Ik ben vrijdag middag op scheveningen te vindne met mijn board, wle jammer dat ik oude sh*t mee moet nemen rest ligt ver weg.
nog meer mensen ergens in het water..!
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Status: Offline
Geplaatst: Vr Sep 08, 2006 5:50 pm Onderwerp:
Man vanmiddag lekkere sessie gehad, van ongeveer 13:00 tot 16:00 in hetwater geweest op de Maasvlakte (slag dobbelsteen).
Erg cleane golven en dus veel rides gemaakt, ze waren zo'n 1,5 meter maar op een gegeven moment kwamer er een paar set binnenrollen die zeker 2 meter waren!!! En die had ik ook
Laatste grote golf verloor ik helaas wel 1 flipper, de knoop zat nog gewoon in mijn touwtje, dus ik denk dat ie gescheurd is..
Iemand nog suggestisch waar je flippers kan halen??
Al met al een hele coole dag, met Franse westkust condities
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Zo Sep 10, 2006 6:49 pm Onderwerp:
Ridgeman schreef:
Man vanmiddag lekkere sessie gehad, van ongeveer 13:00 tot 16:00 in hetwater geweest op de Maasvlakte (slag dobbelsteen).
Erg cleane golven en dus veel rides gemaakt, ze waren zo'n 1,5 meter maar op een gegeven moment kwamer er een paar set binnenrollen die zeker 2 meter waren!!! En die had ik ook
Laatste grote golf verloor ik helaas wel 1 flipper, de knoop zat nog gewoon in mijn touwtje, dus ik denk dat ie gescheurd is..
Iemand nog suggestisch waar je flippers kan halen??
Al met al een hele coole dag, met Franse westkust condities
flippers kan je oa kopen bij onze sponsor www.surffood.nl
in scheveningen zijn er ook ene aantal shop doe fins verkopen
oa hartbeach en go klap
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 39, 40, 41Volgende
Pagina 1 van 41
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum