Status: Offline
Geplaatst: Za Mrt 24, 2007 10:43 am Onderwerp:
nu staat er 1.81 op de boeien bij hoek v holland dus er staan golven vanuit het noorden klaart het op dus misschien ook nog kans op een lekker zonnetje !!
hey gasten, ik lees dat de meeting geslaagd was, het spijt me dat ik er niet was, iest vervelend gebeurt in persoonlijk kring en kon dus niet komen baal er goed van. maar heb tevens ook nog geen wetsuit dus ook lekker. zie de foto's tegemoet.
gr. thomas
Status: Offline
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2007 8:26 pm Onderwerp:
Pascha schreef:
veel goede bodyboarders daar in aruba.
de meeting op hoek was wel lache, had eigenlijk niets vande golven verwacht dus was postief verrast.
Waar blijven de foto's ???? gaat toch niet weer 3 weken duren voordat ze erop gepost worden?
Hee rustig he ,anders ga jij de volgende keer maar op dat tuinstoeltje in de brandig staan Maar ik heb me best gedaan ,en het resultaat is best aardig geworden. (voor een amateur ) Maar volgende Meeting raak ik geen camera aan ,dan mag iemand anders het doen.Meestal zat ik te balen als ik het water niet ik kon ,maar deze keer veel het best mee om jullie te zien rippen. Vond het een erg gezelige meeting en ook leuk om te zien dat het nivo nu bij sommige er snel omhoog gaat.Super..
ps Foto's zijn door gemaild dus ga maar lekker Martijn stalken
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4Volgende
Pagina 3 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum