Ik ben Marieke (iedereen zegt miek eigenlijk :p)
Ben 18 jaar en ik kom uit Delft.
Ik zwem al m'n hele leven, ben een actief lid van een reddingsbrigade (Delft) en ga van de zomer strandwacht lopen bij Reddingsbrigade Texel.
Met bodyboarden ben ik begonnen in maart, toen heb ik mijn spullen gekocht en eigenlijk zijn we meteen maar aan de slag gegaan!
Ben het dus eigenlijk nu een beetje aan het ontdekken, ben nu bezig met sturen, want ik donder nog regelmatig van m;n plank af
Verder heb ik ook nog wel hobby's, namelijk klimmen (en dan voornamelijk zekeren), kruisboogschieten, zwemmen natuurlijk, bodyboarden, winkelen, eendjes sparen (mijn obsessie) en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar als jullie meer willen weten, dan hoor ik dat vanzelf wel
Status: Offline
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 10:16 pm Onderwerp:
miek schreef:
Verder heb ik ook nog wel hobby's, namelijk klimmen (en dan voornamelijk zekeren), kruisboogschieten, zwemmen natuurlijk, bodyboarden, winkelen, eendjes sparen (mijn obsessie) en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar als jullie meer willen weten, dan hoor ik dat vanzelf wel
Nee zo groot is mijn verzameling nog niet...
Ik heb er wel veel die daar ook tussenstaan. Ik heb er ongeveer 200, zullen er nu wel veel meer zijn, maar ben gestopt met tellen
Nee zo groot is mijn verzameling nog niet...
Ik heb er wel veel die daar ook tussenstaan. Ik heb er ongeveer 200, zullen er nu wel veel meer zijn, maar ben gestopt met tellen
Is dat jouw kamer?
Dan heb je Freee's badkamer niet gezien... eentjes in de badkuip, wc, wastafel en bidet.....
Hij neemt zelfs zijn eendje Donald mee bodyboarden
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 1:23 am Onderwerp:
Hoi!
Oke, ik kom me ook even voorstellen (martijn kwam erachter dat ik t nog niet had gedaan, sorry )
Maar goed, ik ben Laury, 21 jaar en woon in Utrecht.
Ik ben 2 jaar geleden op surfcamp geweest in Mimizan. Dat beviel zo goed dat ik daarna verder wilde en me op Surfholland.nl heb aangemeld om meer te weten te komen over de Nl-se surfscene. Zo ben ik ook Martijn tegen gekomen. Hij heeft me dan ook overgehaald om een bodyboard te kopen (hij heeft belooft me een beetje op weg te helpen, maar zodra er een goede golf komt flippert hij er vandoor.. haha)
Vind het hartstikke leuk, nog niet zo stoked dat ik mijn leven om de weersvoorspellingen heen plan.. maar wie weet..
Ik ben dol op dans en muziek (zelf doen en luisteren/ kijken). Hou er van om bezig te zijn en heb dan ook altijd wel iets te doen. Hou van veel kleur, mooi weer en ben dol op reizen. Nog lang niet genoeg van de wereld gezien, dus ga volgend jaar een tijdje in Madrid wonen.
Mijn board: HB deluxe
Ik zie jullie vast nog wel op t strand met Martijn!
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 3:11 pm Onderwerp:
Welkom Laury,
zo waar komen er ook al dorpsgenoten bij deze community
Ik zit nog even op Aruba maar in Oktober kom ik weer richting nederland, tot dan op het strand waarschijnlijk.
En succes !!
Ayo !
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geplaatst: Di Jul 10, 2007 2:43 pm Onderwerp:
Hi!
Oke, kom ik weer aan een jaar later, heb eindelijk weer eens tijd om op site rond te neuzen na weer druk school jaar.
Ik ben Anne-Joke, AJ, 16 jaar, en ja ik bodyboard! Ik ben sinds 3 jaar ofzo wat sirieuser met BB, maar ik krijg niet echt vaak de mogenlijkheid om op t water bezig te zijn, k woon namelijk ruim een uur rijden vanaf t strand. Ik BB dan eigenlijk ook voornamelijk alleen maar in de vakanties, maar dan lig ik ook meestal wel 3 á 4 weken lang elke dag in het water als ik geluk heb. Kan dus ook niet wachten tot volgende week, want dan mag ik weer
Mijn pa (oldtimer) BB ook, en daar ken ik de sport ook van. Wat ik nou zo jammer vind, ik zie NOOIT vrouwen op een BB!? Bestaan er wel vrouwen die ook BB? Dat vroeg ik me af...
Geplaatst: Di Jul 10, 2007 10:25 pm Onderwerp:
HI,
Ik heb mij hier net ingeschreven en zal mij gelijk even voorstellen.
Mijn naam is Frédérique, ik ben 27 en ben met bodyboarden begonnen in 1995, op vakantie in Marokko.
In 1998 ben ik een tijd naar Australië gegaan. Daar heb ik mijn eerste eigen board enzo gekocht en dat maanden lang door heel het land meegesjouwd en veel geboard. Heb daarna eigenlijk vooral in het buitenland gebodyboard, oa Australie, Indonesie, Tenerife, Panamá, Nicaragua en Frankrijk. Ik woon nu een jaar in het centrum van Den Haag en heb sinds kort ook de Scheveningse golven als surfspot ontdekt.
Mijn passies zijn reizen ( heb in 1998 en 2003 een jaar gebackpacked en maak zo veel mogelijk gave trips tussendoor ) en watersporten (natuurlijk bb, verder zeilen, snorkelen, duiken, zwemmen).
Style: prone
Board: MS Science Buntos 41”
Mooi om te zien dat hier ook nog wat andere vrouwelijke bodyboardersop de site staan! De bb chickas die ik in totaal in het water ben tegengekomen zijn tot nu toe op een hand te tellen. Gek trouwens want tegenwoordig doen zoveel wel aan standuppen.
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 8:15 pm Onderwerp: Leuke seit
Hallo, sinds een jaar of 2 is body boarden bij ons helemaal populair. Wij zijn begonnen op een paar boardjes van piepschuim met zo'n mooie dolfijn erop.
Toen wij op vakantie waren in Mexico en we terecht kwamen in een orkaantje hadden we 1 geluk, toen dat ding weg was, waren er de volgende golven, dat wil je niet weten.
Enfin, boardjes allemaal gebroken maar we hebben wel een hoop fun gehad.
In Nederland hebben we meteen twee wave rebels gekocht en dat gaat helemaal super, dit jaar hebben de meiden een shorty gekregen en ik had er nog 1 van het surfen.
Wij liggen nu dus regelmatig te spoelen in de branding van Bakkum Beach, omdat we daar een huisje op het strand hebben.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum