Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Meeting 13 Texel 27 en 28 januari 2007
 Total Hits
We ontvingen
52077521
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Ridgeman
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2007 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey welkom hier!!!

zien we jullie op de volgende meeting 25/26 mei????

daaf
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 8:48 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik ga wel proberen er bij te zijn Smile

miek
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi allemaal!

Ik ben Marieke (iedereen zegt miek eigenlijk :p)
Ben 18 jaar en ik kom uit Delft.
Ik zwem al m'n hele leven, ben een actief lid van een reddingsbrigade (Delft) en ga van de zomer strandwacht lopen bij Reddingsbrigade Texel.

Met bodyboarden ben ik begonnen in maart, toen heb ik mijn spullen gekocht en eigenlijk zijn we meteen maar aan de slag gegaan!
Ben het dus eigenlijk nu een beetje aan het ontdekken, ben nu bezig met sturen, want ik donder nog regelmatig van m;n plank af Razz

Verder heb ik ook nog wel hobby's, namelijk klimmen (en dan voornamelijk zekeren), kruisboogschieten, zwemmen natuurlijk, bodyboarden, winkelen, eendjes sparen (mijn obsessie) en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar als jullie meer willen weten, dan hoor ik dat vanzelf wel Razz

Groetjes,

Miek

Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

miek schreef:

Verder heb ik ook nog wel hobby's, namelijk klimmen (en dan voornamelijk zekeren), kruisboogschieten, zwemmen natuurlijk, bodyboarden, winkelen, eendjes sparen (mijn obsessie) en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar als jullie meer willen weten, dan hoor ik dat vanzelf wel Razz

Eendjes sparen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
miek
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

wooooooooooow, Shocked

Nee zo groot is mijn verzameling nog niet...
Ik heb er wel veel die daar ook tussenstaan. Ik heb er ongeveer 200, zullen er nu wel veel meer zijn, maar ben gestopt met tellen Razz

Is dat jouw kamer? Cool

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2007 12:07 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

miek schreef:
wooooooooooow, Shocked

Nee zo groot is mijn verzameling nog niet...
Ik heb er wel veel die daar ook tussenstaan. Ik heb er ongeveer 200, zullen er nu wel veel meer zijn, maar ben gestopt met tellen Razz

Is dat jouw kamer? Cool

Dan heb je Freee's badkamer niet gezien... eentjes in de badkuip, wc, wastafel en bidet.....
Hij neemt zelfs zijn eendje Donald mee bodyboarden Razz Laughing

laury
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 1:23 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi!

Oke, ik kom me ook even voorstellen (martijn kwam erachter dat ik t nog niet had gedaan, sorry Rolling Eyes )

Maar goed, ik ben Laury, 21 jaar en woon in Utrecht.
Ik ben 2 jaar geleden op surfcamp geweest in Mimizan. Dat beviel zo goed dat ik daarna verder wilde en me op Surfholland.nl heb aangemeld om meer te weten te komen over de Nl-se surfscene. Zo ben ik ook Martijn tegen gekomen. Hij heeft me dan ook overgehaald om een bodyboard te kopen (hij heeft belooft me een beetje op weg te helpen, maar zodra er een goede golf komt flippert hij er vandoor.. haha)
Vind het hartstikke leuk, nog niet zo stoked dat ik mijn leven om de weersvoorspellingen heen plan.. maar wie weet..

Ik ben dol op dans en muziek (zelf doen en luisteren/ kijken). Hou er van om bezig te zijn en heb dan ook altijd wel iets te doen. Hou van veel kleur, mooi weer en ben dol op reizen. Nog lang niet genoeg van de wereld gezien, dus ga volgend jaar een tijdje in Madrid wonen.

Mijn board: HB deluxe

Ik zie jullie vast nog wel op t strand met Martijn!

Groetjes,

lau

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 3:11 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom Laury,

zo waar komen er ook al dorpsgenoten bij deze community Smile
Ik zit nog even op Aruba maar in Oktober kom ik weer richting nederland, tot dan op het strand waarschijnlijk.

En succes !!

Ayo !

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom allemaal Cool

ow eh bart als je terugkomt wil je dan wat Arubaanse golven meenemen... ik mis ze 't is zo afkicken Sad .

bodyboardgirl
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 2:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hi!

Oke, kom ik weer aan een jaar later, heb eindelijk weer eens tijd om op site rond te neuzen na weer druk school jaar. Idea

Ik ben Anne-Joke, AJ, 16 jaar, en ja ik bodyboard! Ik ben sinds 3 jaar ofzo wat sirieuser met BB, maar ik krijg niet echt vaak de mogenlijkheid om op t water bezig te zijn, k woon namelijk ruim een uur rijden vanaf t strand. Ik BB dan eigenlijk ook voornamelijk alleen maar in de vakanties, maar dan lig ik ook meestal wel 3 á 4 weken lang elke dag in het water als ik geluk heb. Kan dus ook niet wachten tot volgende week, want dan mag ik weer Very Happy

Mijn pa (oldtimer) BB ook, en daar ken ik de sport ook van. Wat ik nou zo jammer vind, ik zie NOOIT vrouwen op een BB!? Bestaan er wel vrouwen die ook BB? Dat vroeg ik me af...

Bye! xxx

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom !

Een bodyboardende vrouw in de nederlandse line-up is wel erg zeldzaam , maar als het goed is zijn er wel een paar !

En kom is langs een meeting , ik moet ook altijd uren reizen naar de meetings omdat ik uit Domburg kom , maar als ik kan dan ga ik !

Frederique
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

HI,

Ik heb mij hier net ingeschreven en zal mij gelijk even voorstellen.
Mijn naam is Frédérique, ik ben 27 en ben met bodyboarden begonnen in 1995, op vakantie in Marokko.

In 1998 ben ik een tijd naar Australië gegaan. Daar heb ik mijn eerste eigen board enzo gekocht en dat maanden lang door heel het land meegesjouwd en veel geboard. Heb daarna eigenlijk vooral in het buitenland gebodyboard, oa Australie, Indonesie, Tenerife, Panamá, Nicaragua en Frankrijk. Ik woon nu een jaar in het centrum van Den Haag en heb sinds kort ook de Scheveningse golven als surfspot ontdekt.

Mijn passies zijn reizen ( heb in 1998 en 2003 een jaar gebackpacked en maak zo veel mogelijk gave trips tussendoor ) en watersporten (natuurlijk bb, verder zeilen, snorkelen, duiken, zwemmen).

Style: prone
Board: MS Science Buntos 41”

Mooi om te zien dat hier ook nog wat andere vrouwelijke bodyboardersop de site staan! De bb chickas die ik in totaal in het water ben tegengekomen zijn tot nu toe op een hand te tellen. Gek trouwens want tegenwoordig doen zoveel wel aan standuppen.

Wie weet tot ziens in het water?

Naar boven
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2007 7:43 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welcome Very Happy
Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2007 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welcome nieuwkomers!

wellicht zien we elkaar bij een meeting...

Peter
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 8:15 pm    Onderwerp: Leuke seit Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo, sinds een jaar of 2 is body boarden bij ons helemaal populair. Wij zijn begonnen op een paar boardjes van piepschuim met zo'n mooie dolfijn erop.

Toen wij op vakantie waren in Mexico en we terecht kwamen in een orkaantje hadden we 1 geluk, toen dat ding weg was, waren er de volgende golven, dat wil je niet weten.
Enfin, boardjes allemaal gebroken maar we hebben wel een hoop fun gehad.

In Nederland hebben we meteen twee wave rebels gekocht en dat gaat helemaal super, dit jaar hebben de meiden een shorty gekregen en ik had er nog 1 van het surfen.

Wij liggen nu dus regelmatig te spoelen in de branding van Bakkum Beach, omdat we daar een huisje op het strand hebben.

Groeten

Peter, Laura en Denise

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10

Ga naar: