Geregistreerd op: Jun 09, 2006 Berichten: 334 Woonplaats: Caparica, Portugal
Status: Offline
Geplaatst: Di Dec 12, 2006 11:18 am Onderwerp:
But why are they advertising DK on a supposed stand-up alike flowriding?
Any way, are the bodyboards given in DWD stiff enough to abuse on DK? How much extra do we pay to rent a wetsuit? Anyone thinking on going there again until February?
Geplaatst: Za Jan 20, 2007 10:34 am Onderwerp:
@ tristan
ik wil wel mee, kan jij op een dinsdag want ik ben tog elke dinsdag vrij en dan is het niet zo druk lijkt me..? Anders begin februari ofzo ? We hebben het er morgen nog wel over
Geplaatst: Za Jan 20, 2007 2:57 pm Onderwerp:
anders spreken we dinsdag 6 februari rond 10 uur .. weetniet of er iemand een auto heeft maar dan kunnen we ook op een station afspreken bijv.. want vanaf station moet je nog tijdje lopen naar DWD
Geregistreerd op: Jun 09, 2006 Berichten: 334 Woonplaats: Caparica, Portugal
Geplaatst: Ma Jan 22, 2007 10:56 am Onderwerp:
Hoi!
I can only go to DWD op werkdagen, s'avonds because I leave the kantoor office around 18h. I guess that during the weekend it gets to crowded... Anyway, before leaving Nederland I'm counting on taking a dip at the flowrider
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3Volgende
Pagina 2 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum