Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

going for the 360
 Total Hits
We ontvingen
50146360
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
eskimo
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 2:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ridgeman,
ik ga alleen de westkust verkennen met vriendin en campertje...
eerst gedeelte onder perth (met o.a.margaret river), daarna noordelijk van perth.(lancelin,kalberri, gnaraloo tot ningaloo marine park en terug)
staan volgens mij wel iets meer golven Wink

Hans,
dank voor je tip!
meenemen dus dat bodyboard....
wordt wel hele dikke boardbag zo!

als ik de eerste actiefoto's heb zet ik ze onine!

groet erik

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
sponge
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

tering margaret river daar liggen alle bboard topspots!!

The box, north point.. noordelijker heb je volgens mij ook dikke bakken maar sluit margaret river zeker niet uit man!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
nomad
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo,

Ik ben hier nieuw (geregistreerd) sinds vandaag, maar ken de site al meer dan een jaar.

Mijn naam is Math, ik woon in Genk (België).
Ik board sinds 2006. Momenteel heb ik enkel op vakantie geboard. De plaatsen waar ik ben geweest: Biarritz, Pyla en Lacanau.

Ik heb nog wat te leren en hoop dit jaar ook enkele keren de Belgische of Nederlandse kust te kunnen bezoeken.
En in september voor een weekje naar de Aquitaine (Pyla), ik hou van de streek.

Ik zelf heb een Morey, voor mijn vriendin ben ik op zoek naar een board (zie topic http://www.bodyboarder.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=295 ).
Als iemand mij dus kan helpen, alvast bedankt.

Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Math,

welkom..

Kom eens naar een meeting, dar leer je een hoop van (zeg ik ut ervaring Smile)

nomad
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 9:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dank u wel,

Wanneer worden deze meetings gehouden, en wat houden deze juist in.

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nomad schreef:
Dank u wel,

Wanneer worden deze meetings gehouden, en wat houden deze juist in.

welkom welkom
de meeting zijn bijna altijd in het laatste weekend van de even maanden

de volgende is in het laatste weekend van april
de spot wordt binnenkort gekozen. mischien tot dan

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
ferrari4life
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 5:31 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hallo ik ben stefan en en 13 jaar ik ben net begonnen met bb en heb een WR spektrum gekocht mijn home spot is scheveningen
Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey Ferari4life

welkom!!

jeroen
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hallo,

ik kijk hier al een tijdje rond maar heb afgelope zndag een board met alles erbij gekocht samen met mijn broert. ferrari4life

ik ben jeroen en ben bijna 16 jaar en woon in voorburg.

mijn homespot is dus scheveningen.

verder ga ik dit jaar nog 1 week naar bergen aan zee en nog 12 dagen naar de dominicaanse republiek in de buurt van encuentro:p

Naar boven
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Broeders..

Welkom in de bodyboard wereld... Cool

eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2008 9:36 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

jeroen schreef:
hallo,

i
verder ga ik dit jaar nog 1 week naar bergen aan zee en nog 12 dagen naar de dominicaanse republiek in de buurt van encuentro:p

Hallo Jeroen,

welkom bij de club! Bergen aan Zee is mijn homespot, en hoewel het geen Scheveningen is natuurlijk liggen er een paar mooie banken!

laterr

Eef

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2008 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Broer van Ferrari4life,

ook welkom!!

annajasmijn
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 3:34 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey allemaal,

Mijn naam is Anna-Jasmijn Hoff, 19 jaar, en ben (en "studeer") momenteel nog in Californië; een geweldige plaats waar ik door mijn Amerikaanse huisgenootje en vriendinnetje net na mijn aankomst hier in januari de oceaan in ben getrokken en het bodyboarden heb uitgevonden! Het is echt geniaal Smile Heb dan ook haar Science-5 (Mike Stewart) board gekregen, die echt super relaxt board en ook nog es supergoed past.

Na een beetje surfen op 't internet hier terecht gekomen, omdat ik toch wel erg graag in NLD door wil blijven gaan met boarden. Helemaal als ik nog meer (en beter!) kan gaan leren. Kortom: er gaan zeker m'n board, wetsuit, en fins mee in het vliegtuig, waarvan ik nooit gedacht had dat die ooit mee zouden gaan komen. Dus hopelijk tot ziens in het water, die meetings klinken goed!

De enige plek waar ik dus geboard heb, zijn de spots van zuid-Californië; alles rondom San Diego, vooral La Jolla (mocht iemand er ooit van gehoord hebben Smile) en North SD County. Binnenkort hopen we dat uit te breiden naar Malibu en verder up north.

Charge it!

Anna-Jasmijn

Ps. zijn er btw meer board girls around? Ben ze nl. op de site nog niet tegenkomen Smile

Naar boven
sponge
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 10:40 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo Anna-Jasmijn,

namens allemaal welkom.. En je bent voor zover ik weet de eerste bodyboarddame in nederland Laughing Maargoed la jolla en omstreken zullen wel zorgen voor de nodige skills waarvan je gebruik kan maken in nederland maar het is hier wel een stuk kouder.. dus wat meer neopreen zal wel moeten..

Maar tof dat je zo hooked bent en hopelijk tot de volgende meeting..

Hier nog twee sites met nederlandse (bodyboarders en)golven als opwarmertje wellicht..

http://www.flickr.com/photos/echelon/sets/72157604424821391/

http://www.dan ny-pics.tk/

Latertjes

Pieter

Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Annajasmijn,

wat vervelend om in California te hebben geboard Razz

Zal wel koud zijn hier voor je, maar welkom!

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10

Ga naar: