Geplaatst: Ma Aug 07, 2006 4:20 pm Onderwerp: Golf voorspellingen topic
ligt het nu aan mij, omdat ik nieuw ben of kan er morgen gebb worden op scheveningen?????
EDIT BY Tynuz
ik heb de titel van het topic ff veranderd
je kan dit topic nu gebruiken om de golfverwachtingen te bespreken
als je meer info wilt zou ik zeker ook www.surfholland.nl checken
en nu maar golven scoren
Status: Offline
Geplaatst: Ma Aug 07, 2006 4:49 pm Onderwerp:
Ziet er wel naar uit, zal niet echt hoog worden maar 1metertje zal er best in zitten denk ik . Met opkomend tij lijkt mij het beste . Ik zou ook Kijkduin even checken loopt vaak iets holler dan Scheef en is een stuk rustiger...
ja ga morgen even naar Scheveningen met mijn board een kijkje nemen toch wle lekker een paar rides te kunnen maken! meer mensen morgen in het water ergens te vinden..!
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Do Aug 10, 2006 1:52 pm Onderwerp:
Ik denk dat ik het zaterdagmorgen ga redden om in het water te springen, zijn er nog meer die plannen hebben om naar de maasvlakte (naakstrand of dobbelsteen) te gaan????
Geplaatst: Vr Aug 11, 2006 8:54 am Onderwerp:
Ik ben van plan zaterdag ochtend heel vroeg te gaan omdat ik om 12 uur weer moet werken Dus ik ben denk ik rond 7 uur op het naakt strand, tenzij het te hoog dan wordt het dobbelstenen.
Geplaatst: Za Aug 12, 2006 9:43 am Onderwerp:
Heb er nog wel ff in gelegen, vanmorgen heel vroeg was het nog goed te doen, maar door het afnemende tij werden de golven ook minder.
En het ziet er voor morgen ook alweer een stukje minder uit, Dus niet al te veel gemist vanmorgen, zatten wat leuke setjes tussen.
Zo, ik heb ook weer een lekkere sessie gahad, maar Lau, waar lag jij dan eigenlijk
Ik lag er om 07:00 erin en heb een paar golfjes kunnen pakken maar werd al gauw minder zoals je al zei..
Laatst aangepast door Hans_73 op Za Aug 12, 2006 2:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt
boys binnenkort foto's van een reefbreakje in noordholland vanochtend en waarschijnlijk ook morgenochtend Fatte barrels maarja foto's spreken duidelijkere taal
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4Volgende
Pagina 1 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum