sponge
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ey kill je moet je board wat minder in het midden vast pakken in de hoek aan de zijkant daar hoort die klauw.. ziet er wat stylistischer uit.. Smile

maar lekker golfje hur.. lijkt erop dat het wel vaak loopt daar..

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2007 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

WAZA!!!! Gasten! Razz

ff weer een update:

alles gaat heer lekker z'n gangetje we boarden nog steeds bijna elke dag Cool
afgelopen weekend sicke barrel geript (still stoked)
heb het overleeft zelfs de heavy flushes Wink enkel what beurse plekken.
net als mijn board Crying or Very sad (tja wat wil je zonder stringers Razz )
daarom een nieuwe board gehaalt die andere zal alleen nog maar hollandse wateren aan kunnen.

mijn nieuwe board is een Cartell nr:5 Battail.

mijn bedoeling was een nieuw board halen bij pascal wanneer ik terug ben.... maar mijn board overleeft hier niet nog 2 van die golven dus ben hier maar naar de shop gegaan.

board meteen ingewijd gister en ben er zeer tevreden over zwaar relaxed boardje Cool

vandaag weer naar Dos Playa met 1.5m voorspellen... laat de barrels maar komen Twisted Evil
we gaan dan ook weer filmen.

o,ja @ Sponge yeah I know.... was het eerste wat ik zei toen ik de foto zag: F*ck kijk m'n hand Evil or Very Mad ) Wink

I'll keep ya up....

Cheers & Ayo! from ARUBA Very Happy

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2007 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zaterdag 28 april zijn we weer naar Dos Playa geweest we waren er s' ochtends om 6:00 ( we hebben geen getij maar wilde de zonsopkomst zien Smile )
Het was behoorlijk klein maar naarmate dat het middag werd werd het steeds groter, en op het einde toen onze energie op was waren er de lekkerste barrels !!!

Hier een seq. van mij op een gemiddelde golf die dag, wel jammer dat hij zo snel omsloeg.

http://s140.photobucket.com/albums/r2/arubart/Dos%20Play a/?action=view&current=P1010282.jpg

( je moet op back klikken voor de andere 2 )

Ayo !!

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2007 9:38 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

goed bezig gasten !

je ziet ook gewoon dat jullie beter en beter worden , maarja wij verwachten natuurlijk dat jullie 2 terugkomen als pro´s met bijna altijd zulke golven Laughing

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2007 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

lekker dan!

ziet er goed uit....jammer dat k sgol heb anders was ik ff langsgekomen Wink

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 3:24 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Nah waarom houden jullie dan meeting 15 niet hier, bij Dos Playa ofzo Wink Laughing

Pro's... tja.... ja moet wel lukken Laughing had me bijna ingeschreven voor m'n eerste competitie (Dos Playa Classics) maar daar ken ik mijn nieuwe board nog niet goedgenoeg voor.... enne ik begin wel met Domburg Classics Wink . als er nog is bodyboarder moegen medoen Rolling Eyes .

verder wel tevreden over mijn nieuwe board heb al een paar sicke barreltjes gereden, 360's gepulled en zelfs een invertje op en maar 1.5m golf Cool Razz .

de komende 1.5 week wordt er steeds zo rond de 2m voorspeld dus dat wordt gruwelijk rippen in de Dos playa Barrels Twisted Evil
we zullen ons best doen wat sicke pics en natuurlijk film te schieten Cool
We werken nu ook wat over zodat we volgende week vrijdag vrij kunnen nemen (donderdag Hemelvaart dus ook vrije dag) zodat we een vierdaags weekend hebben Cool dus zat tijd om te filmen.

overigens kom ik met een 5 weken al weer terug naar Nederland en kan ik mijn ervaringen rond het kampvuur aan jullie doorvertellen Wink Laughing
zodra ik terug ben zal ik ook de film monteren en hem z.s.m releasen Cool

I'll keep ya'll up,

Cheers & Ayo From Aruba

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hier dan een keer een kort filmpje dat ik lig te dobberen in de arubaanse wateren.

ENJOY !

http://s140.photobucket.com/albums/r2/arubart/?action=view&current=Bartsolo.flv

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey gasten mijn eerste echte filmpje staat online hier is de link hij is niet zo lang dus laad lekker snel Laughing

link: http://www.youtube.com/watch?v=zuUjnI67_9E

deze week hoeven we maar 3 dagen te werken dus dat wordt 4 dagen rippen.
en laat er nou net 3m swell voorspeld worden Twisted Evil Cool

we gaan proberen te filmen maar wordt erg moeilijk met die hoogte Wink
maar ons best gaan we zeker doen. Smile

I'll keep ya'll up

Cheers, jordy Cool

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

leuk in elkaar gezet filmpje ! maar ik heb nog geen dikke airs en backflips enz gezien ? Razz

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

WAZA! Gasten Very Happy

hier nog maar ff een post, waarschijnlijk wel m´n laatste.
ik kom 7 Juni namenlijk terug naar ons kikkerlandje Smile

nu nog 4 daagies werken en dan nog een weekje vakantie Cool
het ziet er naar uit dat ik mijn laatste weekend ga vieren met ruime 2 meters swell.(lucky me Twisted Evil )

de laatste weekjes maar 3 dagen niet geboard... omdat er maar 1.20 a 1.50m swell stond.... tjah dan ga je hier niet meer het water in Razz Embarassed

een week geleden echt een epic 4-daags weekend gehad met een 3m swell.
heb echt zieke barrels gereden, maar ook zieke wipeouts gehad.
zo'n bodyboard doet best wel pijn als je hem in je face krijgt als je van 3m naar beneden crasht Twisted Evil Laughing .

inmiddels de 360 helemaal onder de knie links en rechtom... nu nog die hughe airs op film zetten Twisted Evil

I'll see ya'll in 2 weeks @ the Dutch Twisted Evil line up Cool

de groeten uit de rimboe(Aruba)

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 1:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

De post is van Jordy ( BB-Boy ) maar ik was nog ingelogd.....

Ciao

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: