Status: Offline
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 2:32 pm Onderwerp:
Voorspellingen voor Zaterdag zien er mischien niet echt epic uit ,maar met het draaien van de swell (in de middag) richting het noorden zou het best eens een leuke sessie kunnen worden.Het is in ieder geval zeker je laatste kans op nog wat te boarden,na zaterdag zijn de voorspellingen erg flat.Dus hoe dan ook gewoon komen al is het voor de BBQ......
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Do Mrt 22, 2007 9:42 pm Onderwerp:
Hans,
dat betalen is toch alleen in de zomer?
Laatste keer dat we daar met een groepje (zo'n ad-hoc meeting) waren ergens in september geloof ik heb ik ook niks betaald...of ben ik onder een bekeuring uit gekomen???
Surffood.nl zal morgen een aantal Heatbelt's ter beschikking stellen om uit te proberen. Dit is een neoprene riem waar in een gel-pack in zit even op een knoppie drukken en je krijgt het weer heerlijk warm. Voor meer info kijk even op hun site www.hotsuits.com.au
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 10:23 pm Onderwerp:
Ziet er veel belovend uit pascal, ben benieuwd hoe ze bevallen. Natuurlijk ook een kwestie van timing als hij voor een uur werkt. En ben wel benieuwd of hij idd zo makkelijk weer "op te laden is" door 15 min. te koken.
Een uitvinding die veel gebruikt zal worden als hij werkt zo als ze beschrijven.
PS: dan moet natuurlijk wel iedereen een stick van surffood.nl op z'n board plakken om jou dan te sponsoren.
Ik heb begrepen dat Jordy er iig voor mij een mee neemt.
Vanuit het warme water CIAO !!!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4Volgende
Pagina 2 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum