Wat ik zou zeggen, bezoek eens een meetings die om de maand gehouden worden..
Er zijn zeker genoeg jongens die je graag willen helpen en je info en/of advies kunnen geven over het bodyboarden..
Wat de meeste jongens vaak doen is kijken naar DVD's of Video banden (de ouderen onderons ) en dat proberen het in praktijk uit te voeren..
Je kan met je vragen zeker hier op het forum terecht of wanneer je op het strand bent, spreek gewoon een bodyboarder aan..
Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Esra, 21 jaar en woon in Roosendaal.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een bodyboard heb aangeraakt, maar wil het zeker heel graag gaan doen in de toekomst. Daarnaast wil ik ook graag leren kitesurfen.
De reden dat ik me heb aangemeld op dit forum is dat ik hoop wat informatie op te kunnen doen over de sport.
Mijn verdere hobby's zijn skaten, snowboarden, fietsen en wandelen met mijn hond Joep.
Status: Offline
Geplaatst: Wo Mei 07, 2008 11:28 am Onderwerp:
Welkom Esje !
Zelf had ik ook nog nooit gebodyboard toen ik me hier registreerde hoor. Ik heb vooral dankzij de mensen van dit forum nu wel de spullen om te bodyboarden
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 12:04 pm Onderwerp:
Hey Welkom!
Jammer dat je slecht weer gehad heb in Frankrijk, het lekkerst is natuurlijk een dikke deining met weinig aflandige wind! (dan zijn de golven een stuk mooier )
Van je board heb ik nog nooit gehoord, waar heb je die gekocht?
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 12:35 pm Onderwerp: 'ssup everybody
Yo!
Mijn naam is Alan. Ik kom uit Aruba. Ben 28 jaar en bodyboard nu al zo'n tien jaar. Ik dropknee meestal, maar kan ook pronen. Mijn board is een Cartel Roach LTD 42,5". Ik heb nu geen andere board maar ga binnenkort een Cartel Roach DK 43" halen. Heb Redley flippers. Mijn homebreak is Dos Playa wanneer ik in Aruba ben. In Nederland ben ik naar Wijk aan Zee en Texel geweest. Ben ook naar Costa Rica geweest en een paar plekken daar in de buurt. In de zomer nog naar Bali voor 3 weken geweest en G-Land in Oost-Java voor een week. Oktober waarschijnlijk Frankrijk en december Canarische eilanden. Als er golven zijn, laat me weten.
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 10:27 pm Onderwerp:
hehe gaat goed, weer een arubaan
Bon bini
Dos playa ta totnti dushi !!
Mi ta biba 1,5 ana na aruba. mi ta bai bodyboard tur dia. dialuna te diabierna na sharkbay y andicuri. diasabra y diadomingo na Dos Playa.
Un dia na Off the rock, despues un hurricane !!!! tonti pipe's guyo !!
see you somewhere sometime !!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum