Status: Offline
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 2:34 pm Onderwerp:
ridgeman,
ik ga alleen de westkust verkennen met vriendin en campertje...
eerst gedeelte onder perth (met o.a.margaret river), daarna noordelijk van perth.(lancelin,kalberri, gnaraloo tot ningaloo marine park en terug)
staan volgens mij wel iets meer golven
Hans,
dank voor je tip!
meenemen dus dat bodyboard....
wordt wel hele dikke boardbag zo!
Geregistreerd op: Mar 04, 2008 Berichten: 22 Woonplaats: Genk, België
Status: Offline
Geplaatst: Di Mrt 04, 2008 6:45 pm Onderwerp:
Hallo,
Ik ben hier nieuw (geregistreerd) sinds vandaag, maar ken de site al meer dan een jaar.
Mijn naam is Math, ik woon in Genk (België).
Ik board sinds 2006. Momenteel heb ik enkel op vakantie geboard. De plaatsen waar ik ben geweest: Biarritz, Pyla en Lacanau.
Ik heb nog wat te leren en hoop dit jaar ook enkele keren de Belgische of Nederlandse kust te kunnen bezoeken.
En in september voor een weekje naar de Aquitaine (Pyla), ik hou van de streek.
Mijn naam is Anna-Jasmijn Hoff, 19 jaar, en ben (en "studeer") momenteel nog in Californië; een geweldige plaats waar ik door mijn Amerikaanse huisgenootje en vriendinnetje net na mijn aankomst hier in januari de oceaan in ben getrokken en het bodyboarden heb uitgevonden! Het is echt geniaal Heb dan ook haar Science-5 (Mike Stewart) board gekregen, die echt super relaxt board en ook nog es supergoed past.
Na een beetje surfen op 't internet hier terecht gekomen, omdat ik toch wel erg graag in NLD door wil blijven gaan met boarden. Helemaal als ik nog meer (en beter!) kan gaan leren. Kortom: er gaan zeker m'n board, wetsuit, en fins mee in het vliegtuig, waarvan ik nooit gedacht had dat die ooit mee zouden gaan komen. Dus hopelijk tot ziens in het water, die meetings klinken goed!
De enige plek waar ik dus geboard heb, zijn de spots van zuid-Californië; alles rondom San Diego, vooral La Jolla (mocht iemand er ooit van gehoord hebben ) en North SD County. Binnenkort hopen we dat uit te breiden naar Malibu en verder up north.
Charge it!
Anna-Jasmijn
Ps. zijn er btw meer board girls around? Ben ze nl. op de site nog niet tegenkomen
namens allemaal welkom.. En je bent voor zover ik weet de eerste bodyboarddame in nederland Maargoed la jolla en omstreken zullen wel zorgen voor de nodige skills waarvan je gebruik kan maken in nederland maar het is hier wel een stuk kouder.. dus wat meer neopreen zal wel moeten..
Maar tof dat je zo hooked bent en hopelijk tot de volgende meeting..
Hier nog twee sites met nederlandse (bodyboarders en)golven als opwarmertje wellicht..
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum