Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pipeline goes big
 Total Hits
We ontvingen
29673227
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Golf voorspellingen topic
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Golf voorspellingen topic
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
friesz
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 4:20 pm    Onderwerp: Golf voorspellingen topic Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ligt het nu aan mij, omdat ik nieuw ben of kan er morgen gebb worden op scheveningen?????

EDIT BY Tynuz

ik heb de titel van het topic ff veranderd
je kan dit topic nu gebruiken om de golfverwachtingen te bespreken
als je meer info wilt zou ik zeker ook www.surfholland.nl checken
en nu maar golven scoren Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ziet er wel naar uit, zal niet echt hoog worden maar 1metertje zal er best in zitten denk ik . Met opkomend tij lijkt mij het beste . Ik zou ook Kijkduin even checken loopt vaak iets holler dan Scheef en is een stuk rustiger...
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ja ga morgen even naar Scheveningen met mijn board een kijkje nemen toch wle lekker een paar rides te kunnen maken! meer mensen morgen in het water ergens te vinden..!
Naar boven
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Net treug van Scheveingen, niet heel relax was heel rommelig en een sterke stroming..!
Naar boven
Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Aug 08, 2006 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

wellicht op Zuid, ligt uit de wind
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Aug 10, 2006 1:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik denk dat ik het zaterdagmorgen ga redden om in het water te springen, zijn er nog meer die plannen hebben om naar de maasvlakte (naakstrand of dobbelsteen) te gaan????
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 8:54 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben van plan zaterdag ochtend heel vroeg te gaan omdat ik om 12 uur weer moet werken Sad Dus ik ben denk ik rond 7 uur op het naakt strand, tenzij het te hoog dan wordt het dobbelstenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 9:24 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Misschien dat ik er ook op zaterdag ochtend daar bent... Cool

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik hoop dat ik zaterdag of zondag wat tijd heb om het water in te duiken, maar ben bang dat het er niet inzit
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Morgen meeting nummer 9,5 in Petten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

voor mij niet Razz

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 9:04 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ben helaas strontverkouden geworden, oren en voorhoofdholte....lig er dus niet in vanochtend Sad
Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 9:43 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb er nog wel ff in gelegen, vanmorgen heel vroeg was het nog goed te doen, maar door het afnemende tij werden de golven ook minder.
En het ziet er voor morgen ook alweer een stukje minder uit, Dus niet al te veel gemist vanmorgen, zatten wat leuke setjes tussen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:28 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zo, ik heb ook weer een lekkere sessie gahad, maar Lau, waar lag jij dan eigenlijk Question
Ik lag er om 07:00 erin en heb een paar golfjes kunnen pakken maar werd al gauw minder zoals je al zei..Very Happy

Laatst aangepast door Hans_73 op Za Aug 12, 2006 2:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt

sponge
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

boys binnenkort foto's van een reefbreakje in noordholland vanochtend en waarschijnlijk ook morgenochtend Fatte barrels maarja foto's spreken duidelijkere taal
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: