Status: Offline
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2006 7:26 pm Onderwerp: Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Hier kan je je ff voorstellen wie je bent , wat je hobby´s zijn , wat je homespot is watvoor board(s) je hebt en waar je hebt geboard .. weten we wat meer over elkaar.. !
Nou ik ben dus Danny Bastiaanse , ben 15 jaar en kom uit Domburg (prov. Zeeland). Als er golven zijn lig ik bijna altijd in het water.
Mijn homespot is dus domburg en ik heb 2 boards , een wave rebel spectrum (daar board ik bijna altijd op) , en een Morey mach 7-7.
Ik heb nog niet in het buitenland geboard maar dit jaar gaat dat gebeuren lekker naar Canarische eilanden toe ne France..
Hier in nederland heb ik op : Texel , Petten , Camperduin , Noordwijk & Maasvlakte geboard.
Zo, Ik heet dus Hans van der Zee, ben nu nog 32 en woon in Rotterdam.
Mijn homespot is de Maasvlakte.
Ook ik heb een aantal boarden, een Manta Hammer, BZ T10 en een LMNOP Anayalater.
Ik heb wat buitenland ervaring opgedaan zoals op Gran Canaria, Peru, Spanje, Venezuela en nog een paar landen waar ik even niet op kom...
Andere hobbies zijn films kijken, muziek luisteren, sporten (sportschool) en mijn favoriet, slapen...
Laatst aangepast door Hans_73 op Zo Mrt 19, 2006 3:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2006 10:37 pm Onderwerp: Voorstellen tynuz
It is I Tynuz
ik ben de webmaster/siteadmin en moderator op t forum.
ben 23 jaar studeer bos en natuurbeheer, Urban forestry in Velp vlak bij Arnhem. Ik zit op kamers in Westervoort.
Maar niet voor lang in mei vertrek in naar Portugal voor 3 maanden.
Aangezien ik dus ver van de zee woon kan ik helaas weinig boarden zeer frustrerend. Maar als dr goede golven staan spring ik in de trein om wat golven te scoren.
Geplaatst: Do Mrt 16, 2006 8:48 pm Onderwerp: Mocca
Nou hier komtie dan:
Naam: Mocca Macario Gomes
Hoelang boarden: 17 jaar (of tewel de helft van m'n leven)
Fav spot nedeland: still a secret
Fav spot Buitenland: Puerto Escondido Mexico, Calleta de Famara Lanzarote, Pedra Branca Portugal
De Boards (waar ik nog op board, niet die alleen liggen te liggen;)): 2* BSD custom shaped, 1* Ixo Custom shaped. En met beetje geluk dit voorjaar nieuw boardje erbij
Hobbies: Tja, boarden uiteraard, lezen, muziek luisteren, fotograferen en afdrukken (en dan op de klasieke manier), reizen en m'n dochter de ook gaat boarden
Kom op heren en dames.....
We hebben al 30+ leden hier op deze webiste die zich hebben ingeschreven.. Lijkt me leuk iets van jullie te horen.. Het hoeft niet veel te wezen.. Maar leuk om een klein beetje van je mogen weten
Geplaatst: Ma Mrt 20, 2006 9:28 pm Onderwerp:
hello, the name Pascha. No, .. well to be completely honest it's tristan.
i like long walks on the beach. Mijn favoriete eten is MEATPIE.
als ik een dier was zou ik een Hengelvis zijn (stealthy motherfkers met spacend lichtje recht voor zijn neus)
ok , serious.
nationality: Nederlands/Australisch
shit i like (behalve het voor de handliggend):
Footy (aussie rugby, mag de ding trappen, rond veld, niemad snapt de regels, chill), Hockey (meer voor de 3de helft), snowboarden, bodysurfing, tennis, staying healthy.
culinair koken, een formule 1 wagen loopt ook niet op diesel.
mediteren.
reizen, ben verslaafd.
heb nu een hele ouwe board (manta sabre pro) maar net een nieuwe via pascval bestlet. die hele sicke ion. (jo, whats the word from de improter, P? )
ga eten dus fix dit later nog wel een keer,
laterz
Laatste tijd veel nieuwe leden er bij op het forum,bij deze Welkom Alleen beetje jammer dat je ze niet echt hoort dus laat je eens horen of zien (avatar uploaden van je zelf bv) .Of nog beter kom eens naar een van de maandelijkse Meetings.
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Do Mei 25, 2006 11:30 pm Onderwerp:
Hi all,
well, ik ben Richard
32 jaar
hobbys: spelen met mijn dochter, Motor rijden, Windsurfen, bodyboarden, snowboarden, (en andere sporten) gitaar spelen, klussen, Call of duty (on line) , filmpies in elkaar zetten......en meer
Body board: Wave Rebel Spectrum 42
spot: maasvlakt slag dobbelsteen of naaktstrand
laatste tijd te weinig geboard, helaas tijdgebrek, maare ik zal er af en toe zijn. Christian ken ik al!!
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Volgende
Pagina 1 van 10
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum