Status: Offline
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 2:42 pm Onderwerp: Meeting 13 !!
Ik weet dat het nog erg ver weg is, maar zijn er mensen die er weer een weekend van willen gaan maken naar net als vorig jaar Texel. Borkum is ook al een keer onder de aandacht gekomen, en dan heb je ook nog Normandy !
Dat weekend zal dan in Januari zijn, laat maar even horen wie er allemaal wel zin hebben om te komen
maar 1 ding weet ik zeker , `its gonna be fucking cold`
Geregistreerd op: Jun 09, 2006 Berichten: 334 Woonplaats: Caparica, Portugal
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 5:18 pm Onderwerp:
How about going buitenland?
Normandie seems a nice suggestion and Cornwall has almost the same reistijd Going to the northern islands is also prima and if you are planning to go to Denmark or Norway, it's also toppie!
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 5:41 pm Onderwerp:
Cornwall is ongeveer 10 uur reistijd, en dan moet je ook met de boot dus weer extra kosten, dan kan je in bijna dezelfde tijd naar Bretagne rijden wat goedkoper is denk ik
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 10:37 pm Onderwerp:
vorig jaar konden we bij mike crashen , maar toen waren we met 5 man geloof ik. Anders word het een huisje huren ofzo weetniet of dat extreem duur is op texel ..
EDIT:
ff beetje rondgekeken en zag op texel een huisje voor 10 personen voor een weekend 550 euro .. als we dan ook met 10 personen zijn is het 55 euro de man dus dat is makkelijk te doen..
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 11:25 am Onderwerp:
en als er nog 1 of 2 meer zijn nemen die gewoon een matras mee en een slaapzak , als er veel meer meegaan moeten we wat anders bedenken (maar ik denk dat dat niet hoeft)
ik had het over dit huis, ( http://www.vakantiehuisoptexel.nl/index.htm ) , best een luxe huis 3 badkamers met doushes , 2 tv's , dvd , oven/magnetron , tien 1persoonsbedden , 2 grote tweepersoons-slaapbanken
dus laat maar horen als we al een groepje van 10 man hebben die zeker weten dat ze mee kunnen, kunnen we binnenkort boeken !
Hey Danny, hebben ze een tijd aangegeven hoe ver van te voren je moet boeken en of hoeveel er vooruit betaald moet worden.....
Ik heb er ook interesse om te gaan.. opnieuw de kou voelen zoals vorig jaar
Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 18 Woonplaats: Den Burg, Texel
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 7:00 pm Onderwerp:
Oeh, that sounds fun! Daar ben ik zeker voor in en mijn nederige stulpje kan eventueel nog ter beschikking worden gesteld, alleen onze DVD speler is kaduuk.
Enig nadeel trouwens, dat huisje ligt zeg maar in de Cocksdorp, in die straat in het Noorden waar wat huizen en winkels staan en waar Hans het kassameisje van de Spar zo interessant vond, ofzo iets;-) Het is op z'n zachts gezegd niet centraal, alleen paal 28 ligt redelijk in de buurt(de zondagochtendsessie met -1 graden Celsius;-))
____________ Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wanneer komen er weer mooie golven naar Nederland?
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5Volgende
Pagina 1 van 5
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum