Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

2e bezoek DWD
 Total Hits
We ontvingen
51211301
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Hans_73
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 9:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Pieter,

Er zijn al een paar bodyboard dames in NL.. Alleen zie je de dames niet vaak.. Wink

Dat mag natuurlijk ook wel veranderen Very Happy

Tabakkie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Goedenavond allemaal!!

Ik ben Stefan Tabak (Tabakkie)
17 jaar oud en wonend in Leeuwarden!

Zit nog op school doe de Havo en heb een paar bijbaantje:P

In Leeuwarden is niet zo veel zee in de buurt, dus van Bb'en komt er niet zoveel maar in de zomer ben ik wel actief.

Heb op dit moment geen goed Bodyboard meer maar die gaat er zeker weer komen.

Heb gebodyboard 2 keer op fuertaventura en Noordwijk 1 keer.
Eerste jaar op fuertaventura op zo'n goedkoop bart smit ding Razz en daarna 1 gehuurd.

Dit jaar ga ik weer naar Spanje en hoop dan een eigen board te hebben dus graag wat info maar wat ik hier en daar gelezen heb kan ik al veel mee.

gr Tabakkie

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 7:35 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey Stefan,

Welkom!

Is dat jou rug? Cool

Tip:
Voor een nieuw board kijk eens op surffood.nl praat eens met Pascal

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom leeftijdsgenoot Cool

Tabakkie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ja ziet er wel beetje schraal uit me profiel enzo maar heb niet echt goede strand/zee in de buurt van Leeuwarden. Bij de waddeneilanden of aan kunst daarboven lauwersoog, moddergat weet iemand of het daar mogelijk is om te bodyboarden??

Ander probleem is dat ik nog net geen 18 ben in Juli pas dus ja duurt dan ook nog wel ff voor rijbewijs:S

Oohja ik zag ook bij decathlon in Amsterdam boduboardjes liggen. 30 euro die zagen er wel redelijk prof uit, tenminste niet van die bart smit dingen. je had ze ook nog voor 90 euro geloof ik, iemand een mening over dat soort boardjes en voor en nadelen ervan noeme?

ALvast bedankt;)

P.S. Tattoo staat (nog) niet op me rug was een soort van voorbeeld wan hoe en wat;)

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 11:40 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey,

ik ben ook (bijna) altijd bij de meetings, ik woon ook in een afgelegen gat en moet ook altijd tering ver reizen om bij de meetings te zijn , gelukkig heb ik wel een strand 2min van mn huis af Wink

Bij de waddeneilanden zijn met de juiste omstandigheden super te boarden, zeker met een cleane noorderswell .. (Vlieland & Terschelling kunnen egt super sick zijn)

Ik denk niet dat die boardjes oke zijn, ze lijken het misschien wel maar na een paar keer boarden word het waarschijnlijk ongeveer een banaan, of hij breekt gewoon..

Ik zou gewoon is proberen bij Pascal van Surffood.nl langs te gaan, hij woond in noord holland (petten) en heeft alles thuis liggen wat je nodig hebt.. en je kan zelfs een paar boardjes uitproberen. Ook is je lengte en gewicht belangrijk als je de maat van je board moet kiezen.

Ik raad het in elk geval af om een board bij de Decathlon te halen..

Succes Wink

Tabakkie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 9:09 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Waar zijn de aankomende meetings dan ongveer want heb net uitgerekend dat petten een 110 km van Leeuwarden is, dus dat is wel te fietsen;) dat lukt wel maar dan moet het niet in domburg zijn Razz haha dat is iets te veel.

gr Tabakkie

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:38 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

110 km fietsen , dan ben je al dood voordat je nog moet gaan bodyboarden Wink

Ik zat even te kijken hoe het met de trein een beetje gaat, van leeuwarden naar bijv rotterdam (voor als er meeting bij hoekvhollan dis bijv) rijden de treinen direct en duurd 2 uur en 43 min .. dat zou ook nog makkelijk te doen zijn.. teninste.. ik moet ook zoiezo al dik 2 uur reizen voordat ik in rotterdam sta , en ik ga ook naar meetings in petten en zelfs al een keer op texel !

je moet er wat voor over hebben Razz

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik woon in de buurt van eindhoven en heb de afgelopen 5 maanden ongeveer 6000 km gereden om te kunnen bodyboarden.... en kan eigenlijk alleen in het weekend.

Heb al wel mijn rijbewijs dus dat scheelt wel.

Met hoe meer regelmaat dat je gaat des te beter dat je het onder de knie krijgt.

Zoals danny al zei, je moet er wat voor over hebben. Smile

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Tabakkie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

haha ja dat is waar, je moet er wat voor over hebben maarja druk aant sparen voor rijbewijs en zit ook met andere sporten zoals voetbal dus ja je moet keuzes maken heh:D maarja straks is voetbal afgelopen en dan maar mee de zee in.

Beoefenen jullie ook andere sporten??

Ik doe in de zomer Skűtsjezeilen(zeilen met oude vrachtschepen) een traditie in friesland. en winters SNowboarden en zomer Bb en voetbal en wielrennen hele jaar door wel.

Oja en dannybb je zei dat op texel met de juiste weersomstandigheden ook goed te doen is, waar moet ik dan aan denken en wat is vooral belangrijke voor goede golven en swell? wat betekent swell eigenlijk?Razz

Komt hier veel moeilijke woorden tegen:P maarja leer je van haha:P

gr Tabakkie

Naar boven
Dani
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 12:23 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tabakkie schreef:
haha ja dat is waar,
......

gr Tabakkie

De nieuwe 6 surf is uit en daarin staat echt een sicke foto van vlieland. Duidelijk een golf met een face van 3m. Shocked

Toevallig staat er ook een artikel van neptunes in (www.surfweer.nl) hoe je golven kan voorspellen.

Maar in het kort: golven (swell) onstaan door wind en hoe langer en verder de wind vrij spel kan hebben op het water, des te groter worden de golven. Daarom hebben we in NL niet vaak en niet al te grote golven omdat engeland er voor ligt. Voordeel van de waddeneilanden is dat de golven onstaan bij sterke wind of een storm rond Noorwegen, IJsland of zelfs alaska zich vrij kunnen verplaatsen en loodrecht aankomen op de eilanden.

http://www.extremehorizon.com/surf-forecasting.asp

Andere sporten beoefen ik ook, hockey nu 4x in de week en verder doe ik aan hardlopen en snowboarden Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 2:44 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Die foto van Domburg is ook zwaar sick , wat een heerlijke sessie was dat Very Happy je ziet ook hoe die golf zuigt.. de surfer maakt zn bottom turn en zn board zie je niet eens meer omdat die onder zee niveau is tot zn knieeen Cool

en de coverfoto, te sick, la graviereee.. zo wil ik um ook ooit nog is scoren

Tabakkie
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb hem net besteld via de site. alvast bedankt kan ik ff lezen hoe en wat allemaal Wink

Kun je hem ook in de winkel kopen of niet??

Naar boven
ijbe
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo allemaal,

Ik ben ijbe , ik ben 16 jaar oud. Ik ben een paar keer met een maatje wezen golfsurfen maar bodyboarden lijkt me wel erg vet. Ben daarom lid geworden van dit forum. Ik heb nog geen board of wat dan ook maar wel al een compleet wetsuit.

Ik woon in Den Helder en ben in Bergen bezig met me havo. Mijn grootste hobby is waterpolo. Verder speel ik een beetje gitaar en lees ik graag. Dit is mijn eerste stap om misschien wel te beginnen met bodyboarden.

Ciao!

Laatst aangepast door ijbe op Wo Jul 22, 2009 2:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom Ijbe!

Probeer eens een afspraak te maken met pascal van www.surffood.nl .. hij woont en heeft een bodyboard/surf shopje in Petten .. niet ver van je vandaan dus Wink

Van hem kan je wel een board en een paar flippers lenen om een keer te gaan bodyboarden, en dan kan je kijken of je het leuk vind. Maar ik weet wel zeker dat dat zo is Wink

Blijf ook veel meelezen en meepraten hier in de fora's , als je iets niet snapt kan je het natuurlijk gewoon vragen..

Cool

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10

Ga naar: