Status: Offline
Geplaatst: Wo Jan 10, 2007 10:53 pm Onderwerp:
HSA DUTCHTUB WINTERSPECIAL 2007 POSTPONED !
De HSA dutchtub winterspecial 2007 vind NIET DIT WEEKEND PLAATS. Het evenement is uitgesteld door de te harde wind naar het weekend van 20 & 21 januari. Aldus surfholland.nl
Jammer, het was denk ik teveel ZW swell die word tegengehouden door de havenmuur..
Geplaatst: Wo Jan 17, 2007 8:55 pm Onderwerp:
HSA DUTCHTUB WINTERSPECIAL 2007 IS ON !!
a.s zondag word de winterspecial gehouden , ik & tristan zijn erbij ! Voor de surfers is het tussen 11 en 12 aanmelden dus ik zal er ook rond die tijd zijn omdat ik met surfers meerij .. er is nog een kleine kans dat het eind van de dag nog redelijk clean gaat worden door afnemende wind .. en toevallig is het dan ook hoogtij dus word hopelijk een sicke shorey !!
Geplaatst: Do Jan 18, 2007 12:09 am Onderwerp:
friesz schreef:
waar is het?
HVH .. oftwel Hoek V Holland , zou gezellig zijn als er nog meer van hier kwamen. Zeker eind van de middag als de shorebreak gaat lopen kan het wel is leuk worden
dus gewoon komen gast ! Geen eigen vervoer ? Pak de trein naar Rotterdam centraal en van daaruit verder naar Hoek V holland strand, 5/10 min lopen en je ziet het strand verschijnen
Geplaatst: Do Jan 18, 2007 5:12 pm Onderwerp:
friesz schreef:
wordt er een beetje vette surf verwacht voor zondag middag? hoe hoog?
In de ochtend nog een windkracht 5-6 wat de golfhoogte nog wel ff lekker omhoog douwd, in de middag afnemende wind tot 4-5.. maar als het de hele dag te hoog is wachten we tot eind van de middag op het hoge tij , dan gaat er een lekkere shorebreak lopen !
Geplaatst: Za Jan 20, 2007 7:38 pm Onderwerp:
volgende week gaat het vriezen en sneeuwen !! dus watertemp zal ook snel dalen denk ik zo..
maar de condities voor morgen zien er opzich niet heel slecht uit .. Westenswell met ZW wind is niet verkeerd, de swell komt dan door maar de wind niet ! En eind van de middag natuurlijk de vette shorey
Geplaatst: Zo Jan 21, 2007 9:38 pm Onderwerp:
was erg gezellig, smiddags hele tijd beetje gechilld daar in die strandtent.. en rond 3 uur ging ik met tristan het water in ! Zaten erg leuke bakken tussen ! Het was opzich lekker stijl met af en toe een slap rollend stukje om lekker op te carven en te spinnen , de shorey werkte niet jammergenoeg.
Morgen ochtend met 1e licht sta ik weer op de duinen ziet er lekker uit , dinsdag heb ik vrij en dan misschien richting petten !
Jammer dat de enigste bbers tristan en ik waren ..
Geplaatst: Zo Jan 21, 2007 11:57 pm Onderwerp:
ja, maar we hebben wel goed gerepresent
Was echt een gezellige evenement. goede vibe, goed geregeld, surf was zeker relaxt. beetje winderig maar zat wel beetje hoogte in. Fuckin leuke dag gehad.
MORGEN, eerst tentamen, en dan meteen door naar ZUID.
Gaat eindelijk weer eens lopen denk ik. Heb niet voor me tentamen kunnen studeren, omdat ik steeds in water lag, dus kan morgen even alle frustraties (?welke?) daarover kwijt boarde, gne gne
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum